Αφιέρωμα στα 23 χρόνια ιδιωτικής τηλεόρασης.
Αγαπητοί αναγνώστες.
Μετά από σύντομη αλλά εμπεριστατωμένη έρευνα θα σας παρουσιάσουμε ακόμα ένα "λιθαράκι" (για την ακρίβεια ολόκληρο βράχο) το οποίο συνέβαλε καί αυτό στην σημερινή ελληνική παρακμιακή πραγματικότητα. Ως γνωστόν η τηλεόραση, ιδίως τα τελευταία χρόνια, διαδραματίζει μεγάλο ρόλο στην διαπαιδαγώγηση, στην "ψυχαγωγία" και στην διαμόρφωση προτύπων-συμπεριφορών. Μικροί και μεγάλοι καθόμαστε μπροστά στο χαζοκούτι και άνευ φίλτρων και αμυντικών μηχανισμών γεμίζουμε κοπριές το κεφάλι μας και, ως γνωστόν, όταν έχεις κοπριές στο κεφάλι τα κάνεις όλα σκατά…
Είπαμε, το λοιπόν, να ψάξουμε λίγο το τί μας σερβίρανε τόσα χρόνια στην μάπα οι διάφοροι "παραγωγοί", "σεναριογράφοι", "σκηνοθέτες", "ηθοποιοί" και κυριολεκτικά μείναμε με το στόμα ανοιχτό, ωσάν χάνοι, όταν συνειδητοποιήσαμε κάτι το οποίο ήδη ξέραμε. Ο λόγος για τα "ελληνικά σίριαλ" της παρακμιακής μας τηλεόρασης. Ετοιμάσαμε μία λίστα με τις μέχρι τώρα τηλεοπτικές σειρές οι οποίες, σημειωτέον, ήταν και είναι η "αιχμή του δόρατος" των "πραίμ τάϊμ" των τηλεοπτικών καναλιών.
Έχουμε και λέμε λοιπόν (σε τυχαία σειρά):
"οι απαράδεκτοι": Όλοι τους θυμόμαστε. Όλοι γελάσαμε με τα καραγκιοζιλίκια τους αλλά γιά θυμηθείτε κάτι. Ο (συγχωρεμένος) ο Μπονάτσος ήταν ένας αλανιάρης-γκομενιάρης, που συγκατοικούσε με μιά συμπαθή κραγμένη αδερφή (τον Μπέζο) της οποίας ο ρόλος επίτηδες υπερτονιζόταν. Για γείτονες είχαν και ένα άτεκνο ζευγάρι (Παπαδοπούλου-Σ.Παπαδόπουλος) που ο μεν Σπύρος ξενοκοίταζε και βλακολογούσε (γενιά Πολυτεχνείου, όπως έλεγε...) η δε Δήμητρα μόνο κουτσομπόλευε ως κλασσική μικροεπαρχιώτισσα καρακατίνα. Σόκιν αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και χαμηλού επιπέδου σασπένς.
"Ντόλτσε Βίτα": καλά, τί να πρωτοπούμε για αυτήν την αηδία, που πολλοί είχαν να λένε για την "φοβερή σειρά"; Δηλαδή τώρα πώς να χαρακτηριστεί η ατέρμονη προσπάθεια μιάς παλιομαριάς (μετάφραση: παλιόγριας) της Παναγιωτοπούλου η οποία έμπλεξε ερωτικά με τον πρώην αρραβωνιαστικό της κόρης της (και κατά πολύ μικρότερό της); Όλα περιστρέφονταν γύρω από τον κρυφό έρωτα της κατσιασμένης μεγαλομπεμπέκας με το βλαμμένο τζόβενο. Μην μιλήσουμε και για την επιστήθια φίλη της Παναγιωτοπούλου (την υποδυόταν η Μπαλανίκα)η οποία σε όλην την διάρκεια του δίχρονου σίριαλ έπαιζε τον ρόλο της νυμφομανούς μεγαλοκοπέλας...
"Κάτι τρέχει με τους δίπλα": η αποθέωση του σεξισμού και της παρτούζας. Δύο ανώμαλα (άτεκνα φυσικά) ζευγάρια, μέσα από σαχλές καταστάσεις, προσπαθούν ο ένας να πηδήξει την γυναίκα του άλλου και μετά καταλήγουν να αλλάζουν συντρόφους. Πραγματικά απευθυνόταν σε πιθήκους με σεξουαλικό οίστρο...
"Safe sex": ο ορισμός της ανωμαλίας. Κερατώματα, σαδομαζοχισμοί, λεσβιακά και λοιπά ξεφτιλιστικά. Δικαίως μπορεί να χαρακτηριστεί ως "ο βασιλιάς" του εκφυλισμού των πάντων.
"οι μεν και οι δεν": δύο άτεκνα ζευγάρια (τί πρωτότυπο)μαλώνουν συνεχώς. Προσπαθούν οι μεν "γιάπηδες" νεόπλουτοι να ξεφορτωθούν τους δίπλα μπαταξήδες και οι δε μπαταξήδες να επωφεληθούν όσο μπορούν από τους δίπλα. Συνεχώς γίνεται νύξη στα πιστεύω του συμπαθητικού μπαταξή Μάϊνα (αθεϊα, ατεκνία, αριστερίζουσα θολοκουλτούρα του κώλου κλπ). Μιά τηλεσειρά που το μόνο που έκανε καλά ήταν να σερβίρει το τίποτα ως κάτι...
