Τα Μαγικά Περάσματα της Tensegrity - Point of view

Εν τάχει

Τα Μαγικά Περάσματα της Tensegrity



Συνέντευξη στην Concha Labarta στο Mas Alla 1 Απριλίου, 1997, στην Ισπανία.

Όλες οι απαντήσεις δόθηκαν από την Carol Tiggs, την Taisha Abelar και την Florinda Donner-Grau.





  • Concha Labarta Ήσασταν μαζί με τον Κάρλος Καστανέντα, μαθητευόμενοι του Δον Χουάν Μάτους και των μάγων συντρόφων του. 

  • Ωστόσο παραμείνατε στην ανωνυμία για χρόνια και δεν είναι παρά πρόσφατα που αποφασίσατε να μιλήσετε για την δική σας μαθητεία με τον Δον Χουάν. 

  • Γιατί αυτή η μακριά σιωπή; Και ποιος ο λόγος της αλλαγής μετά;

> Πρώτα απ’ όλα θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι στον καθένα από μας που γνώρισε ο άνθρωπος Κάρλος Καστανέντα, αποκαλούσε τον Δον Χουάν Μάτους με διαφορετικό όνομα.

 Melhior Vaquizque/ John Michael Abelar/ Mariano Alueriano. 

Για ν’ αποφύγουμε τη σύγχυση πάντα τον αποκαλούμε το μεγάλο Ναγουάλ. Όχι μεγάλο με την έννοια της ηλικίας αλλά της προτεραιότητας και πάνω απ’ όλα για να τον ξεχωρίσουμε από το νέο Ναγουάλ, τον Κάρλος Καστανέντα. 

Το να συζητήσουμε για τη μαθητεία μας με το μεγάλο Ναγουάλ, δεν ήταν καθόλου μέρος της αποστολής που μας ανάθεσε. Γι’ αυτό παραμείναμε στην απόλυτη ανωνυμία. Η επιστροφή της Κάρολ Τιγκς το 1985 επέφερε μια πλήρη αλλαγή σε ότι αφορά τους στόχους και τις φιλοδοξίες μας.

Ήταν παραδοσιακά προετοιμασμένη από την καθοδήγηση, για ένα πέρασμα που ο σημερινός άνθρωπος θα μετέφραζε σε τόπο και χρόνο αλλά που για τους Σαμάνους του αρχαίου Μεξικού, σημαίνει γνώση. Ξεκίνησαν ένα ταξίδι μέσω ενός πράματος που αποκαλούσαν «η σκοτεινή θάλασσα της επίγνωσης». 

Παραδοσιακά πάλι ο ρόλος της Κάρολ Τιγκς ήταν να μας καθοδηγήσει ώστε να καταφέρουμε αυτό το πέρασμα. Όταν επέστρεψε, αυτόματα μετέφερε τον απομονωμένο στόχο του ατομικού μας ταξιδιού σ’ ένα μεγαλύτερο και υψηλότερο σκοπό. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να σταματήσουμε την ανωνυμία και να διδάξουμε τα μαγικά περάσματα του αρχαίου Μεξικού.

  • Ήταν οι οδηγίες που λάβατε από τον Δον Χουάν Μάτους όμοιες μ’ αυτές του Κάρλος Καστανέντα; 

  • Αν όχι, ποια είναι η διαφορά; 

  • Πως η καθεμιά σας θα περιέγραφε τον Δον Χουάν και τους αρσενικούς ή θηλυκούς συντρόφους του;

> Οι οδηγίες που μας δόθηκαν δεν ήταν καθόλου ίδιες μ’ αυτές του Κάρλος Καστανέντα, για τον απλούστατο λόγο ότι είμαστε γυναίκες. Έχουμε όργανα που οι άντρες δεν έχουν. Τις ωοθήκες και τη μήτρα, που είναι όργανα τεράστιας σπουδαιότητας. 

