Ερωτικός Διάλογος - Point of view

Εν τάχει

Ερωτικός Διάλογος




- Άργησες…

– Έπεσε δουλειά αγάπη μου… Δεν μπορούσα να φύγω νωρίτερα… Έφαγες?


– Έφαγα…


– Τα παιδιά;Έπεσαν για ύπνο;


– Έπεσαν…


– Πάω να κάνω ένα ντουζάκι και να κοιμηθώ… είμαι πτώμα…


– Κι εγώ…


– Τι κι εσύ;


– Κι εγώ… ένα πτώμα είμαι…


– Κουράστηκες με τις δουλειές του σπιτιού; Με τα παιδιά;


– Κουράστηκα να αργείς…


– Δουλεύω μωρό μου… για σας το κάνω… για να μην σας λείπει τίποτα…


– Μας λείπει όμως… Μου λείπει… Μου λείπεις… Δεν θυμάμαι πλέον πως είναι το πρόσωπο σου όταν ξυπνάς…


– Δεν θέλω να σε σηκώνω αξημέρωτα…


– Δεν θυμάμαι τη γεύση των φιλιών σου…


– Πάντα σε φιλώ στα χείλη προτού φύγω…


– Δεν ακούω τον ήχο της φωνής σου…


– Σου τηλεφωνώ τρεις φορές την μέρα…


– Δεν νιώθω το άγγιγμα σου…


– Κάθε νύχτα σε παίρνω αγκαλιά..


– Δεν αισθάνομαι την ζέστη της αγκαλιάς σου…


– Δεν γυρίζεις πλευρό να μ αγκαλιάσεις κι εσύ…


– Δεν γυρίζουν πλευρό τα μαξιλάρια…


– Είσαι άδικη…


– Είσαι απών…


– Προσπαθώ για ένα καλύτερο αύριο…


– Χάνεις ένα υπέροχο σήμερα..


– Τα παιδιά μας θα μ ευγνωμονούν μια μέρα… Χτίζω το μέλλον τους…


– Τα παιδιά μας θα σε ξεχάσουν μια μέρα…. Γκρεμίζεις το παρόν τους..


– Δεν ήσουν έτσι όταν σε γνώρισα …


– Δεν είχες τόσες φιλοδοξίες…


– Δεν ήσουν τόσο απαιτητική…


– Δεν ήσουν τόσο αδιάφορος…


– Μια μέρα θα δουλεύω λιγότερο…


– Μια μέρα θα είναι αργά…


– Ποτέ δεν θα είναι αργά να ζήσουμε μια καλύτερη ζωή..


– Δεν ζουν αιώνια τα σ” αγαπώ…


– Έπαψες να μου τα λες…


– Έπαψες να τα ακούς…


– Είμαι κουρασμένος… θα κάνουμε μια άλλη μέρα αυτή τη συζήτηση.. πάω να κάνω ντούζ…


– Ξέπλυνε κι εμένα από πάνω σου… Βγάλε τη μυρωδιά μου από μέσα σου… Μυρίζεις ναφθαλίνη…


– (…..σιωπή…..)


– Ο ήχος από το νερό που τρέχει στο κορμί σου έπνιξε ένα ακόμα σ αγαπώ… Καληνύχτα… αγάπη μου…




via

Pages