Πραγματικά λοιπόν δέν μπορεί να υπάρχει άλλο όν πέραν του Ενός και γι’ αυτό ο Χριστός είναι δεύτερος Θεός και το Άγιο Πνεύμα τρίτος. Το πρόσωπο Πατήρ-Θεός στηρίζεται επικίνδυνα στην θεολογία του Μεγάλου Αθανασίου, η οποία διδάσκει την Γένεση και εκπόρευση εκ της ουσίας του Πατρός, κάτι που καταργήθηκε στην Σύνοδο της Κων/πόλεως για να επικρατήσει το αληθινό ομοούσιο. Το οποίο καταργούν σήμερα Ζηζιούλας και Γιανναράς. Όπως είπαμε, θα επανέλθουμε σ’ ένα θέμα τόσο σοβαρό, το οποίο αποδέχθηκαν άκριτα όλοι και το οποίο δέν διαθέτει ούτε λογική βάση, σε ένα θέμα όπως είναι το θέμα του προσώπου.
Πραγματικά λοιπόν δέν μπορεί να υπάρχει άλλο όν πέραν του Ενός και γι’ αυτό ο Χριστός είναι δεύτερος Θεός και το Άγιο Πνεύμα τρίτος. Το πρόσωπο Πατήρ-Θεός στηρίζεται επικίνδυνα στην θεολογία του Μεγάλου Αθανασίου, η οποία διδάσκει την Γένεση και εκπόρευση εκ της ουσίας του Πατρός, κάτι που καταργήθηκε στην Σύνοδο της Κων/πόλεως για να επικρατήσει το αληθινό ομοούσιο. Το οποίο καταργούν σήμερα Ζηζιούλας και Γιανναράς. Όπως είπαμε, θα επανέλθουμε σ’ ένα θέμα τόσο σοβαρό, το οποίο αποδέχθηκαν άκριτα όλοι και το οποίο δέν διαθέτει ούτε λογική βάση, σε ένα θέμα όπως είναι το θέμα του προσώπου.