Ένα από τα πολύ σημαντικά στοιχεία της έρευνας είναι πως το 65% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι οι σχέσεις έχουν γίνει χειρότερες σε σχέση με παλαιότερα. Πώς εξηγείται αυτό το υψηλό ποσοστό;
Ακόμα, φαίνεται ότι οι ταχύτητες με τις οποίες ζούμε φέρνουν μια συνεχή ανυπομονησία και μια αυξανόμενη επιθυμία για «άμεση ευχαρίστηση». Ο κόσμος έχει χάσει την υπομονή και τη μακροπρόθεσμη οπτική και αυτό είναι κάτι που καθρεφτίζεται και στις σχέσεις. Αυτό που επίσης διαπιστώνουμε από την έρευνα είναι ότι τα ζευγάρια χωρίζουν ευκολότερα, δηλαδή δεν διστάζουν να διαλύσουν τη σχέση ή τον γάμο τους, αναζητώντας νέες ευκαιρίες».
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το αρχικό φλερτ τουλάχιστον να έρχεται περισσότερο ως “διαδικτυακή κρούση” παρά ως “φυσική κρούση”. Κι ακόμα, η “διαδικτυακή κρούση” προσφέρει ένα δίχτυ ασφαλείας ειδικά στους πιο διστακτικούς και αμήχανους νεαρούς, που έτσι φλερτάρουν μεν, αλλά προστατευμένοι με αυτό τον τρόπο ενδέχεται να μην καταφέρουν ποτέ να αναπτύξουν τη δεξιότητα του φλερτ από κοντά.
Ας μην ξεχνάμε ότι το Facebook είναι δέκα χρόνια στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα πολύ πιο πρόσφατα, αν εξαιρέσουμε τα προ Facebook εποχής δίκτυα, όπως το MySpace, που δεν κατάφεραν ποτέ να γίνουν τόσο mainstream. Κατά τη γνώμη μας, λοιπόν, τα social networks δεν απέχουν πολύ ως τόπος γνωριμιών από ένα μπαρ ή ένα κλαμπ. Σε μεγάλο βαθμό, και αυτός ο τρόπος θεωρείται πως οδηγεί περισσότερο σε εφήμερες σχέσεις.