"τί ψυχή θα παραδώσεις μωρή;": μα τί ψυχαναγκαστική παπαριά ήταν τούτη; Η νευρωτική Ρώπα συνεχώς και ακατάπαυστα ούρλιαζε στο σίριαλ ενώ είχε και έναν γιό (θαύμα, θαύμα)όντας χωρισμένη, τον οποίο προσπαθούσε να τον "συνετίσει" κοινωνικά και πολιτικά καθώς η ίδια ήταν οργανωμένη στο ΚΚΕ (!). Ο θλιβερός Χαϊκάλης έπαιζε τον ρόλο ενός λαμόγιου-απατεώνα παπά (σιγά μην παρουσίαζαν κάνα καλό παπά...) και η όλη ιστορία περιστρεφόταν γύρω από την εκδίκηση 3-4 φιλενάδων οι οποίες ήθελαν να εκδικηθούν τον βιαστή τους από τα παιδικά τους χρόνια...
"πενήντα-πενήντα": μα τί παράκρουση έπαθε όλη η Ελλάδα με αυτήν την πατάτα; Μα τί παπαριά μεγατόνων; Τρείς μεσήλικες άεργοι, κατά βάση, μεγαλομπεκρήδες τεμπέληδες και λαίμαργοι προσπαθούν είτε να καμακώσουν πιτσιρίκες, είτε να κερατώσουν τις γυναίκες τους, είτε να μπεκρουλιάσουν, είτε να σαχλαμαρίσουν. Εμετικό εντελώς. Μα τί αηδία ολκής είναι τούτη;;
"και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή": Τώρα για αυτήν την σειρά-σούργελο τί να πεί κανείς; Ο συμπαθής "ακάλυπτος" (Καφετζόπουλος) παντρεμένος μεν (και άτεκνος φυσικά) αλλά γκομενιάρης δε. Όλη η ιστορία περιστρέφεται γύρω από το πώς, πού, πότε θα κερατώσει ο Καφετζόπουλος την γυναίκα του, τί λαμογιά και τί απατεωνιά θα κάνει και πώς θα παρασύρει τον άλλο άθλιο φίλο του, τον Μάκη (Παρτσαλάκης), στο κεράτωμα και στο ξενοπήδημα.
Οικτρό, ανούσιο και σκανδαλωδώς χαμηλού επιπέδου...
"ευτυχισμένοι μαζί": ωχ Παναγιά μου. Τί ξεπεσμός και τούτος; Ποιός "λαμπρός" εγκέφαλος σκέφτηκε τέτοιο στόρυ; Ένα ζευγάρι δευτεροπαντρεμένο (Μπέζος-Λέχου) μένουν στο ίδιο σπίτι με όλα τους τα παιδιά (τρία του Μπέζου και δύο της Λέχου) όπου ερωτεύεται η κόρη με τον γιό και όλη η σειρά περιστρέφεται γύρω από το φλέρτ (και τελικά το φίκι-φίκι των "αδελφιών") και όλα βαίνουν καλώς. Δηλαδή, βλέποντάς το ένα μικρό παιδί καταλαβαίνει πως είναι απόλυτα φυσιολογική η αιμομιξία, καθώς δεν μπορεί να ξεχωρίσει τί ακριβώς συμβαίνει. Το ωραίο είναι πως κρίθηκε "κατάλληλο για όλους" από το ΕΣΡ....
"η οικογένεια βλάπτει": χρειάζεται να επεκταθούμε περισσότερο πέραν του πανηλιθίου τίτλου;;
"η πολυκατοικία": μία σάχλα με περικεφαλαία. Μία κακόγουστη και κακογυρισμένη ελληνική βερσιόν ξένης σειράς η οποία μας εισήγαγε στον θαυμαστό κόσμο των γκέι καθώς ήταν η πρώτη "οικογενειακή" (τρομάρα τους) τηλεοπτική σειρά η οποία με απόλυτα φυσιολογικό τρόπο μας εκθείαζε την συγκατοίκηση ενός ομοφυλόφιλου ζευγαριού, με σκηνές από το κρεββάτι τους κιόλας... Οι υπόλοιποι καημένοι ηθοποιοί ασχολούνταν με τα γνωστά: το πουλί τους, την ομάδα τους, το τομάρι τους κλπ. Μία χυδαία σαχλαμάρα για καθυστερημένους.
"σ'αγαπώ, μ' αγαπάς": ένα άτεκνο απελευθερωμένο ζευγάρι (ουάου) σαχλαμαρίζει και διακωμωδεί τον γάμο σε όλες του τις εκφάνσεις. Κατάθλιψη...
"10 λεπτά κήρυγμα": δεν έχει ξαναπεράσει από την ελληνική τηλεόραση πιό αποτυχημένη αδιάφορη και χαμηλού επιπέδου σειρά με έναν νεαρό τεμπέλη κακομαθημένο νεαρό τον οποίο τον κάνει κήρυγμα ο (χωρισμένος) πατέρας του (Μπουλάς) με την γκόμενά του, την πρώην πεθερά του και την πρώην γυναικά του. Σημείωση πως η πρώην γυναίκα του η πεθερά του και η γκόμενά του είναι οι καλύτερες φίλες!!! Ε-Μ-Ε-Τ-Ο-Σ!
