Ο κόσμος μοιάζει όμορφος στα μάτια μου - Point of view

Εν τάχει

Ο κόσμος μοιάζει όμορφος στα μάτια μου



Η αγάπη μού δίνει ενέργεια. Νιώθω γεμάτος ζωντάνια. Πετυχαίνω περισσότερα όταν κάνω κάτι με αγάπη, με την καρδιά μου. Η αγάπη με εμπνέει να πηγαίνω πιο ψηλά, να ανεβάζω τον προσωπικό μου πήχη. Βάζω, δύσκολους, αλλά εφικτούς στόχους.
Η αγάπη με ενθαρρύνει να προσπαθώ ακόμη περισσότερο. Είμαι πρόθυμος να δουλέψω πιο σκληρά και να δυναμώσω τις δεξιότητές μου. Όταν συναντώ ένα εμπόδιο, βρίσκω μία άλλη λύση για να προχωρήσω. Ο ενθουσιασμός μου με κάνει να βλέπω κάθε πρόκληση ως πηγή χαράς.
Η αγάπη με βοηθάει να τολμάω. Το θάρρος μου αναδεικύεται. Νιώθω αρκετά δυνατός να “σπάω” τα όρια της ασφάλειας και της άνεσής μου. Γιατί έτσι μαθαίνω και εξελίσσομαι.

Η αγάπη μού θυμίζει να φροντίζω τον εαυτό μου. Να φροντίζω για τη σωματική και ψυχική μου υγεία. Να τρέφομαι σωστά, να ασκούμαι, να κοιμάμαι ποιοτικά, να διαχειρίζομαι το στρες.
Η αγάπη με βοηθάει να φροντίζω τις σχέσεις μου. Εκφράζω στα πρόσωπα που αγαπώ την εκτίμησή σου και νοιάζομαι για τις ανάγκες τους. Απολαμβάνω να μοιράζομαι το χρόνο μου μαζί τους και χαίρομαι να τους υποστηρίζω σε κάθε τους βήμα.
Η αγάπη αλλάζει τον τρόπο που κοιτάζω τον κόσμο. Ο κόσμος μοιάζει όμορφος στα μάτια μου. Είμαι ευγνώμων για όσα έχω και επικεντρώνομαι στα θαύματα που φέρνει η κάθε μέρα.
Η αγάπη με απελευθερώνει. Με απαλλάσσει από τους φόβους και τις αμφιβολίες. Ο νους μου είναι γαλήνιος και καθαρός. Νιώθω ελευθερία μέσα στον εαυτό μου, αλλά και ανάμεσα σε άλλους. Είμαι χαρούμενος και πλήρης.



Pages