Φλερτ σε Γάμο: Η επόμενη ημέρα... - Point of view

Εν τάχει

Φλερτ σε Γάμο: Η επόμενη ημέρα...






- Να σας ζήσουν, καλούς απογόνους!

- Ευχαριστούμε, εσείς είστε ελεύθερος;

-Μάλιστα.

- Καλή ζωή!



Μπήκα σπίτι μετά από ένα εξαντλητικό δωδεκάωρο που μου εξασφάλισε και για σήμερα 28,80 ευρώ, και οι σκέψεις της καθημερινότητάς μου, αντιλαλούσαν μέσα στο άδειο μου κεφάλι. Άνοιξα το ραδιόφωνο ...


Ήμουν φανερά εξαντλημένος. Δεν είναι η πρώτη φορά που δουλεύω δώδεκα ώρες συνεχόμενες αλλά ήταν και το “γλέντι” του προχθεσινού γάμου, που για άλλη μια φορά η φύση μου, με έφερε αντιμέτωπο με τη μήνη των εκπροσώπων της νεοφεμινιστικής ιδεολογίας, ή τέλος πάντων με αυτό που έχουν μάθει οι σημερινές γυναίκες να θεωρούν κατεστημένο στον τρόπο που φέρονται και εμπνέει τα κριτήρια που χρησιμοποιούν για να κρίνουν τί είναι “σωστό γι αυτές” ανάμεσα στα “πρέπει” και τις “επιταγές” της σύγχρονης “πολιτισμένης” κοινωνίας.


Είναι εκείνες οι στιγμές που βρίσκεσαι περικυκλωμένος από καλλονές φτιασιδωμένες, που μαγνητισμένες από την “ομορφιά” των υφασμάτων που φοράς, περιμένουν να ακουστεί το “και στα δικά σας” για να αρπάξουν την ευκαιρία να δείξουν την ευχάριστη έκπληξή τους που “είσαι ελεύθερος” ...


Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψει κανείς την ηλιθιότητα των στιγμών ... και είναι να απορεί πως γίνεται τόσο “ώριμοι” και “πολιτισμένοι” άνθρωποι να κάνουν ερωτήσεις των οποίων την απάντηση δεν αντέχουν να ακούν.



Είστε ελεύθερος;

Μάλιστα, και το απολαμβάνω.

Γιατί καλέ ... και είστε τόσο γλυκούλης ...

Επειδή δεν έχω σχέση και δεν τα έχω φτιάξει.

Ε, όχι, δεν το πιστεύω ...

...

Αλήθεια, πείτε μου, ... τί είναι για εσάς μια σχέση;

Κάτι πολύ δύσκολο και σπάνιο.

Αχ, ναι ... θα συμφωνήσω ... λες και χάθηκαν οι άντρες ... μα που πήγατε όλοι;

Καλύτερα να μην συνεχίσουμε την κουβέντα (-και στα δικά σας, -ευχαριστώ)

Μα γιατί, πείτε μου, αφήστε τον εαυτό σας ελεύθερο να εκφραστεί. Το απολαμβάνω, είναι στη φύση μου -άλλωστε- κάτι τέτοιο, ανοίξτε μου την καρδιά σας!

Θα σας στενοχωρήσω αλλά δεν πιστεύω ότι μοιραζόμαστε την ίδια αντίληψη για την αντρική φύση.

Μα τί είναι αυτά που λέτε ... όλοι γνωρίζουμε πλέον για το ποιο φύλο είναι το πιο αδύναμο ... δεν έχετε ακούσει ότι ο πλανήτης θηλυκοποιείται; ... τί κρίμα ...

Ναι, ίσως γι αυτό να μην μπορώ να συνάψω μια σχέση, η κομμώτριά σας θα γνωρίζει καλύτερα.

Μην γίνεστε εριστικός, δεν είναι σωστό. Πείτε μου καλύτερα τί σημαίνει μια σχέση για εσάς και σας είναι τόσο δύσκολο -πια- να τη βρείτε ώστε να έχετε και κρυμμένα παράπονα από το φύλο μας, ακόμα και στο βλέμμα σας το διακρίνω. Περιγράψτε μου τη γυναίκα των ονείρων σας, πως την φαντάζεστε;

Είναι σκόπιμο κάτι τέτοιο;

Ναι, το θέλω πολύ, και έχω ακούσει τόσα για εσάς. Πείτε μου ο ίδιος τι συμβαίνει.