"Λάκης ο γλυκούλης": άλλη μία αηδία με περικεφαλαία. Ο ανεπαρκέστατος, σε όλα του, Φιλιππίδης στον ρόλο ενός χαζού κερατωμένου συζύγου του οποίου η σύζυγος (σεξοβόμβα με εμφάνιση πορνοστάρ) του κάνει διάφορα. Για τα μπάζα εντελώς...
"με λένε Βαγγέλη": ο κερατωμένος Βαγγέλης (Χαραλαμπόπουλος) νομίζει πως έχει 2 παιδιά αλλά δεν είναι δικά του καθώς η γυναίκα του τον κεράτωνε με έναν μαύρο, τον οποίο και μετά παντρεύτηκε. Ο Βαγγέλης , πρώην απατεώνας, προσπαθεί τώρα να γίνει καλός άνθρωπος επανορθώνοντας και ζητώντας συγγνώμη από όσους πλήγωσε. Μήν σκεφτείτε πως πίστεψε και στον Χριστό! Μακριά από εμάς τέτοια πράγματα...
"είσαι το ταίρι μου": μία μνηστευμένη πάει από την Αυστραλία στην Ελλάδα για να γνωρίσει τα πεθερικά της. Στο δρόμο βάζει να την αντικαταστήσει κάποια άλλη η οποία παίρνει την θέση της. Ο αδερφός του δήθεν αρραβωνιαστικού της και η "νύφη" αλληλοερωτεύονται αφού, φυσικά, η Αυστραλέζα (η κανονική νύφη) φλερτάρει (και κερατώνει τον αρραβωνιαστικό της) με έναν άλλον (τον Χαραλαμπόπουλο) ο οποίος έχει ως συγκάτοικο έναν "συμπαθή" βρωμιάρη (και τεμπελόσκυλο)κοκκινοπρασινομάλλη μαστουροβλαμμένο ο οποίος κολλάει σε όλους σαν τσιμπούρι και ο καλύτερός του φίλος είναι μία ...σαύρα... Χαμηλοτάτου επιπέδου η ιστορία, το ίδιο και οι ήρωες.
"μαύρα μεσάνυχτα": υπόκοσμος, κομπίνες, κερατώματα, σεξ, ξέπλυμα χρήματος, ναρκωτικά, ίντριγκες και λοιπά "διδακτικά".
O απόλυτος οδηγός της νύχτας και της ακολασίας...
"το κόκκινο δωμάτιο": τί να πούμε και για αυτήν την σουργελοσειρά;; Σε ένα ξενοδοχείο περίοπτη θέση κατέχει ένα κόκκινο δωμάτιο-στην ουσία οίκος ανοχής- μέσα στο οποίο εξελίσσονται όποιες ανωμαλίες και προστυχιές σας περνούν από τον απορημένο σας εγκέφαλο. Μπράβο στους παραγωγούς! Δώστε τους τώρα το Όσκαρ μαλακίας...
"εντιμότατοι κερατάδες": Ουδέν σχόλιο. Ο τίτλος αρκεί...
"εργαζόμενη γυναίκα": ο, κατά τα άλλα "αθώος", τίτλος κρύβει πολλά. Παράδειγμα οι ιστορίες δύο επεισοδίων:
"το κόκκινο δωμάτιο": τί να πούμε και για αυτήν την σουργελοσειρά;; Σε ένα ξενοδοχείο περίοπτη θέση κατέχει ένα κόκκινο δωμάτιο-στην ουσία οίκος ανοχής- μέσα στο οποίο εξελίσσονται όποιες ανωμαλίες και προστυχιές σας περνούν από τον απορημένο σας εγκέφαλο. Μπράβο στους παραγωγούς! Δώστε τους τώρα το Όσκαρ μαλακίας...
"εντιμότατοι κερατάδες": Ουδέν σχόλιο. Ο τίτλος αρκεί...
"εργαζόμενη γυναίκα": ο, κατά τα άλλα "αθώος", τίτλος κρύβει πολλά. Παράδειγμα οι ιστορίες δύο επεισοδίων:
- H Υβόννη Ασβεστοπούλου είναι μια γυναίκα των βορείων προαστίων που ζει με τον άντρα της και τον γιο της σε ένα πολύ ωραίο σπίτι, έχει δυο πανάκριβα αυτοκίνητα και μια υπέροχη ζωή. Λέξεις όπως "ανεργία", "δουλειά", "οκτάωρο" της είναι άγνωστες, καθώς δεν εργάστηκε ποτέ γιατί, πολύ απλά, δεν χρειάστηκε. Η καθημερινότητά της περιλαμβάνει ψώνια στα μαγαζιά, ανακαινίσεις στο υπέροχο σπίτι της, πολυβιταμίνες, χάπια για τον ύπνο καθώς και μικρά διαλείμματα για εσπρέσο και κουτσομπολιό με τη φίλη της. Ώσπου μια μέρα, πηγαίνοντας τον γιο της σε ένα παιδικό πάρτι σε φαστ φουντ, η Υβόννη γοητεύεται τρελά από έναν νεαρό υπάλληλο, τον Μάρκο. Στην προσπάθειά της να τον γνωρίσει, αποφασίζει να πιάσει δουλειά στο φαστ φουντ, κρυφά από τον άντρα της και το περιβάλλον της. Και τότε όλα αλλάζουν στη ζωή της. (Νά ΄το το κεράτωμα...)