Οι οδηγίες του μεγάλου Ναγουάλ για μας, εστιάζονται στην καθαρή δράση. Όσο αφορά στην περιγραφή των συντρόφων του μεγάλου Ναγουάλ, αρσενικών και θηλυκών, όλο που μπορούμε να πούμε σ’ αυτό το σημείο της ζωής μας, είναι ότι ήταν πολύ εξαιρετικά πλάσματα. 

Το να μιλήσουμε γι’ αυτούς σαν άνθρωποι του καθημερινού κόσμου θα ήταν άσκοπο για μας σε μια τέτοια χρονική στιγμή. Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ότι όλοι τους, -και ήταν δεκάξη συμπεριλαμβανομένου και του μεγάλου Ναγουάλ- βρίσκονταν σε μια μοναδική κατάσταση νεανικού σφρίγους. 

Ήταν όλοι τους μεγάλοι και την ίδια στιγμή, δεν ήταν. Όταν από περιέργεια και θαυμασμό ρωτήσαμε το μεγάλο Ναγουάλ ποιος ήταν ο λόγος της υπερβολικής τους ζωτικότητας, μας είπε ότι αυτό που τους ανανέωνε σε κάθε βήμα της ζωής τους, ήταν η σχέση τους με το άπειρο.

  • Μολονότι πολλές σύγχρονες ψυχολογικές και κοινωνιολογικές έρευνες συνηγορούν στο να τεθεί ένα τέλος στην απόσταση ανάμεσα στο αρσενικό και το θηλυκό, έχουμε διαβάσει στα βιβλία σας, ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στον άντρα και τη γυναίκα στον τρόπο που ο καθένας τους εισχωρεί στη γνώση. 

  • Θα μπορούσατε να μας διαφωτίσετε σε σχέση μ’ αυτό; 

  • Πως είστε σεις και με ποιο τρόπο οι εμπειρίες σας ως θηλυκοί μάγοι, είναι διαφορετικές απ’ αυτές του Κάρλος Καστανέντα;
Η διαφορά μεταξύ θηλυκών και αρσενικών μάγων στην ταξινόμηση από το μεγάλο Ναγουάλ, είναι το απλούστερο πράμα στον κόσμο. Όπως κάθε άλλη γυναίκα στον κόσμο, έχουμε μια μήτρα. Έχουμε διαφορετικά όργανα από τους άντρες. Τη μήτρα και τις ωοθήκες, τα οποία σύμφωνα τους μάγους κάνουν εύκολο για τις γυναίκες να εισέλθουν σε εξωτικές περιοχές της γνώσης.

Υπάρχει μια γιγάντια δύναμη στο σύμπαν. Μια σταθερή, συνεχής, αυτοανανεούμενη δύναμη, που διακυμαίνεται αλλά δεν αλλάζει. Ονομάζουν αυτή τη δύναμη «Επίγνωση της Σκοτεινής θάλασσας της Γνώσης» [είναι η Ενέργεια από το Ενεργό Κενό] Οι μάγοι βεβαιώνουν ότι όλα τα ζωντανά πλάσματα είναι προσαρτημένα [συναρμοσμένα] σ’ αυτή τη δύναμη. Αποκαλούν αυτό το σημείο της ένωσης, σημείο Συναρμογής.

Οι μάγοι αναφέρουν ότι λόγω της παρουσίας της μήτρας μέσα στο σώμα, οι γυναίκες έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν το σημείο συναρμογής σε μια νέα θέση.
Θέλουμε να τονίσουμε ότι οι μάγοι «βλέπουν» ότι το σημείο Συναρμογής για κάθε ανθρώπινη ύπαρξη βρίσκεται στο ίδιο μέρος. Τρία πόδια πίσω από το φτερό του ώμου. Όταν οι μάγοι «βλέπουν» τα ανθρώπινα πλάσματα ως ενέργεια, αντιλαμβάνονται αυτό το σημείο ως ένα πεδίο με σύνθετη μάζα ενέργειας, στο σχήμα της φωτεινής μπάλας. 

