![]() |
Ο Σφαίρος του Παρμενίδη, τέλεια συμμετρικός, παντοτινός και αμετάβλητος, αντιπροσωπεύει τη μοναδική αλήθεια της ύπαρξης σε απόλυτο επίπεδο. Οτιδήποτε άλλο δεν υπάρχει αληθινά. |
Για εμάς τους χριστιανούς το απόλυτο κακό είναι ο Διάβολος. Εκείνος ο Αρχάγγελος που αποστάτησε απο τον Θεό και το ονομά του είναι Σαμαέλ.
Για τους περισσότερους που δεν ασχολούνται με το τι γίνεται έξω απο τον γυάλινο μικρόκοσμο μέσα στον οποίον ζούν αποτελεί απλά φαντασίωση.
Πολλοί αν και χριστιανοί δεν δέχονται οτι υπάρχει αν και ο Απ.Παύλος ξεκαθαρίζει οτι ο αγώνας μας είναι εναντίων των κοσμοκρατόρων του κόσμου αυτού , των δαιμόνων και του αρχηγού τους του Διάβολου , Σαμαέλ Σατανά
Αν είναι δύσκολο να αποδεχτεί κάποιος την ύπαρξη των Δαιμόνων και του Σαμαέλ , σίγουρα δεν θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί
"Υπάρχει κάτι χειρότερο απο τον Διάβολο " ;
Μέγα το ερώτημα και ποιός ο λόγος να το σκεφτόμαστε κάν θα πεί κάποιος , και θα είχε δίκαιο , αν ο Ιησούς Χριστός ο Υιός και Λόγος του Θεού δεν είχε αναφερθεί σε αυτόν , στον πατέρα του Διαβόλου!. λέγοντας στους φαρισαίους " Εσείς εκ του πατρός του Διαβόλου είστε" Κατα Ιωάννην κεφ 8 στίχος 44
Ωπ τι ήταν αυτό λέει ; Ο Πατέρας του Διαβόλου δεν είναι ο Θεός ;
Ο Πατέρας του απο πλευράς Δημιουργίας ναι....αλλά απο πλευράς
πνευματικής ανάπτυξης-καθοδήγσης και μεντορισμού....όχι...αφού ο Διάβολος δεν έχει πλέον καμία σχέση με αυτό που ήταν κάποτε ώς Αρχάγγελος του Φωτός.
Έχει πλέον αναμορφωθεί πλήρως απο το Σκότος .
Ποιό είναι λοιπόν αυτό το "Σκότος" ;
Ήρθε η ώρα για μία απο τις μεγαλύτερες αποκαλύψεις για τον μεγαλύτερο εχθρό των ανθρώπων αλλά και της Δημιουργίας όλης.
Δείτε το βίντεο
Μη Ον
Δεν υπάρχει τίποτα - Γοργίας
Ο Γοργίας, ως σοφιστής, ήταν σχετικιστής και χρησιμοποιούσε τη ρητορική για να αναδείξει ακόμα και πράγματα που δεν πίστευε, ή και ψέματα και με ένα είδος παιχνιδίσματος μπορούσε να υποστηρίζει και μετά από λίγο να επιχειρηματολογεί εναντίον της ίδιας άποψης. Έτσι η παρακάτω θέση του δεν θεωρείται από όλους ως πραγματικό του πιστεύω.- Δεν υπάρχει το «μη ον»:
- Αν το «μη ον» υπήρχε, θα ήταν ταυτόχρονα «μη είναι» και «είναι», θα υπήρχε δηλαδή αυτό που δεν υπήρχε, πράγμα παράλογο, οπότε το «μη ον» δεν υπάρχει.
- Αν το «μη ον» υπάρχει, το «είναι» παύει να υπάρχει πια, ως αντιφατικό του «μη όντος». Η αντίφαση αυτή δίνει τη δυνατότητα πρόβλεψης του «όντος» από το «μη ον», άρα και του «μη όντος» από το «ον». Σύμφωνα με το τελευταίο, μέσω του «όντος» προβλέπεται το «μη ον» και γίνεται «είναι», δηλαδή «ον». Κι επειδή με κανένα τρόπο δε μπορεί το «μη ον» να είναι «ον», απλά δεν υπάρχει.
- Δεν υπάρχει το «ον»:
- Αν υπάρχει το «ον», είναι ή αιώνιο ή δημιουργημένο ή, και αιώνιο και δημιουργημένο. Επειδή όμως, αν είναι αιώνιο δεν έχει κάποια αρχή, δεν είναι ούτε αιώνιο, ούτε δημιουργημένο ούτε και τα δύο μαζί, άρα δεν υπάρχει.