- Η Χαρούλα δουλεύει στο περίπτερο της πεθεράς της και είναι μάνα δύο παιδιών. Το περίπτερο δεν έχει καθόλου κόσμο. Η κόρη της σπουδάζει και χρειάζεται σπίτι αλλά οι γονείς της δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα. Ο γιος της θέλει να γίνει προπονητής αλλά πρέπει να πάει σε σχολή στην Αγγλία.Η Χαρούλα απελπισμένη όταν μαθαίνει πως η εκκλησία απέναντι από το περίπτερο θα κάνει τη γιορτή του Αγίου Ευστρατίου και σκαρφίζεται να κάνει την εικόνα του Άγιου Ευστρατίου να δακρύσει για να προσελκύσει κόσμο. Στο τέλος της παίρνουν το περίπτερο.
- Πειστήκατε με το ποιόν της σειράς;;
"οι στάβλοι της Εριέτας Ζαϊμη": σε ένα σωφρονιστικό ίδρυμα γυναικών γίνεται απλά της...Πόπης. Στάβλοι, κυριολεκτικά, με ανηθικότητες τις οποίες τις σερβίρουν χαριτωμένα...
"το καφέ της Χαράς": Ξεφτιλίζει τον "συντηρητικό" δήμαρχο ενός μικρού χωριού ο οποίος ερωτεύεται μία χωρισμένη "προχωρημένη" Αθηναία. Ά, κεντρικό ρόλο παίζει κι η αδερφή του Δημάρχου με τον άντρα της ο οποίος την κερατώνει αβέρτα. Ά, και μεταξύ τους οι χωριανοί (οι μεσήλικες αρτοποιοί με τους μανάβηδες) αλληλοπηδιούνται ενίοτε. Σάχλα, μπούρδα, μηδενικό επίπεδο...
"Κωνσταντίνου και Ελένης": Πρωταγωνιστεί ένας καθηγητής βυζαντινολογίας αλλά μην χαίρεστε. Είναι ο παράξενος, μαγκούφης, καρμίρης, ιδιότροπος, αντικοινωνικός της υπόθεσης. Δηλαδή τί θέλατε; Κανέναν νορμάλ; Η συμπαθής της σειράς είναι η Ελένη (Ράντου) η οποία υποδύεται μία σερβιτόρα , αγοραίου χαρακτήρα, η οποία αναζητά συχνά πυκνά σύντροφο και σκαρφίζεται ένα σωρό σαχλαμάρες για να επιβιώσει. Ά, πρωταγωνιστεί κι ο "Μάνθος" ο σεξομανής πλούσιος που το μυαλό του το έχει συνεχώς στο σεξ με διαφορετικές συντρόφους...
"δύο ξένοι": Πώ πω πω πω... Συγχαρητήρια στον σεναριογράφο για αυτό το αριστούργημα! Για θυμηθείτε λίγο. Ήταν το μοναδικό σίριαλ που οι πρωταγωνιστές ΣΥΝΕΧΩΣ φωνάζαν-μαλώναν-ουρλιάζαν και μας κάνανε τα νεύρα τσατάλια. Τα υπόλοιπα γνωστά. Μία μάνα, εξώλης και προώλης, διαχειρίζεται ένα κανάλι, μία ξανθιά (που "σπουδάζει" τηλεπερσονοκάτι)γουστάρει τον γιό της αλλά παράλληλα έχουν καί οι δύο σχέσεις. Ο φίλος τους ο γκέϊ (ο Ρήγας) προσπαθεί να τους τα βρεί και πάει λέγοντας. Δώστε τους τώρα το όσκαρ της πιό αριστουργηματικής μαλακολογίας...
"Αναστασία": Το θυμάστε πιστεύω. Ο πατέρας πηδούσε την γκόμενα του γιού του. Να συνεχίσω;;...
"οι Αυθαίρετοι": Έλεος. Ε-Λ-Ε-Ο-Σ! Ό,τι πιό χαζό και σαχλό πέρασε από την τηλεόραση με "κάστ" (υποτίθεται) γνωστών "ονομάτων". Σκέτη θλίψη. Ούτε για τα σκουπίδια.
"Άγγιγμα ψυχής": ένας παπάς ερωτεύεται και υποκύπτει στα σαρκικά πάθη και όλα κυλούν καλά, έτσι όπως πρέπει. Τί θέλατε δηλαδή; Κανέναν παπά σεβάσμιο που θα νουθετεί και θα παραδειγματίζει; Όχι βέβαια. Ανωμαλίες, πάθη, ίντριγκες και μόνο...
"singles": σε ποιά κατηγορία να ενταχθεί αυτό το μόρφωμα; Μία παρατημένη σύζυγος με παιδί κάνει παρέα με μιά κοκκινομάλα νυμφομανή και με μία ξανθιά χαζή. Ούτε για τα πανηγύρια...
"αραχτοί και λάϊτ":
Ο βλακοειδής τίτλος δικαιώνεται περίτρανα.
Ο βλακοειδής τίτλος δικαιώνεται περίτρανα.