Οι μάγοι λένε ότι από τη στιγμή που τα αντρικά σεξουαλικά όργανα βρίσκονται έξω από το σώμα, οι άντρες δεν έχουν την ίδια ευκολία. Επομένως θα ήταν ανόητο για τους μάγους το να προσπαθήσουν να σβήσουν ή να καλύψουν αυτές τις ενεργειακές διαφορές. Σχετικά με τη συμπεριφορά των αρσενικών και θηλυκών μάγων στην κοινωνική αποστολή, είναι σχεδόν η ίδια. 

Η ενεργειακή διαφορά κάνει τους ενασκούμενους, άντρες ή γυναίκες να ακολουθούν διαφορετικούς τρόπους. Στην περίπτωση των μάγων, αυτή η διαφορά είναι προσθετική. Η μεγάλη ευκολία των γυναικών να μετατοπίζουν το σημείο συναρμογής, λόγω της μήτρας, χρησιμεύει σαν βάση για τη δράση των αντρών μάγων, που χαρακτηρίζονται από μεγαλύτερη αντοχή και πιο επίμονη Θέληση.

  • Έχουμε επίσης διαβάσει στα βιβλία σας ότι η Φλορίντα Ντόνερ Γκράου και η Τάισα Αμπελάρ, αντιπροσωπεύουν η καθεμιά, μια διαφορετική κατηγορία στον κόσμο του Σαμανισμού. 

  • Η μία σας είναι ονειρευτής και η άλλη διώκτης. 

  • Αυτά είναι ελκυστικές και εξωτικές ικανότητες αλλά πολλοί άνθρωποι τις χρησιμοποιούν αδιαχώρητα και τις μεταφράζουν με τον δικό τους τρόπο. 

  • Ποια είναι η πραγματική σημασία μιας τέτοιας ταξινόμησης; 

  • Όταν ερχόσαστε στη δράση, ποιες είναι οι συνέπειες για την Φλορίντα Ντόνερ Γκράου, με το να είναι ονειρευτής και για την Τάισα Αμπελάρ, με το να είναι διώκτης;
Για μια ακόμη φορά, όπως στην προηγούμενη ερώτηση, η διαφορά είναι πολύ απλή διότι έχει υπαγορευτεί από την ενέργεια της καθεμιάς. Η Φλορίντα Ντόνερ Γκράου είναι ονειρευτής επειδή έχει μια ασυνήθιστη ευκολία να μετατοπίζει το σημείο συναρμογής της.

Σύμφωνα με τους μάγους, όταν το σημείο συναρμογής το οποίο είναι το σημείο σύνδεσης στη Σκοτεινή θάλασσα της Γνώσης μετατοπίζεται, ένα νέο σημείο ενεργειακής μάζας έχει συναρμοσθεί. Μια συνένωση παρόμοια με την αρχική, αλλά αρκετά διαφορετική για να εγγυηθεί την αντίληψη ενός άλλου κόσμου, που δεν είναι ο κόσμος της καθημερινής ζωής.
Το χάρισμα της Τάισα Αμπελάρ σαν διώκτης, είναι η ευκολία της να τακτοποιεί το σημείο συναρμογής στην καινούργια θέση όπου έχει μετατοπιστεί. 

Χωρίς αυτή την ευκολία, να τακτοποιείται το σημείο συναρμογής, η αντίληψη μας διαφορετικής πραγματικότητας είναι πολύ προσωρινή, κάτι πολύ παρόμοιο με το αποτέλεσμα που προκύπτει από τη χρήση ισχυρών παραισθησιογόνων. Ένας αχταρμάς παραστάσεων χωρίς σταθερότητα, ρυθμό και αιτία. 

