«You have the wrong body for Ballet»
Της είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει μπαλαρίνα γιατί στα 13 της ήταν πολύ αργά να ξεκινήσει, είχε λάθος σώμα, ήταν μαύρη. Τους αψήφησε και έγινε αυτό που ήθελε.
Αγαπητή υποψήφια,
Σας ευχαριστούμε για την αίτησή σας στην Ακαδημία Μπαλέτου μας. Δυστυχώς, δεν έχει γίνει αποδεκτή. Δεν διαθέτετε τις σωστές αναλογίες. Έχετε λάθος σώμα για το μπαλέτο, και στα 13 σας, είστε πολύ μεγάλη για να ξεκινήσετε το μπαλέτο.
Με την παραπάνω επιστολή, τα μέλη μιας από τις μεγαλύτερες Ακαδημίες Μπαλέτου επιχείρησαν να γκρεμίσουν τα όνειρα μιας νεαρής κοπέλας, που είχε ως πρότυπό της τη Νάντια Κομανέτσι, και ήθελε να γίνει μπαλαρίνα.
Ωστόσο, δεν τα κατάφεραν. Αυτή η νεαρή γυναίκα δεν πτοήθηκε, ήταν αποφασισμένη να ακολουθήσει τα όνειρά της και τα κατάφερε ανέλπιστα καλά.
Χόρεψε μακριά από την απόρριψη
Μια νεαρή κοπέλα που ανακάλυψε το νόημα της ζωής της βλέποντας μια ταινία με την Νάντια Κομανέτσι. Ενα κορίτσι που στα 13 της χρόνια, 8 χρόνια αργότερα από την ηλικία έναρξης των επαγγελματιών του μπαλέτου, αποφάσισε να περάσει από το γήπεδο του μπάσκετ στο παρκέ του μπαλέτου.
Ένα κορίτσι που ερωτεύτηκε το μπαλέτο, μια τέχνη που περιλαμβάνει ελάχιστα άτομα που έχουν διαφορετικό χρώμα.
Ενα κορίτσι που ενώ μεγαλώνοντας, μεταμορφώθηκε σε μια γυναίκα που είναι έξω από τα πρότυπα του σωματότυπου μιας μπαλαρίνας.
Αν και η Copeland, ξεκίνησε το χορό στα 13 της χρόνια, θεωρήθηκε αμέσως μεγάλο ταλέντο. Ωστόσο, ο σωματότυπός της (μεγάλο στήθος, μυώδη πόδια, μεγάλες πατούσες) την κράτησε έξω από πολλές μεγάλες σχολές χορού.Παρά τις απορρίψεις, η Copeland έγινε η δεύτερη μαύρη μπαλαρίνα στην ιστορία του American Ballet Theatre, σε ηλικία 24 ετών.
Το μότο της ζωής θα μπορούσε να είναι το παρακάτω:
Η ζωή δεν είναι εύκολη για κανέναν από εμάς. Αλλά τι μ’ αυτό; Πρέπει να έχουμε υπομονή και πάνω απ ‘όλα εμπιστοσύνη στον εαυτό μας. Πρέπει να πιστέψουμε ότι είμαστε προικισμένοι για κάτι και ότι αυτό πρέπει να το πετύχουμε.
Μαρία Κιουρί.
Δεν συμβιβάστηκε με τη μοίρα της
Σήμερα η Misty Copeland πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της διεθνούς εταιρείας αθλητικών ειδών Under Armour. Τα στελέχη της εταιρείας μιλούν για τους λόγους που την επέλεξαν ως το κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής τους καμπάνιας.
«Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε μια σχετικά άγνωστη μπαλαρίνα αντί ενός διάσημου επαγγελματία αθλητή γιατί θέλαμε να κάνουμε ένα άνοιγμα προς τις γυναίκες.
Η απόρριψη που δέχτηκε η Copeland, η οποία δεν ήταν απλά ένα γράμμα, αλλά ένα σύνολο στερεοτύπων και αρνητικών αντιδράσεων σε βάρος της, την οποία κατάφερε να ξεπεράσει, αποτελούν έμπνευση και παράδειγμα προς μίμηση προς όλες τις γυναίκες».
Η διαφήμιση δείχνει την Copeland να κάνει προθέρμανση, ενώ η φωνή ενός νεαρού κοριτσιού που διαβάζει τις πραγματικές επιστολές απόρριψης που έλαβε η ίδια. «Έχετε το λάθος σώμα για το μπαλέτο», ακούγεται. Ταυτόχρονα, βλέπουμε την Copeland να πετά στον αέρα και να κάνει πιρουέτες στη σκηνή, αμφισβητώντας την… υποτιθέμενη μοίρα της.
Το σλόγκαν του διαφημιστικού είναι «I will what I want».
Πηγή: www.thetoc.gr