Οι περιπέτειες μιας ομάδας μαθητών και μαθητριών που, φυσικά, το μόνο που δεν τους ενδιαφέρει είναι τα μαθήματα. Στο μενού περιλαμβάνονται αυτοσχέδια συγκροτήματα, μαθητικοί έρωτες, περίεργοι γονείς, μηχανές και ατελείωτες ώρες στην καφετέρια. Κανονική διαπαιδαγώγηση...
"αν υπήρχες θα σε χώριζα": άλλη μιά χυδαία χαζομάρα. Ο Νώντας (ο μπαγλαμάς ο Φιλιππίδης)είναι ένας επιτυχημένος θεατρικός επιχειρηματίας που διατηρεί και άλλες επιχειρήσεις και ταυτόχρονα διατηρεί σχέσεις με τρεις γυναίκες! Δυο συζύγους και μια ερωμένη! Φυσιολογικά πράγματα δηλαδή. Τί περιμένατε; Καμμιά ανωμαλία;;
"λατρεμένοι μου γείτονες": κάποιοι ψυλομύτες νεόπλουτοι αναγκάζονται να συγκατοικήσουν με λαϊκούς γείτονες, προσφάτως πλουτισθέντες, αλλά αυτό είναι τρε μπανάλ. Στον δεύτερο κύκλο έρχονται, ως γείτονες, ένας σεξολόγος διεθνούς φήμης (ε, μα τί περιμένατε; Κανέναν φυσιολογικό μεροκαματιάρη;) με τις τρείς πανέμορφες κόρες τους και ο σεξισμός πιάνει κόκκινο. Μία ακόμα ανείπωτη μπούρδα για "ψυχαγωγία" στο χαζοκούτι...
"εγκλήματα":
Ποιός διεστραμμένος ανεγκέφαλος εγκέφαλος σκέφτηκε αυτήν την αηδία; Κέρατο στο κέρατο, λαμογιά στην λαμογιά, νυμφομανείς, διεστραμμένοι γέροι και σε πρώτο πλάνο μία θεότρελλη που θέλει σώνει και καλά να σκοτώσει τον άντρα της που την κερατώνει (ουάου, πρωτότυπο!). Παιδιά εξώγαμα, ανισόρροποι πρωταγωνιστές και η μαλακία πάει σύννεφο...
"επτά θανάσιμες πεθερές": γνωστά πράγματα. Καλύτερα να μην παντρευτεί καμμία (άλλωστε είναι και της μόδας) γιατί η πεθερά 100% θα την κάνει την ζωή κόλαση. Ακούτε κοπέλες; Οι ελάχιστες που κάνατε την "αποκοτιά" και αποφασίσατε να παντρευτείτε για ξανασκεφτείτε το. Θα σας πεθάνουν οι Ελληνίδες κακές πεθερές οι οποίες βγάζουν φωτιά από τα μάτια, κάνουν τελετές μαύρης μαγείας και συνδιαλέγονται με τον διάβολο. Ρε άϊ στα τσακίδια και σείς και η βρωμοσειρά σας....
L.A.P.D : Μιά τηλεσειρά-ρεζίλι όπου η όλη ιστορία είναι μία κακή αντιγραφή ξένων ανάλογων τηλεσειρών όπου κάτι μπάτσοι, σε κάκιστους ρόλους, γελοιοποιούνται και μας δηλητηριάζουν το αισθητήριο του ωραίου...
"στο παρά πέντε": Ουάου, τα παίξαμε. Ξιπαστήκαμε με την "επιτυχία" του Καπουτζίδη. Μία μαγγιώρα κοκκινομάλλα, μία χαζοχωριάτισσα υστερική, μία χαζή πλούσια ξανθιά και δύο ανέραστοι μαντραχαλάδες (που , ως γνωστόν, είναι ζευγάρι στην κανονική τους ζωή...) πάνε να μας πείσουν για σασπένς. Τώρα γιατί αυτή η άχρωμη, άοσμη, αδιάφορη πατάτα "ξετρέλλανε" κόσμο, δεν ξέρω. Μήπως γιατί μας έπεισε το "σύστημα" πως είναι ό,τι καλυτερο πέρασε από την ελληνική τηλεόραση; Αφού το λένε, έτσι θά 'ναι...
"Σαββατογεννημένες": ένα τηλεοπτικό τουρλομπούκι όπου 3 πρώην ερωμένες-σύζυγοι ενός μπερμπάντη Καζανόβα (Μπουλάς) συνασπίζονται για να του πάρουν τα λεφτά που κέρδισε από κάποιο λαχείο, καθώς ο Μπουλάς έπαθε αμνησία. Ά, και ο μαθητής μιάς εκ των συζύγων του Μπουλά την ερωτεύεται την γριά την κότα (που έχει το ζουμί). Ακόμα μία "διδακτική" χλαπάτσα στα μούτρα μας...
"Το δις εξαμαρτείν" : ένας τίτλος επεισοδίου: "Ένα Παιδί Μετράει Μπαμπάδες" (!). Δεν πειστήκατε; Θέλετε και το στόρυ; Μία δημοσιογράφος (η Μεντή) είναι παντρεμένη αλλά διεκδικεί και έναν άλλον άντρα που τον ερωτεύεται. Κλασσικά πράματα. Κερατώματα, λάϊφ στάϊλ και ό,τι χυδαίο σας περνά απ' το κεφάλι...