Οι μάγοι πιστεύουν ότι αυτό που προκύπτει από τα παραισθησιογόνα είναι ότι πράγματι μετατοπίζεται το σημείο συναρμογής, αλλά μόνο μέσα σ’ ένα χαοτικό και πρόσκαιρο αποτέλεσμα.
– Στα τελευταία βιβλία σας, «Όντα σε ονείρεμα» και το «Πέρασμα των μάγων», μιλάτε για προσωπικές εμπειρίες που είναι δύσκολο να πραγματοποιηθούν.

Αντικρίζοντας άλλους κόσμους, ταξιδεύοντας μέσα στο άγνωστο, ερχόμενες σ’ επαφή με ανόργανα όντα, είναι όλα εμπειρίες που προκαλούν αντιδράσεις.

Η πρόκληση δεν είναι ούτε στο να πιστέψει κανείς τέτοιες περιγραφές, ούτε να σας θεωρήσει πλάσματα ανώτερα ή διαβολικά, πλάσματα που δεν αγγίζονται από αρρώστιες, γηρατειά ή θάνατο.

Ποια είναι η καθημερινή πραγματικότητα μιας γυναίκας μάγισσας και πως καταφέρνει να συνταιριάζει στη ζωή της τον ορισμένο χρόνο με το μαγικό χρόνο;
> Η ερώτηση σας κυρία Labarta, είναι πολύ αποπροσανατολιστική και εξεζητημένη. Συγχωρείστε μας την ειλικρίνεια. Δεν είμαστε πλάσματα της διανόησης και δεν είμαστε ικανές να συμμετέχουμε σε πρακτικές με τις οποίες ασχολείται ο κόσμος της διανόησης, που στην πραγματικότητα δεν σημαίνουν τίποτα. 

Καμιά από μας με κανένα τρόπο δεν είναι ανώτερη η διαβολική, ή άρρωστη ή γερασμένη. Αυτό που συνέβη σε μας είναι πως έχουμε διδαχθεί από το μεγάλο Ναγουάλ, ότι υπάρχουν δυο κατηγορίες ανθρώπων. Η μεγάλη πλειοψηφία από μας είναι πλάσματα που οι μάγοι αποκαλούν (μ’ ένα υποτιμητικό τρόπο θα προσθέταμε), οι αθάνατοι. Η άλλη κατηγορία, είναι αυτοί που πρόκειται να πεθάνουν.

Το μεγάλο Ναγουάλ μας το είπε αυτό, σαν αθάνατα πλάσματα, ποτέ δεν παίρνουμε το θάνατο σαν σημείο αναφοράς και επομένως επιτρέπουμε στους εαυτούς μας την αδιανόητη πολυτέλεια να ζούμε σε ολόκληρη τη ζωή μας μπλεγμένοι σε κόσμους, περιγραφές, πολεμικές, συμφωνίες και διαφωνίες. 

Η άλλη κατηγορία είναι η κατηγορία των μάγων, πλασμάτων που πρόκειται να πεθάνουν, που δεν μπορούν σε οποιαδήποτε στιγμή και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες να επιτρέψουν στον εαυτό τους την πολυτέλεια του να κάνουν διανοητικού τύπου δηλώσεις. 

Αν είμαστε κάτι, είμαστε πλάσματα χωρίς καμιά σημασία. Και αν κατέχουμε κάτι, είναι η βεβαιότητά μας πως είμαστε πλάσματα που θα πεθάνουμε και αυτή τη μέρα θα αναγκαστούμε ν’ αντιμετωπίσουμε το άπειρο.

Η Προετοιμασία μας είναι το απλούστερο πράγμα στον κόσμο. Προετοιμάζουμε τους εαυτούς μας εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο για τη συμπλοκή αυτή με το άπειρο. 