Είμαι ζωηρός.

Αχ, θαύμα ... θαύμα!!!

...

Σας ακούω ...

Μου αρέσουν οι γυναίκες που αγαπάνε να είναι χαρούμενες και δεν δυσανασχετούν όταν τους συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Μα τί λέτε ... ποιος δυσανασχετεί όταν χαίρεται;;; Τί είναι αυτά που πιστεύετε;;; Καλέ ... κοιτάξτε γύρω σας πόσο χαρούμενοι είναι όλοι!!!

...

Μακρυά από εμάς η μιζέρια ... έξω ! Επ! Που κοιτάτε; Τα μάτια μου κοιτάξτε καλύτερα ...

Δεν μου είναι τόσο εύκολο ώρες-ώρες με αυτά που φοράτε, σας είπα είμαι ζωηρός.

Αχ, με κολακεύετε ... Έτσι θέλετε τη γυναίκα των ονείρων σας;

Όχι, κάτι μου λέει ότι την γυναίκα των ονείρων μου, την έχετε κλειδώσει πολύ πιο βαθιά μέσα σας από εκεί που φτάνει το βλέμμα μου.

Τί λέτε τώρα! Υπερβολές! Αυτά είναι λόγια επιτηδευμένα. Μιλήστε ξεκάθαρα.

Δεν μου είναι εύκολο, γιατί όποτε μιλάω για οργασμό, “χαλάω το κέφι”

Ω ναι! Οργασμός! Πόσο πολύ μου αρέσει αυτή η ιδέα!

Γι εσάς είναι μια ιδέα. Για τη φύση μου, όμως, είναι μια καθημερινότητα.

Χα χα ! Πως τα λέτε ... Λίγο νερό παρακαλώ!

Θέλετε και λίγη τούρτα;

Μη μου αλλάζετε το θέμα πάνω στο καλύτερο ... θέλω να ακούσω για τη φύση σας ...

Τί να πω;

Αυτό που βγαίνει από μέσα σας, αφήστε το χείμαρρο να τα παρασύρει όλα, δεν σας εμπνέω;

Πολύ ...

Ελάτε λοιπόν, μην με αφήνετε να περιμένω ...

Μου αρέσει να ταξιδεύω. Να ανακαλύπτω και να αισθάνομαι κάθε βήμα στα ταξίδια αυτά.

... μέχρι τον οργασμό, φαντάζομαι ...

Ναι, μέχρι εκεί και όσο πιο βαθιά γίνεται.

Τί είναι αυτό που σας εμπνέει; Τί αναζητάτε και δεν βρίσκετε;

Ανταπόκριση.

Μην το ξαναπείτε αυτό!

Θα μου προκαλούσε έκπληξη ένα τέτοιο κατόρθωμα.

Δεν σας πιστεύω ... πότε ήταν η τελευταία φορά που είχατε σχέση με μια κοπέλα;

Το 2004, πολύ πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Μήπως ήρθε η ώρα -επιτέλους- να το ξεπεράσετε;

Εσείς θα μου πείτε, είστε η κατάλληλη;

Πώς το εννοείτε αυτό; Ποια είναι η κατάλληλη, σας ρωτάω τόσην ώρα και δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Μιλάτε πολύ συγκεχυμένα και αόριστα.

Η κατάλληλη είναι η γυναίκα που επιλέγει η φύση μου για να ολοκληρωθεί. Φαντάζομαι πως πιο εύκολα μπορείτε να το αισθανθείτε απευθυνόμενη κατ' ευθείαν σε εκείνη, παρά να σας το περιγράψω με λόγια. Εξ' άλλου, και οι 2 γυναίκες είστε, θα τα βρείτε.

Όχι, από εσάς θέλω να το ακούσω. Μου αρέσει η φωνή σας, με ταξιδεύει.