"μάνα είναι μόνο μία": μία χωρισμένη μάνα (είπαμε, ΔΕΝ υπάρχουν παντρεμένες) μεγαλώνει τα κορίτσια της αλλά η ίδια είναι πολύ "προχωρημένη" μάνα (η Χρονοπούλου). Έχει μία φίλη, την Λίλυ, η οποία ασχολείται με τα τεκνά και το αιδοίο της. Τα υπόλοιπα γνωστά. Αγοραίες εκφράσεις και πρακτικές κατινίστικες...
"τα επτά κακά της μοίρας μου": ένας μπαμπάς (χωρισμένος από 3 γυναίκες) προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τα (πολλά)παιδιά του, όλα από διαφορετικούς γάμους. Τον καημένο. Ούτε για λύπηση...
"εκμέκ παγωτό" : άλλη μία "ελληνική ψυχαγωγική σειρά" που εξυμνεί αρνητικά την ελληνική οικογένεια. Ένας τρελλός παππούς (ψιλοανώμαλος) με γιούς, εγγονές, νύφες κλπ σε ένα τρελλό σπίτι που κύριο μέλημά τους είναι η χαζομάρα, το σεξ, οι σαχλολογία, οι "σχέσεις" , τα μπερδέματα και το απόλυτο τίποτα...
"με δύο μαμάδες": πατσαβουροσειρά εντελώς. Μία μάνα παρατά το νεογέννητο παιδί της έξω από μία πόρτα. Το μεγαλώνει η Ρώπα σαν μαμά του αλλά μετά η φυσική του μάνα το μετανιώνει και πάει να ζήσει στο ίδιο σπίτι για να το διεκδικήσει. Ταυτόχρονα, όμως, ο άντρας της μίας γουστάρει καί τις δύο και προσπαθούν καί οι δύο να τον κερδίσουν. Μπερδεύουν τα μπούτια τους σε κάποιο σημείο. Καλά τί νομίζατε; Δεν θα υπήρχε πορνοδιαστροφή;;
"Λαβ στόρυ": η γελοιότητα στο μεγαλείο της και ο "Λάκης ο υδραυλικός" (Χαλκιάς) σε ρεσιτάλ ρεζιλέματος της υποκριτικής. Ο Λάκης μπάζει στα κόλπα του έρωτα μία άβγαλτη συνεσταλμένη κοπέλα. Τελικά γίνεται εθισμένη στο σεξ με τον Λάκη και μας κάνουν τα νεύρα τσατάλια με την ανυπέρβλητη βλακεία τους που καλείται "ηθοποιία". Ξ-Ε-Ρ-Α-Τ-Ο και αταλαντοσύνη....
"οι άντρες δεν υπάρχουν πιά" : ο τίτλος το λέει καθαρά. Τρείς γκόμενες αναζητούν γκόμενους αλλά δεν μπορούν να τους βρούν εύκολα. Στο μεταξύ ο (τραγικός) Βαλαβανίδης με πρόστυχο και χυδαίο τρόπο προσπαθεί να πηδήξει, σε ολόκληρη την τηλεοπτική σεζόν, την Κατερίνα Λέχου. Ας πηδήξει από το παράθυρο να ησυχάσουμε...
Παπακαλιάτης: επίτηδες δεν γίνεται μνεία σε κάποια συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά αυτού του κλαψομ@@@κ@ γιατί όλες οι σειρές του είναι σχεδόν ΙΔΙΕΣ. Ξέρετε συνηθισμένα πράγματα. Κάποιος γουστάρει την γκόμενα του άλλου αλλά συγχρόνως τα έχει και με μιά μεγαλύτερή του (παντρεμένη φυσικά) αλλά πηδάει και την γυναίκα του αδερφού του, μαζί με την κόρη της παντρεμένης, και πριν πάει να αυτοκτονήσει (ή να σκοτώσει τον κερατωμένο σύζυγο και εραστή της πρώην απατημένης γκόμενας του εραστή της ξαδέρφης του που την γούσταρε αλλά για σπάσιμο τα έφτιαξε με την μάνα της κόρης της κολλητής του...) κάνουν ένα ερωτικό τρίγωνο-τετράγωνο-πολύπλευρο. Ξιπάστηκε όλη η Ελλάς με το "φαινόμενο" Παπακαλιάτη. Εμ, έτσι είναι. Οι σκατόμυγες στα σκατά θα πάνε....
"στο παρά πέντε": Ουάου, τα παίξαμε. Ξιπαστήκαμε με την "επιτυχία" του Καπουτζίδη. Μία μαγγιώρα κοκκινομάλλα, μία χαζοχωριάτισσα υστερική, μία χαζή πλούσια ξανθιά και δύο ανέραστοι μαντραχαλάδες (που , ως γνωστόν, είναι ζευγάρι στην κανονική τους ζωή...) πάνε να μας πείσουν για σασπένς. Τώρα γιατί αυτή η άχρωμη, άοσμη, αδιάφορη πατάτα "ξετρέλλανε" κόσμο, δεν ξέρω. Μήπως γιατί μας έπεισε το "σύστημα" πως είναι ό,τι καλυτερο πέρασε από την ελληνική τηλεόραση; Αφού το λένε, έτσι θά 'ναι...
