Όχι! Δεν θα σου πω για σένα! - Point of view

Εν τάχει

Όχι! Δεν θα σου πω για σένα!




Μου ζητάς να σου κρατώ το χέρι 

για να σε περάσω απέναντι.


Όχι!

Θα σου κρατώ το χέρι, μέχρι να μάθεις να περπατάς σταθερά,

 για να περάσεις εσύ απέναντι.



Μου ζητάς να μείνω, επειδή φοβάσαι τη μοναξιά.

Όχι!

Θα μείνω για να σου δείξω την αγάπη, και αν την αισθανθείς,

 δεν θα είσαι ποτέ ξανά μόνος.



Μου ζητάς να σε σώσω.

Όχι!

Μπορώ να σου δείξω πώς να σωθείς μόνος σου, 

να μάθεις να αυξάνεις τον εαυτό σου, να απαιτείς τη ζωή σου.



Μου ζητάς να αλλάξω.

Όχι!

Είμαι ερωτευμένος με τη ζωή μου, 

και αν αλλάξω, δεν θα είναι η ζωή μου.



Με ρωτάς τι να κάνεις.

Όχι!

Μπορώ να σου πω εγώ τι θα κάνω ή τι θα έκανα,

 αλλά εγώ, δεν είμαι εσύ.



Μου ζητάς, μου ζητάς, μου ζητάς,…

Όχι! 

Δεν θα σου πω για σένα!


Η ευθύνη της προσωπικής μας διαδρομής λέει, 

πως σε αυτή τη ζωή, 

επιλέγουμε και αποφασίζουμε την κάθε στιγμή 

τον τρόπο της ατομικής μας δημιουργίας,

 ανάλογα με το πώς αισθανόμαστε απέναντι σε αυτή τη δημιουργία. 

Δεν χωράνε τρίτοι σε αυτή.

 Ούτε δικαιολογίες πως φταίνε οι άλλοι.
via

Pages