Το μεγάλο Ναγουάλ κατάφερε να σβήσει από μέσα μας την συγκεχυμένη ιδέα της αθανασίας και την αδιαφορία στη ζωή και μας είπε ότι σαν πλάσματα που πρόκειται να πεθάνουν, μπορούμε να αυξήσουμε τα πεδία των επιλογών μας στη ζωή. 
Οι μάγοι βεβαιώνουν, ότι τα ανθρώπινα όντα είναι όντα μαγικά, άξια για τις πιο θαυμάσιες και τέλειες πράξεις, από τη στιγμή που απελευθερωθούν από ιδεολογίες που τους μετατρέπουν σε κοινούς, συνηθισμένους ανθρώπους.

Ο απολογισμός μας στην πραγματικότητα είναι φαινομενολογικές περιγραφές κατορθωμάτων της αντίληψης, που είναι διαθέσιμα σε όλους μας, ειδικά στις γυναίκες, κατορθώματα που αποσιωπήθηκαν, λόγω της συνήθειας μας για αυτοανάλυση. 

Οι μάγοι «βλέπουν» ότι το μόνο πράμα που υπάρχει για μας ως ανθρώπινα όντα, είναι το ΕΓΩ, ΕΓΩ και μόνο ΕΓΩ. Κάτω από τέτοιες συνθήκες, το μόνο δυνατό κατόρθωμα, είναι αυτό που με τον οποιονδήποτε τρόπο ικανοποιεί το Εγώ. Και εξ ορισμού, οτιδήποτε αφορά στο ατομικό ΕΓΩ, μόνο σε οργή και προσβολή μπορεί να οδηγήσει.

  • Ο Κάρλος Καστανέντα είναι το νέο Ναγουάλ. 

  • Ποιο είναι το νόημα για σας σαν γυναίκες ή επίσης για τις θηλυκές ακολούθους σας; 

  • Είναι δυνατό για μια γυναίκα να είναι Ναγουάλ;

> Όλο αυτό σημαίνει για μας ότι ο Κάρλος Καστανέντα είναι ο σύμβουλος μας, ο δικηγόρος που ξέρει που να υπογράψουμε ντοκουμέντα σχετικά με το άπειρο. Είναι ο νομικός μας σύμβουλος σε ερωτήσεις που αφορούν στο άπειρο. Βεβαίως μια γυναίκα θα μπορούσε να κάνει το ίδιο πράγμα αλλά, όπως λένε οι μάγοι, αν μπορείς να το κάνεις ξαπλωμένος στο κρεβάτι σου, γιατί να σηκωθείς; Το να είσαι ένα τέτοιο είδος συμβούλου, είναι πραγματικά γιούνισεξ. 

Το μεγάλο Ναγουάλ συνήθιζε ν’ αστειεύεται γι’ αυτό, λέγοντας ότι το να είσαι Ναγουάλ, είναι ίδιο με το να είσαι υπηρέτης. “Που να πάρει Τζέημς, πήγαινε στην κουζίνα και φέρε μου το αλάτι, είμαι πολύ κουρασμένη να σηκωθώ”. Και φυσικά ο Τζέημς, οφείλει να σηκωθεί, να πάει στην κουζίνα και να φέρει το αλάτι.

  • Η φυσική παρουσία ενός δασκάλου μπορεί να μην είναι απολύτως αναγκαία αλλά σε κάθε περίπτωση, είναι μεγάλη βοήθεια. 

  • Δεχτήκατε άμεση εκπαίδευση από το Δον Χουάν και τους συντρόφους του προκειμένου να σας οδηγήσουν στον κόσμο του Σαμανισμού. 

  • Νομίζετε στ’ αλήθεια ότι αυτός ο κόσμος είναι ευπρόσιτος στον καθένα, ακόμα και όταν δεν έχει έναν προσωπικό δάσκαλο;

> Κατά κάποιο τρόπο, η επιμονή του να έχει κάποιος έναν δάσκαλο, είναι παραλογισμός. Η ιδέα του μεγάλου Ναγουάλ ήταν ότι μας βοηθούσε να καταργήσουμε την κυριαρχία του ΕΓΩ. Με τα αστεία του και την καταπληκτική αίσθηση χιούμορ, κατάφερε να μας κάνει να γελάμε με τον εαυτό μας. 