"Σαββατογεννημένες": ένα τηλεοπτικό τουρλομπούκι όπου 3 πρώην ερωμένες-σύζυγοι ενός μπερμπάντη Καζανόβα (Μπουλάς) συνασπίζονται για να του πάρουν τα λεφτά που κέρδισε από κάποιο λαχείο, καθώς ο Μπουλάς έπαθε αμνησία. Ά, και ο μαθητής μιάς εκ των συζύγων του Μπουλά την ερωτεύεται την γριά την κότα (που έχει το ζουμί). Ακόμα μία "διδακτική" χλαπάτσα στα μούτρα μας...
"Το δις εξαμαρτείν" : ένας τίτλος επεισοδίου: "Ένα Παιδί Μετράει Μπαμπάδες" (!). Δεν πειστήκατε; Θέλετε και το στόρυ; Μία δημοσιογράφος (η Μεντή) είναι παντρεμένη αλλά διεκδικεί και έναν άλλον άντρα που τον ερωτεύεται. Κλασσικά πράματα. Κερατώματα, λάϊφ στάϊλ και ό,τι χυδαίο σας περνά απ' το κεφάλι...
"μάνα είναι μόνο μία": μία χωρισμένη μάνα (είπαμε, ΔΕΝ υπάρχουν παντρεμένες) μεγαλώνει τα κορίτσια της αλλά η ίδια είναι πολύ "προχωρημένη" μάνα (η Χρονοπούλου). Έχει μία φίλη, την Λίλυ, η οποία ασχολείται με τα τεκνά και το αιδοίο της. Τα υπόλοιπα γνωστά. Αγοραίες εκφράσεις και πρακτικές κατινίστικες...
"τα επτά κακά της μοίρας μου": ένας μπαμπάς (χωρισμένος από 3 γυναίκες) προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τα (πολλά)παιδιά του, όλα από διαφορετικούς γάμους. Τον καημένο. Ούτε για λύπηση...
"εκμέκ παγωτό" : άλλη μία "ελληνική ψυχαγωγική σειρά" που εξυμνεί αρνητικά την ελληνική οικογένεια. Ένας τρελλός παππούς (ψιλοανώμαλος) με γιούς, εγγονές, νύφες κλπ σε ένα τρελλό σπίτι που κύριο μέλημά τους είναι η χαζομάρα, το σεξ, οι σαχλολογία, οι "σχέσεις" , τα μπερδέματα και το απόλυτο τίποτα...
"με δύο μαμάδες": πατσαβουροσειρά εντελώς. Μία μάνα παρατά το νεογέννητο παιδί της έξω από μία πόρτα. Το μεγαλώνει η Ρώπα σαν μαμά του αλλά μετά η φυσική του μάνα το μετανιώνει και πάει να ζήσει στο ίδιο σπίτι για να το διεκδικήσει. Ταυτόχρονα, όμως, ο άντρας της μίας γουστάρει καί τις δύο και προσπαθούν καί οι δύο να τον κερδίσουν. Μπερδεύουν τα μπούτια τους σε κάποιο σημείο. Καλά τί νομίζατε; Δεν θα υπήρχε πορνοδιαστροφή;;
"Λαβ στόρυ": η γελοιότητα στο μεγαλείο της και ο "Λάκης ο υδραυλικός" (Χαλκιάς) σε ρεσιτάλ ρεζιλέματος της υποκριτικής. Ο Λάκης μπάζει στα κόλπα του έρωτα μία άβγαλτη συνεσταλμένη κοπέλα. Τελικά γίνεται εθισμένη στο σεξ με τον Λάκη και μας κάνουν τα νεύρα τσατάλια με την ανυπέρβλητη βλακεία τους που καλείται "ηθοποιία". Ξ-Ε-Ρ-Α-Τ-Ο και αταλαντοσύνη....
"οι άντρες δεν υπάρχουν πιά" : ο τίτλος το λέει καθαρά. Τρείς γκόμενες αναζητούν γκόμενους αλλά δεν μπορούν να τους βρούν εύκολα. Στο μεταξύ ο (τραγικός) Βαλαβανίδης με πρόστυχο και χυδαίο τρόπο προσπαθεί να πηδήξει, σε ολόκληρη την τηλεοπτική σεζόν, την Κατερίνα Λέχου. Ας πηδήξει από το παράθυρο να ησυχάσουμε...
Παπακαλιάτης: επίτηδες δεν γίνεται μνεία σε κάποια συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά αυτού του κλαψομ@@@κ@ γιατί όλες οι σειρές του είναι σχεδόν ΙΔΙΕΣ. Ξέρετε συνηθισμένα πράγματα. Κάποιος γουστάρει την γκόμενα του άλλου αλλά συγχρόνως τα έχει και με μιά μεγαλύτερή του (παντρεμένη φυσικά) αλλά πηδάει και την γυναίκα του αδερφού του, μαζί με την κόρη της παντρεμένης, και πριν πάει να αυτοκτονήσει (ή να σκοτώσει τον κερατωμένο σύζυγο και εραστή της πρώην απατημένης γκόμενας του εραστή της ξαδέρφης του που την γούσταρε αλλά για σπάσιμο τα έφτιαξε με την μάνα της κόρης της κολλητής του...) κάνουν ένα ερωτικό τρίγωνο-τετράγωνο-πολύπλευρο. Ξιπάστηκε όλη η Ελλάς με το "φαινόμενο" Παπακαλιάτη. Εμ, έτσι είναι. Οι σκατόμυγες στα σκατά θα πάνε....
