Στην σιωπή μου σε ακούω




Αν υπήρχε λίγο περισσότερο σιωπή,
  αν μπορούσαμε όλοι να σιωπήσουμε...
 ίσως θα μπορούσαμε να καταλάβουμε κάτι.
Φρεντερίκο Φελίνι
via

[full_width]

Το Point of view σε μορφή magazine template





Scroll To Top