Οι αγαθές ενέργειες του οποίου δεν περιορίζονται μόνο στον ουρανό και στον αέρα, αλλά υπάρχουν και μέσα στα βάθη των θαλασσών και στην άβυσσο.
Απονέμει στους Αθάνατους την αιώνια διατήρηση και τρέφει τα αθάνατα μέρη του κόσμου με την ανύψωση του δικού Του Φωτός.
Μεταβάλλει το ένα γένος, διότι η διατήρηση κάθε σώματος είναι η μεταβολή.
Το λογικό μέρος όμως της ψυχής -Λογικό- δεν μετέχει σε αυτήν την διαδικασία, αλλά απέχει. Έτσι ώστε να είναι κατάλληλο να υποδεχθεί τον Θεό.
Ο Νους, το μοναδικό και πανίσχυρο όπλο του ανθρώπου κατά της διαφθοράς του κακού.
Αυτοί οι άνθρωποι είναι πάρα πολύ λίγοι.
Αγαπούν και υιοθετούν τις ενέργειες των δαιμόνων και έτσι ο λόγος είναι εκείνος που παραπλανά και όχι ο έρως.
Αυτήν τη διοίκηση, δηλαδή τη συνεργασία των κακών ανθρώπων με τους δαίμονες, ο διδάσκαλος μου ο Ερμής ο Τρισμέγιστος την ονομάζει ειμαρμένη.
Διότι δεν μπορεί να αντισταθεί, ούτε θεός, ούτε και δαίμονας απέναντι σε μια ακτίνα του Θεού.
Ο αισθητός είναι εξαρτημένος από τον νοητό.
Και ο ήλιος μέσω του αισθητού και του νοητού, δέχεται τη χορηγεία του αγαθού από τον Θεό.
Δηλαδή την χορηγεία της δημιουργίας (επί των αισθητών).
Τον ουρανό τον διοικεί η νοητή ουσία και ο ουρανός, διοικεί τους Θεούς. Και οι δαίμονες διοικούν τους ανθρώπους. Αυτή είναι η στρατιά των θεών και δαιμόνων.
Τα είδωλα γεννούν την κακία και μετατρέπουν το τέλειο πλάσμα στην φύση του θηρίου.
Μόνον ο άνθρωπος Ασκληπιέ, είναι διπλής φύσεως ον.
Και το ένα μέρος του είναι απλό, το αποκαλούμε ουσιώδες και είναι η εικόνα του Θεού.
Το άλλο μέρος του όμως, είναι τετραπλό και το ονομάζουν οι Έλληνες σώμα ή υλικό.
Και αυτό καλύπτει ολόγυρα όλο το Θεϊκό μέρος (το ουσιώδες).
Τους επιφυλλάσσεται μια επαναφορά μέσα σε άλλα σώματα.
Και ο καρπός της οποίας δράπτεται από τα πάθη.
Αυτή η σωματική πραγματικότητα καθηλώνει την ψυχή στο δικό της μερίδιο, δηλαδή στο θνητό.
Και το θνητό μέρος του ανθρώπου μισεί απόλυτα την αθανασία.
via