Μέχρι σήμερα ζούσα λάθος - Point of view

Εν τάχει

Μέχρι σήμερα ζούσα λάθος




γράφει η Σ.Λυγερού
Ο λόγος που στράφηκα μέσα μου για να βρω τις αλήθειες, ήταν γιατί μεγάλωνα σε μια οικογένεια που τα έκανε όλα λάθος (καθωσπρεπισμός, συμφέρον, υλισμός κλπ) και το έβλεπα μόνο εγώ. Κανέναν άλλον δεν ενοχλούσε. Ταυτόχρονα, όταν έλεγα το σωστό το οποίο ένιωθα, μου έλεγαν ότι εγώ έχω πρόβλημα.
Με έβγαζαν τρελή δηλαδή. Και το θέμα είναι ότι τα κατάφερναν!! Κάθε φορά σκεφτόμουν μήπως φταίω εγώ, μήπως έχω κάποιο κουσούρι από κούνια και τα βλέπω έτσι. Ήταν οι πολλοί και με επηρέαζαν!! Ο λόγος που ακόμη μέχρι σήμερα τσακώνομαι για το σωστό είναι επειδή... φοβάμαι ότι θα με επηρεάσουν οι άλλοι με τις απόψεις τους. Ένα άλλο πρόβλημα που μού έφερε το συγκεκριμένο είναι ότι έγινα τελείως προκαθορισμένη. Επειδή μαχόμουν για να "κερδίσει" αυτό που έβλεπα εγώ για σωστό, προκαθορίστηκα. Έτσι, είχα αποφασίσει ότι δεν μ' αρέσει να μαγειρεύω, δεν μ' αρέσει να οδηγάω, ευτυχισμένη με κάνουν μόνο τα ουσιαστικά πράγματα (τρομερό να με ενδιαφέρει μόνο ότι έχει ουσία ρε φίλε, λες και υπάρχει κάτι που δεν έχει σπουδαιότητα!!), κι αυτό τι μου έκανε; Πέραν του ότι με άφηνε μισή, αφού είμαστε όλα κι όχι κάτι πολύ συγκεκριμένο, το χειρότερο ήταν ότι δεν απολάμβανα ό,τι είχα αποφασίσει ότι δεν μου άρεσε!!!!



 Θα μπορούσα να έχω απολαύσει τα πάντα στη ζωή μου αν δεν είχα βάλει ταμπέλα "δεν είναι για μένα, δεν το επιθυμώ". Το άλλο... Ακριβώς επειδή οι γύρω μου με πήγαιναν μόνιμα πίσω κάνοντάς με να με αμφισβητώ, αποφάσισα να επικεντρωθώ (έβαλα τις παρωπίδες μου, έκλεισα τα αυτιά μου για να μην δέχομαι κανέναν επηρεασμό), και πήγαινα ντουγρού με το κεφάλι κάτω σ' αυτό που μου υπαγόρευε το μέσα μου. Με αυτόν τον τρόπο κατάντησα να μπορώ να ζω μόνο στην μοναχικότητα. Μόνο μόνη μου έβρισκα την απόλυτη ηρεμία, όταν ήμουν με άλλους (ακόμα και με το παιδί μου) κάτι έπρεπε να κάνω, κάτι όχι φυσικό. Ήμουν εγώ και όλοι οι άλλοι. Τέλος κατάλαβα ότι το ότι ζω στα συννεφάκια έχει να κάνει με το ότι δεν θέλω να ζω στην πραγματικότητα. Ουσιαστικά είναι αποφυγή της πραγματικότητας, κάτι αντίστοιχο με αυτό που κάνει ο ναρκομανής.
Υ.Γ. Ο ορυμαγδός συνέβη για να μάθουμε να ζούμε σωστά. ΟΛΟΙ!!! Δεν υπάρχει κάποιος που να μην πρέπει να φτιάξει. Αν υπήρχε δεν θα τον άγγιζε.
via

Pages