Ναι, γνωρίζω πως οι γυναίκες σπανίως ακούτε αυτά που λέμε ... συνήθως αρκείστε στον τόνο της φωνής, γι αυτό τις περισσότερες φορές τα γράφω, δεν τα λέω.

Με προσβάλλετε.

Με συγχωρείτε, δεν είχα τέτοια πρόθεση.

Σας ακούω λοιπόν.

Δώστε μου ένα λεπτό, πάω να μιλήσω με τον Πρωθυπουργό και έρχομαι.

...



...



Δυσκολεύομαι να καταλάβω αυτή την εμμονή σας, να δίνετε τόσο μεγάλη αξία σε ένα σημείο του σώματός σας. Είναι λίγο πως να το πω ... πρωτόγονο ... ;

Δεν το κάνουμε επίτηδες. Είναι στη φύση μας. Μην ξεχνάτε πως αυτό το “σημείο” προηγείται του υπόλοιπου σώματος, και όσο λειτουργεί είναι ικανό να τραβήξει σχεδόν όλο το αίμα. Καμιά φορά, αφήνει πίσω μόνο εκείνη την μικρή απαραίτητη ποσότητα που χρειάζεται για να λειτουργεί η καρδιά, οι πνεύμονες, ορισμένοι μόνο μυες, και στοιχειωδώς ο εγκέφαλος. Οπότε μην εκπλήσσεστε για το τί μπορεί να κάνει ο Πρωθυπουργός.

Δεν μου ολοκληρώσατε όμως, τί είναι ο οργασμός για εσάς;

Τα πάντα, το Α και το Ω. Και όλα ξεκινάνε από το φύλο σας. Σας ερωτευόμαστε.

Αχ, πολύ ρομαντικό, μην ξεχνάτε όμως, ότι και εμείς σας ερωτευόμαστε.

Αυτό που λέτε είναι ανακριβές.

Όχι, ο έρωτας είναι unisex, δεν είναι μόνο δικό σας προνόμιο.

Λυπάμαι που σας το λέω, αλλά πως θα σας φαινόταν να σας έλεγα ότι πήγα στον οδοντίατρο για ένα σφράγισμα και επειδή δεν μου έκανε ένεση πόνεσα πολύ ... περισσότερο ακόμα και από πόνο περιόδου;

Χα χα χα ! Θα ήταν αστείο, αφού οι άντρες δεν θα γνωρίσετε ποτέ τον πόνο της περιόδου.

Ε, μην κοιτάτε που δεν γελάω, έχω καταφέρει να είμαι ευγενικός.

Σας παρακαλώ, δεν σας επιτρέπω.

Ωραία.

Οι γυναίκες ερωτεύονται και πονούν.

Μάλιστα, αν ψάχνετε τους άντρες -λοιπόν- τρέχουν να σωθούν.

Τί λέτε τώρα, είναι τιμή για έναν άντρα, μια γυναίκα να είναι ερωτευμένη μαζί του.

Τιμή είναι όταν αφού μια γυναίκα αφιερωθεί σε έναν άντρα και του προκαλέσει τον έρωτα, στη συνέχεια να τον απολαύσει.

Δεν σας καταλαβαίνω.

Ούτε κι εγώ, αλλά το αντιπαρέρχομαι.

Εννοείτε πως οι γυναίκες δεν ερωτεύονται;

Όχι, εννοώ πως οι άντρες δεν έχουν περίοδο.

Αστείο.

Με τρομάζετε. Αλήθεια πιστεύετε ότι ο πλανήτης θηλυκοποιείται ... ;

Φυσικά, δεν το βλέπετε; Παντού οι γυναίκες κυριαρχούν.

Ναι, το βλέπω, η χώρα οδεύει προς τον γκρεμό.

Ε, όχι, αυτό δεν το ανέχομαι.

Που να ακούσετε και τη συνέχεια.

Αλήθεια, είμαι περίεργη.

Συμβαίνουν και αυτά, δυστυχώς.

Που είμαι περίεργη;

Ναι, γιατί -πλέον- το στήθος σας σταμάτησε να μαγνητίζει το βλέμμα μου, και αυτό δεν βοηθάει την κουβέντα μας.