"Βασιλιάδες": για να μην σας κουράσουμε με άλλες αηδίες, στα γρήγορα: γκομενιλίκια, κερατώματα, σχέσεις (κουνιάδας με γαμπρό), κόντρες με αυτοκίνητα, "μαχαιρώματα" μεταξύ συνεργατών κλπ. Ά, και μία τραβεστί που πάει και τα φτιάχνει με έναν παντρεμένο...
για το τέλος κρατήσαμε την χυδαιότερη και πιό προβοκατόρικη σειρά που θα μπορούσε να υπάρξει στην παγκόσμια ιστορία του ανθρώπινου γένους. Το Μέγκα για ακόμα μία φορά (δεν μας εξέπληξε και) φιλοξένησε την προκλητικότερη τηλεσειρά όλων των εποχών. Σε ΚΑΜΜΙΑ άλλη χώρα του πλανητη δεν θα επέτρεπαν να παιχτεί αυτή η προστυχιά, την οποία βαφτίζουν και "τέχνη". Ο λόγος για την κατάπτυστη καφρο-σειρά "ουκ αν λάβεις παρά του μή έχοντος". Με κινούμενα σχέδια (και με φωνές γνωστών ανθελλήνων τύπου Μουζουράκη) επί έναν ολόκληρο χρόνο τους επιτρέπαμε να ξεφτιλίζουν και να γελοιοποιούν συνεχώς τον Σωτήρα μας Χριστό, την Παναγία, τους Αρχαγγέλους και λοιπά καθώς η όλη ιστορία διαδραματιζόταν με την εικόνα ενός Χριστού (που συνεχώς γυρνά με ένα απεριτίφ στο χέρι), έχει μετανιώσει που πήγε στον Σταυρό, περνά ζωή και κότα σαν μπερμπάντης, γυναίκες, βρισιές στα θεία, ξεφτιλισμός της Πίστης και άλλες ακατανόμαστες βρωμιές. Σε ΚΑΜΜΙΑ χωρα τους γαλαξία δεν θα ανέχονταν τέτοιον ξεδιάντροπο ξεφτιλισμό των οσίων και ιερών ενός ολόκληρου λαού. Αλλά είπαμε, στην Ελλάδα η ελευθερία της "τέχνης" είναι αδιαπραγμάτευτη ακόμα κι αν ξεφτιλίζουν με τον πιό προκλητικό τρόπο το είναι ενός ολόκληρου Έθνους. Μόνο το φτύσιμο στην μάπα άξιζε σε παραγωγούς, κανάλι , συμμετέχοντες αλλά και σε όλους εμάς...
Οι ανεκδιήγητες σειρές είναι ατελείωτες. Όπως διαπιστώσατε η συνταγή η ίδια και η ίδια. Κερατωμένοι, χωρισμένοι, άτεκνοι, ανωμαλιάρηδες, γκέι, λαμόγια, σεξ, βρισιές κλπ κλπ. Αυτά υπάρχουν, άλλωστε στην ελληνική κοινωνία. Η πλύση εγκεφάλου πέτυχε, ως ένα σημείο, και ανήμποροι δεχθήκαμε, αφομιώσαμε και , εν τέλει, πράξαμε αυτά όλα που μας προγραμμάτισαν για να μας αρέσουν. Καλή σας τηλεθέαση...
Υ.Γ. μετρημένες στα δάχτυλα οι ελάχιστες ποιοτικές σειρές της ιδιωτικής τηλεαποβλάκωσης όπως το "Νησί" (ξένη, φυσικά, η σεναριογράφος), το "βίος ανθόσπαρτος" (καθώς πρωταγωνιστούσε ο Θανάσης Βέγγος και έδινε τα εχέγγυα της μή υποτροπής σε ανωμαλίες) και κανα δυό ακόμα τα οποία τα έπνιξε η βοθρίλα της περιρρέουσας τηλεοπτικής ατμόσφαιρας...
Οι ανεκδιήγητες σειρές είναι ατελείωτες. Όπως διαπιστώσατε η συνταγή η ίδια και η ίδια. Κερατωμένοι, χωρισμένοι, άτεκνοι, ανωμαλιάρηδες, γκέι, λαμόγια, σεξ, βρισιές κλπ κλπ. Αυτά υπάρχουν, άλλωστε στην ελληνική κοινωνία. Η πλύση εγκεφάλου πέτυχε, ως ένα σημείο, και ανήμποροι δεχθήκαμε, αφομιώσαμε και , εν τέλει, πράξαμε αυτά όλα που μας προγραμμάτισαν για να μας αρέσουν. Καλή σας τηλεθέαση...
Υ.Γ. μετρημένες στα δάχτυλα οι ελάχιστες ποιοτικές σειρές της ιδιωτικής τηλεαποβλάκωσης όπως το "Νησί" (ξένη, φυσικά, η σεναριογράφος), το "βίος ανθόσπαρτος" (καθώς πρωταγωνιστούσε ο Θανάσης Βέγγος και έδινε τα εχέγγυα της μή υποτροπής σε ανωμαλίες) και κανα δυό ακόμα τα οποία τα έπνιξε η βοθρίλα της περιρρέουσας τηλεοπτικής ατμόσφαιρας...