Μ’ αυτή την αίσθηση πιστεύουμε ακράδαντα ότι η αλλαγή είναι δυνατή για τον καθένα, μια αλλαγή παρόμοια με τη δική μας, για παράδειγμα, το να εξασκείσαι στη tensegrity χωρίς την ανάγκη ενός συγκεκριμένου και προσωπικού δασκάλου. Το μεγάλο Ναγουάλ δεν ενδιαφερόταν να διδάξει τη γνώση του. 

Ποτέ δεν υπήρξε δάσκαλος ή Γκουρού. Δεν επιθυμούσε λιγότερο το να είναι ένας. Το μεγάλο Ναγουάλ είχε αφοσιωθεί στη διαιώνιση του είδους του.

Εάν μας καθοδήγησε προσωπικά, ήταν για να ενσταλάξει μέσα μας την υπόσχεση του μάγου που θα μας επέτρεπε να συνεχίσουμε το είδους του. Περίμενε ότι μια μέρα θα ερχόταν η σειρά μας να κάνουμε το ίδιο. Περιστάσεις έξω από τη θέληση μας ή τη δική του, συνωμότησαν στο να σταματήσει η συνέχεια αυτής της γενεαλογίας. 

Μπροστά σε ένα γεγονός που δεν μπορούμε να το απομονώσουμε από την παραδοσιακή του λειτουργία, της γενεαλογικής συνέχειας δηλαδή, θέλουμε να κάνουμε αυτή τη γνώση διαθέσιμη. Από τη στιγμή που οι ενασκούμενοι στην tensegrity δεν υποχρεώνονται να διαιωνίσουν κανένα σαμανικό είδος, έχουν την δυνατότητα να εκπληρώσουν ό,τι εκπληρώσαμε, αλλά μέσα από ένα διαφορετικό μονοπάτι.

  • Αισθανόσαστε έτοιμες για να κάνετε το τελευταίο πέρασμα; 

  • Τι περιμένετε στο διάστημα, που θα το γνωρίσετε σαν απρόσωπο, κρύο και αρπακτικό;

> Ό,τι περιμένουμε είναι μια ατέλειωτη σύγκρουση και η πιθανότητα να αντικρίσουμε το άπειρο, είτε για ένα δευτερόλεπτο είτε για πέντε εκατομμύρια χρόνια.

– Μερικοί αναγνώστες των βιβλίων του Κάρλος Καστανέντα, τον επικρίνουν για την έλλειψη μιας μεγαλύτερης πνευματικότητας (θρησκευτικής) στα βιβλία του, εξαιτίας του ότι ποτέ δεν χρησιμοποίησε λέξεις όπως «αγάπη». 

Είναι ο κόσμος του πολεμιστή στ’ αλήθεια τόσο κρύος; 

Αισθάνεστε τα ανθρώπινα συναισθήματα; 

Ή ίσως δίνετε μια διαφορετική ερμηνεία σ’ αυτά;

> Ναι, τους δίνουμε ένα διαφορετικό νόημα και 

δεν χρησιμοποιούμε λέξεις όπως «αγάπη» ή «θρησκεία» γιατί 

το μεγάλο Ναγουάλ μας έπεισε ότι είναι κενές αξίες. 

Όχι η αγάπη ή η θρησκεία ως έννοιες, [διαβάστε σε ένα καλό λεξικό τον ορισμό τους] αλλά η χρησιμοποίηση αυτών των δυο λέξεων. 

Η διαφωνία του είχε ως εξής. 