Σας παρακαλώ, αντί να αφήνετε σεξουαλικά υπονοούμενα, συνεχίστε την κουβέντα που αρχίσαμε πριν εκφυλιστεί στο επίπεδο του μορίου σας.

Είχα την εντύπωση ότι περί αυτού ήτο ο λόγος.

Ε, όχι βέβαια ... Θα μιλούσαμε για τον έρωτα και τον οργασμό, όχι για τις σαρκικές απολαύσεις στις οποίες το φύλο σας θέλει να επιδίδεται μετά μανίας, ακόμα και μόνο του. Είναι πολύ μικρό για να χωρέσει στην κουβέντα που ξεκινήσαμε.

Θέλετε να μιλήσουμε για μουσική χωρίς τα όργανα, λοιπόν... Για τον DJ Tiesto, φαντάζομαι... ;

Με ειρωνεύεστε;

Όχι, μου ζητήσατε να σας περιγράψω την γυναίκα των ονείρων μου, ήμουν από την αρχή διστακτικός, καταφέρατε να μου τραβήξετε την προσοχή αλλά δεν σας βλέπω θετική να ακούσετε την απάντηση.

Παρακαλώ, μιλήστε μου ελεύθερα, έχετε κάθε δικαίωμα.

Σας ευχαριστώ, είναι πολύ γενναιόδωρο εκ μέρους σας που το παραδέχεστε και επισήμως.

...





Γιώργο ... !

Χα χα ! Τί κάνεις βρε Άννα!!!

Καλά! Πόσο καιρό έχω να σε δω;

Αρκετό θα έλεγα ...

Χορεύεις;

Εχμ ...

Μπορώ να σας τον δανειστώ για λίγο;

Ναι, φυσικά!

Ευχαριστώ.

Τί κάνεις βρε;

Καλά είμαι ... εσύ τί κάνεις με αυτή τη ξινή εκεί πέρα; Έχεις μια έκφραση λες και έχεις φάει σκατά!!!

Χα χα χα ! Δεν μπορώ ρε γαμώτο ... μιλάμε ...

Άσε, αγκάλιασέ με, θα σου περάσει ... πόσο μου έχεις λέιψει!

...

Έλα μωρέ ... δεν το έχεις μάθει πια; Αφού για να σε συνηθίσει και να αρχίσει να σε καταλαβαίνει μια κοπέλα, χρειάζεται το χρόνο της ...

Ναι, ξέρω 2-3 χρόνια, μέσα στο νερό ... και αν είμαι τυχερός ...

Καλά δεν θυμάσαι αυτά τα mail που μου έστελνες μανιωδώς για 2 χρόνια;

Μπα, τα διάβαζες; Δεν το περίμενα, πολύ χαίρομαι.

Έλα τώρα ... πως δεν τα διάβαζα!!!

Για πες, μου φτιάχνεις τη διάθεση.

Μα καλά έστελνες mail στο πουθενά;

Ναι, ήταν (και είναι) μια στοιχειώδης άμυνα του οργανισμού μου.

Αγκάλιασέ με λέμε ... !

Θα ζηλέψει ο Γιάννης ρε!

Ποιός;

Το αγόρι σου, έμαθα πέρυσι ότι τα φτιάξατε με έναν Γιάννη.

Έλα τώρα, αυτά είναι ανακρίβειες. Μικρή και ζωηρή ήμουν το ξέρεις, αγκάλιασέ με ... μας κοιτάει και η δικιά σου!

Ναι, περιμένει μια απάντηση!

Τί απάντηση;

“Τί είναι για εμένα η σχέση”.

Ε, πες της τη θεωρία σου για τους οργασμούς και θα την βάλεις στη θέση της. Μετά έλα να με βρεις, θα σε περιμένω σπίτι μου. Παλαιόκωστα Δραπέτη, 25. Στον τελευταίο όροφο.

Θα έρθω ... πετώντας!
...

Πολύ συμπαθητική η φίλη σου ...

Είχα να τη δώ 3 χρόνια!

Και έχετε τέτοια οικειότητα; Μπράβο!

Τις αγαπάω τις γυναίκες και κάποτε το εκτιμούν.

Και δεν σου φαίνεται.

