Η επιθυμία να μην πληγωθείς σε κάνει να πληγώνεις τους άλλους - Point of view

Εν τάχει

Η επιθυμία να μην πληγωθείς σε κάνει να πληγώνεις τους άλλους




Ο άνθρωπος γνωρίζει το σεξ της σκέψης,



Η σκέψη πλάθει εικόνες και γεννάει την επιθυμία για σεξ.



Η συνεχής σκέψη γύρω από το σεξ γίνεται λαγνεία.



Πόθος, (προϊόν της σκέψης), πριν και μετά το σεξ είναι λαγνεία.



Η λαγνεία δεν είναι αγάπη.

  

Είναι η αγάπη το αντίθετο του μίσους;



Αν είναι το αντίθετο του μίσους, τότε δεν είναι αγάπη.

Όλα τα αντίθετα περιέχουν τα αντίθετα τους.

Η αγάπη δεν έχει αντίθετο.

Η επιθυμία να μην πληγωθείς 

σε κάνει να πληγώνεις τους άλλους.

Όσο περισσότερο βασανίζεσαι εσωτερικά,

* Τόσο μεγαλύτερη είναι η ώθηση να είσαι βίαιος εξωτερικά.

Αν μπορείς να ζεις (με την/τον σύντροφο σου), 

χωρίς αντίθετα συναισθήματα,

* Τότε ίσως θα ξέρεις τι είναι αγάπη.





Το εγώ είναι το δηλητήριο της ζωής, 

το σκουλήκι που καταστρέφει τις σχέσεις.



Αλλά το εγώ και ως κέντρο αντικρουόμενων επιθυμιών 

είναι μόνο μια εικόνα, 

μια σύνθεση από ψεύτικα στοιχεία.



Το εγώ δεν μπορεί να αναγνωρίσει την αγάπη,



* Γιατί η αγάπη δεν πηγάζει από το εγώ.

 Όταν υπάρχει αγάπη, το εγώ δεν υπάρχει.




Ο μόνος τρόπος για να βρεις την αγάπη,

* Είναι να φτάσεις σ’ αυτή χωρίς να την αναζητάς.

Όταν δεν επιζητάς, δεν θέλεις, δεν επιδιώκεις,

* Τότε δεν υπάρχει κέντρο, δεν υπάρχει εγώ,

* Και τότε μόνο υπάρχει αγάπη.

Από τη διδασκαλία του Κρισναμούρτι.

Pages