Εάν στ’ αλήθεια θεωρούμε τους εαυτούς μας αθάνατα πλάσματα που έχουν την πολυτέλεια να ζουν μεταξύ γιγαντιαίων αντιφάσεων και ατέλειωτη φιλαυτία, εάν το μόνο που μετράει για μας είναι η προσωπική απόλαυση, πως μπορούμε να κάνουμε την αγάπη η τη θρησκεία κάτι αυθεντικό;

Για το μεγάλο Ναγουάλ, 

αυτές οι σκέψεις είναι ανέμπνευστες, άψυχες λέξεις που κανένας δεν είναι προετοιμασμένος να συγκρατήσει. Είπε πως κάθε φορά που ερχόμαστε αντιμέτωποι μ’ αυτές τις αντιφάσεις, τις ξεπερνάμε λέγοντας πως σαν ανθρώπινα πλάσματα είμαστε αδύναμοι. Το μεγάλο Ναγουάλ μας είπε, ότι σε γενικό κανόνα εμείς τα ανθρώπινα πλάσματα ποτέ δεν διδαχτήκαμε την αγάπη. Διδαχτήκαμε μόνο ευχάριστα συναισθήματα, σχετιζόμενα αποκλειστικά με το ατομικό εγώ. Το άπειρο είναι απόλυτο και χωρίς οίκτο και δεν υπάρχει χώρος για απατηλές αρχές, ανεξάρτητα από το πόσο ευχάριστες μπορεί να είναι.

  • Φαίνεται πως το κλειδί στο να επεκτείνουμε τις ικανότητες μας για αντίληψη, βρίσκεται στην ποσότητα ενέργειας που έχουμε στη διάθεση μας και πως η ενεργειακή κατάσταση του σύγχρονου ανθρώπου, είναι άθλια. 

  • Ποια θα ήταν η απαραίτητη προϋπόθεση για την εξοικονόμηση ενέργειας; 

  • Είναι αυτό δυνατό για κάποιον που έχει να φροντίσει οικογένεια, να πάει στη δουλειά κάθε μέρα και να συμμετέχει πλήρως στην κοινωνική ζωή; 

  • Και τι γίνεται σε σχέση με την αγαμία ως τρόπος εξοικονόμησης ενέργειας, που είναι ένα από τα πιο αμφισβητήσιμα σημεία στα βιβλία σας;

> Η αγαμία είπε το μεγάλο Ναγουάλ πως έχει συστηθεί για την πλειοψηφία από μας όχι για ηθικούς λόγους, αλλά γιατί δεν έχουμε αρκετή ενέργεια. Μας έκανε να δούμε πως η πλειοψηφία μας έχει εγκλωβιστεί μέσα στη συζυγική πλήξη. Σαν πραγματικός μάγος, το μεγάλο Ναγουάλ μας είπε ότι η σύλληψη έχει σε μεγάλο βαθμό την τελική σημασία. Είπε ότι εάν η μητέρα δεν κατάφερε να έχει έναν οργασμό τη στιγμή της σύλληψης, το αποτέλεσμα είναι κάτι που αποκάλεσε “βαρετή σύλληψη”. 

Δεν υπάρχει ενέργεια υπ’ αυτές τις συνθήκες. Το μεγάλο Ναγουάλ, συνιστούσε την αγαμία για κείνους που έχουν συλληφθεί με παρόμοιο τρόπο. Ένα άλλο πράγμα που συνέστησε όσο αφορά στην εξοικονόμηση της ενέργειας, ήταν η διάλυση των πρότυπων συμπεριφοράς που οδηγεί στο χάος, όπως η αδιάκοπη απασχόληση με ρομαντικές ερωτοτροπίες. 

Η παρουσίαση και η άμυνα του εαυτού στην καθημερινή ζωή, οι υπερβολικές ρουτίνες και πάνω απ’ όλα η τρομερή επιμονή στο ενδιαφέρον για τον εαυτό, το κανάκεμα του ΕΓΩ. Εάν αυτά τα σημεία έχουν ξεπεραστεί, τότε ο καθένας από μας μπορεί να έχει απαραίτητη ενέργεια να χρησιμοποιήσει το χρόνο, τον τόπο και την κοινωνική αποστολή του πιο έξυπνα.

