- Ορισμός της μαγείας.
- Η αλήθεια για την ύπαρξη της μαγείας.
- Η μαγεία μέσα από την ιστορία του ανθρώπου.
- Τα είδη της μαγείας.
- Πως γίνεται κάποιος μάγος.
- Κανονικοί και απατεώνες μάγοι.
- Προέρχεται από κληρονομικό εξ αίματος δικαίωμα.
- Κατέχει μια από τις έξι κλείδες της μαγείας.
- Ποτέ δεν λαμβάνει Θεία Κοινωνία.
- Έχει αρνηθεί το βάπτισμά του με ειδική τελετουργία.
- Δεν πίνει ποτέ Αγιασμό ή Αγίασμα.
- Έχει στην υπηρεσία του κάποιο δαίμονα ή δαίμονες, που τον υπακούουν με εντολή του Εωσφόρου.
- Δεν Εκκλησιάζεται.
- Απαγορεύεται να βαπτίζει.
- Αποφεύγει τη δημοσιότητα.
- Και τέλος. Δεν προσκυνάει τα Άγια και τις Ιερές εικόνες.
- Τι είναι οι μαγικές κλείδες.
- Δευτερονόμιον 18,10. Δεν θα βρεθεί κανείς ανάμεσά σας, που να προσφέρει τον γιο του ή την κόρη του να καούν θυσία ή που ν’ ασκεί μαντεία ή οιωνοσκοπία ή απόκρυφες τέχνες ή μαγεία.
- Λευτικόν 19,26. εδώ Ο Θεός μας λέει ρητά και κατηγορηματικά: Μην εξασκείτε τη μαντεία ούτε τη μαγεία.
- Σοφία Σεράχ 34,5. Μαντείες, προμηνύματα και όνειρα ειν’ όλα χίμαιρες. Η χίμαιρα ήταν ένα φοβερό θηρίο, ένα τέρας της Ελληνικής μυθολογίας.
- Γιατί καταφεύγουμε στην μαγεία.
- Από καθαρή περιέργεια. Ο άνθρωπος από την φύση του είναι περίεργο ον. Γνωρίζοντάς το αυτό ο διάβολος δια μέσου της μαγείας παρουσιάζει διάφορα περίεργα πράγματα, έτσι ώστε να προσελκύσει τον περίεργο άνθρωπο και τελικά να τον παγιδεύσει στα δίχτυα του και να τον καταστρέψει.
- Για να επικοινωνήσουν δήθεν με τους νεκρούς. Ο θάνατος κάποιου αγαπημένου μας προσώπου είναι από μόνο του ένα συγκλονιστικό γεγονός, που προκαλεί αναστάτωση και προβληματισμό στα συγγενικά και φιλικά πρόσωπα. Κάποιοι απ’ αυτούς καταφεύγουν στους μάγους για να επικοινωνήσουν μαζί τους. Το πρόσωπο, όμως με το οποίο επικοινωνούν τελικά δεν είναι ο πατέρας, ο αδελφός ή ο φίλος τους, αλλά ο ίδιος ο διάβολος όπως είπαμε και παραπάνω.
- Για να γνωρίσουν το μέλλον. Πόσοι άνθρωποι ανασφαλείς καταφεύγουν σε μάγους, σε καφετζούδες και χαρτορίχτρες για να μάθουν τι θα τους συμβεί στο μέλλον, για το ποια θα είναι η μοίρα τους, ακόμη και για το πού θα βρουν κάποιον θησαυρό. Είναι να απορεί κανείς με την αφέλεια ορισμένων και αυτό γιατί αν όλοι αυτοί είχαν τη μαντική ικανότητα να βρίσκουν χαμένα πράγματα ή θησαυρούς δεν θα τους έβρισκαν προς όφελός τους ή αν είχαν την ικανότατα να μαντεύουν γιατί πριν τους επισκεφθεί κάποιος πρέπει πρώτα να τους τηλεφωνήσει για να κλείσεις ραντεβού μαζί τους. Αφού είσαι μάντης και μεγάλος μάγος όπως μας λες, γιατί δεν με παίρνεις εσύ τηλέφωνο για να μου κλείσεις ραντεβού, αφού ξέρεις ότι έχω την «ανάγκη» σου.
- Για να βρουν θεραπεία. Πώς είναι δυνατό να ζητήσει κανείς από τον διάβολο θεραπεία, όταν γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι ο διάβολος είναι μισάνθρωπος, μισεί δηλαδή τον άνθρωπο. Αν όμως το κάνει, αυτό θα είναι πρόσκαιρο και με μοναδικό σκοπό την εξαπάτηση του ανθρώπου.
- Πώς ο άνθρωπος μπορεί να φυλαχθεί από την μαγεία.
- Θα πρέπει να αποφεύγει με κάθε τρόπο την επαφή μαζί τους. Σε διαφορετική περίπτωση θα βγει ζημιωμένος οικονομικά, σωματικά και κυρίως ψυχικά.
- Θα πρέπει να καταφεύγει στην Εκκλησία, γιατί μόνο εκεί ο άνθρωπος είναι ασφαλής από κάθε δαιμονική επίδραση και να έχει μυστηριακή ζωή. Δηλαδή να εξομολογείται, να Κοινωνεί συχνά και να πηγαίνει στην Εκκλησία. Στο σημείο αυτό για να δούμε τι λέει Ο Κύριος: «Τα δικά μου πρόβατα ακούνε την φωνή μου και εγώ τα ξέρω και με ακολουθούν, τους δίνω ζωήν αιώνιον και δεν θα χαθούν ποτέ, κανείς δεν θα τα αρπάξει από το χέρι μου».(Ιωάννης 10. 27-29).
- Θα πρέπει να έχουμε όλοι μας κρεμασμένο στον λαιμό μας τον Τίμιο Σταυρό, όπως μας προτρέπει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης. Για να μην παρεξηγηθώ, θα πρέπει να τονίσουμε κάτι. Ότι ο Τίμιος Σταυρός και όλα τα αγιαστικά μέσα της Εκκλησίας μας δεν επιδρούν με μαγικό τρόπο πάνω μας, αλλά για να έχουν επίδραση πάνω μας θα πρέπει να πιστεύουμε σ’ αυτά.
- Η μαγεία νικιέται.
- Πίστη – Αγάπη – Ταπείνωση – Εξομολόγηση – Νηστεία.
- Συμμετοχή στην Ορθόδοξη Εκκλησιαστική ζωή.
- Συμμετοχή στα Άγια Μυστήρια της Εκκλησίας μας.
- Τήρηση των Δέκα Εντολών Του Θεού. Και
- Μελέτη και τήρηση των διδαγμάτων της Αγίας Γραφής.