Η ευτυχία και πως να τη φέρουμε πίσω - Point of view

Εν τάχει

Η ευτυχία και πως να τη φέρουμε πίσω





Χαρακτηρίζω τον εαυτό μου έναν αισιόδοξο και θετικό άνθρωπο. Προσπαθώ να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο και θεωρώ ότι όταν δίνεις και προσφέρεις, η ζωή με κάποιο τρόπο στο επιστρέφει.

Δεν είναι όμως όλες οι μέρες εύκολες ούτε όλες οι καταστάσεις ευχάριστες ή διαχειρίσιμες. Πολλές φορές μελαγχολώ, πέφτω, μαυρίζω. Τότε είναι που προσπαθώ ακόμα περισσότερο να θυμηθώ πως είναι η ευτυχία και πώς θα τη φέρω πίσω. Και με λίγη προσπάθεια, τα καταφέρνω.
Εάν κάνω κάτι από τα παρακάτω, εύκολα ξαναθυμάμαι ότι η ευτυχία είναι μικρές στιγμές που είναι στο χέρι μας να μη χαθούν.
Νιώθω ευγνωμοσύνη που ξύπνησα και που μπορώ να πάω στη δουλειά μου υγιής και αρτιμελής.
Θυμάμαι πόσο αγαπώ αυτό που κάνω, παρόλο το άγχος και τις δύσκολες στιγμές. Θυμάμαι πόσο δημιουργική έχω υπάρξει για να λύσω προβλήματα και καταστάσεις.
Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και εκτιμώ τα ωραία σημεία μου. Εκτιμώ την εικόνα μου, το σώμα μου και τα προτερήματά μου με αντικειμενικό μάτι.
Παραδέχομαι ότι είμαι κοινωνική, φιλική, ότι πολλοί συνάδελφοι, φίλοι και συγγενείς με εκτιμούν και με καλημερίζουν κάθε πρωί.
Παίρνω βαθιά ανάσα και προσπαθώ να νικήσω τους φόβους μου και να ξεπεράσω τα κολλήματά μου για να προχωρήσω μπροστά.
Θυμάμαι και ξαναθυμάμαι πόσες φορές έπεσα και ξανασηκώθηκα. Καταγράφω τα χαστούκια που έφαγα στη ζωή, τις κλειστές πόρτες που αντιμετώπισα, τα όχι που εισέπραξα και επέζησα.
Εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και ότι βλέπω την θετική πλευρά των πραγμάτων στη ζωή. Η αισιοδοξία μου είναι κομμάτι του ποιά είμαι και με έχει βοηθήσει σε πολλές περιπτώσεις.
Εκτιμώ στον εαυτό μου ότι είμαι εύκολος άνθρωπος που ακόμα χαίρεται με τα απλά πράγματα, μια λέξη, ένα ωραίο φαγητό, μια όμορφη ανατολή, ένα τηλεφώνημα από ένα φίλο, έναν έπαινο.
Μου αρέσει που είμαι ευγενική και δεν προσβάλλω το συνομιλητή μου, που περιμένω να βγει ο κόσμος από το ασανσέρ ή το βαγόνι πριν μπω, ανοίγω την πόρτα και δίνω προτεραιότητα στους πεζούς.
Συνειδητοποιώ ότι πρέπει να προσπαθήσω και εγώ για να είμαι ευτυχισμένη. Δεν είναι δεδομένο, δεν εξαρτάται από τους άλλους, δεν μου το οφείλει κάποιος ή κάτι. Είναι τρόπος και φιλοσοφία ζωής.
Όλα τα παραπάνω με επαναφέρουν στην τάξη και στο σωστό δρόμο όταν η δυστυχία, η μελαγχολία ή η κακή διάθεση κάνουν την εμφάνισή τους και με απειλούν.



Pages