  • Τα μαγικά περάσματα της tensegrity είναι η μεγαλύτερη σας παραχώρηση σε κείνους που ενδιαφέρθηκαν για τον κόσμο του Δον Χουάν Μάτους. 

  • Τι μπορεί ν’ αποφέρει η tensegrity σε κείνους που την εξασκούν; 

  • Μπορεί αυτή να εξισωθεί με οποιαδήποτε άλλη φυσική άσκηση ή έχει τα δικά της χαρακτηριστικά;

>Αυτό που η tensegrity αποφέρει σε κείνους που την εξασκούν, είναι η ενέργεια. 

Η διαφορά μεταξύ της tensegrity και άλλων συστημάτων φυσικής άσκησης είναι ότι ο σκοπός της tensegrity, έχει υπαγορευτεί από τους Σαμάνους του αρχαίου Μεξικού. 

Αυτή η υπαγόρευση είναι η απελευθέρωση του πλάσματος που πρόκειται να πεθάνει.

  • Ποια είναι η ιδέα για να διαδώσετε τη γνώση σας στη μείζονα κλίμακα μέσω των ανοιχτών σεμιναρίων; 

  • Σκέφτεστε αυτό το είδος προσέγγισης που συνεπάγεται τη χρησιμοποίηση των εμπορικών μέσων και των μεγάλων συναθροίσεων, για να είστε πραγματικά αποτελεσματικές για κάποιον που αποζητά να επιτύχει μια προσωπική αλλαγή;

> Η ενθουσιώδης συμβολή ενός τόσο μεγάλου αριθμού ενασκούμενων, είναι κάπως έκπληξη για μας. Το μεγάλο Ναγουάλ ποτέ Δε μας μίλησε για κάτι τέτοιο επειδή ποτέ δεν είχαμε την ευκαιρία να το δούμε. 

Το πλήθος των ανθρώπων είναι που δίνει στην tensegrity ένα κοινό σκοπό και ανταμείβει τους ενασκούμενους προσωπικά, με το να κατορθώσουν αυτό που κανονικά θα λέγαμε ακατόρθωτο, μέσα σ’ αυτό το χρονικό πλαίσιο των σεμιναρίων.

  • Έχετε βεβαιώσει ότι είσαστε το τέλος στη γενεαλογική σειρά του Δον Χουάν και ότι κάνετε καινούργια πράματα που δεν έχουν γίνει ποτέ από τους Σαμάνους που προηγήθηκαν. 

  • Ίσως οι κοντόφθαλμοι σας κατηγορήσουν ότι δεν είσαστε πιστοί στις γνήσιες διδασκαλίες. 

  • Σε ποιο επίπεδο έχετε διαχωριστεί από τον παραδοσιακό Σαμανισμό, όπως έχει διδαχτεί σε σας από τον Δον Χουάν και ποια είναι η καινούργια κατεύθυνση της δουλειάς σας;

> Με κανένα τρόπο δεν έχουμε διαχωριστεί από τη διδασκαλία του μεγάλου Ναγουάλ. Μας ανάθεσε την αποστολή να κλείσουμε την γενεαλογική του συνέχεια με μια χρυσή πόρπη και αυτό είναι που επιδιώκουμε να κάνουμε. Για μας τα σεμινάρια είναι ο μόνος τρόπος για να σας πλησιάσουμε και να κρατήσουμε την προσοχή σας. 

Ο Κάρλος Καστανέντα δίδαξε την tensegrity για δέκα χρόνια σε κείνους που τον πλησίασαν. Έδωσε διαλέξεις και μαθήματα σε κείνους που τα ζήτησαν και το μόνο πράμα που πέτυχε τέλεια, ήταν να προμηθεύσει λεξικό στα άτομα που έκαναν καριέρα, πελεκίζοντας τον Κάρλος Καστανέντα.



***

Δείτε όλα τα βίντεο από το 1-46 και εφαρμόστε τα. Συνδιαστικά δε με την Ανακεφαλαίωση … κάνουν θαύματα!



via

Pages