...

Δεν μιλάς;

Τί να πω;

Πες μου για το τί είναι για εσένα η σχέση.

Θα σου πω, αλλά μη με παρεξηγείς, είναι μια προσωπική μου άποψη ΟΚ;

Ναι, θέλω να ακούσω.

“Σχέση” θεωρώ ότι έχω με τη γυναίκα που της αρέσει να είναι χαρούμενη, ζει για να μου προκαλεί οργασμούς -όποτε η φύση μου δεν με αφήνει να δημιουργώ-, κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί γι αυτό, συνεχώς το εξελίσσει, και όταν -χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο- έχω οργασμό για κάποια άλλη, δημιουργεί κρίσιμο διπλωματικό επεισόδιο.

Έλεος, αυτό είναι ΠΟΛΥ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ. Μα καλά, δεν έχεις κάνει ΠΟΤΕ, έρωτα με συναίσθημα;

Εσύ έχεις κάνει ποτέ αυτό που σου λέω;

Συγγνώμη, το έχεις βρει πουθενά και μου το λες; Γιατί μόνο αν το έχεις συναντήσει, έχεις ελπίδες να το ξαναβρείς. Έχεις ποτέ διανοηθεί να ψάξεις για τίποτα λιγότερο; Διότι από όλα αυτά που μου περιγράφεις, δεν συμβαίνουν ούτε τα μισά!!!

Εχμ, όχι, δεν πρόκειται ποτέ να αναζητήσω τίποτα λιγότερο από αυτό που αναζητάει η φύση μου.

Καλή συνέχεια στο ψάξιμο σου εύχομαι.

Σε ευχαριστώ.


...


Η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη ... το μπαγλαμαδάκι έβγαζε ένα γραφικό ήχο με χαρακτήρα έντονο, σε ρυθμό τελετουργικό ...


*


Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.


Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.


Η θηλή της Άννας με κοιτούσε περήφανα και προκαλούσε την παρόρμησή μου να ξεχειλίσει πραγματικά Ελεύθερη.


Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.


Οι φωνές μας αντιλαλούσαν με μανία στα τσιμέντα της πόλης και τα τζάμια της γειτονιάς έτριζαν από ενθουσιασμό.


Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.
Και πως αν θέλω περισσότερα να δω,
σ' ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι.

Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.


Οι πολυκατοικίες, οι ταράτσες, οι δρόμοι και τα αυτοκίνητα, είχαν αρχίσει να μικραίνουν απέναντι στο βλέμμα μου. Μέχρι που έγιναν κουκίδες ενοχλητικές πάνω στο ανάγλυφο της Γης, και μετά εξαφανίστηκαν.


Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ

Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.


Ο κρότος που ακούστηκε ήταν από το φράγμα της ταχύτητας του ήχου που υποχωρούσε απέναντι στη μανία της φύσης που το μόνο μέρος που μπορούσε να τη δεχτεί και να τη φιλοξενήσει ήταν ο ορίζοντας, εκεί που καταλήγει το ουράνιο τόξο, εκεί που ουρανός συναντάει τη θάλασσα, εκεί που η οργόνη γίνεται ένα με το σύμπαν και χρωματίζει τοπικά το μπλέ ουρανό της νύχτας, γαλάζιο ...


Ξύπνησα μούσκεμα στον ιδρώτα με ένα χαμόγελο ευτυχίας ζωγραφισμένο στο πρόσωπό μου. Ο ήλιος ανέτελλε. Σηκώθηκα αργά αργά και κοίταξα έξω από το παράθυρο. Για άλλη μια φορά, η κοπέλα του γείτονα κατηφόριζε με μικρά και γρήγορα βήματα το στενό μέχρι που χάθηκε στη μεγάλη και άδεια ακόμα λεωφόρο. Έκλεισα το ραδιάκι μου ...


Να είστε καλά ρε παιδιά, είστε από τους λίγους που κρατάτε ζωντανά τα όνειρά μας σε μια χώρα ολότελα νεκρή, που ηδονίζεται μόνο όταν σηκώνει την τραχειά της φάλτσα φωνή και κηρύττει μονότονα μέσα από τον τάφο.



Pages