Εξυπνάδες από «μεγάλα» μυαλά - Point of view

Εν τάχει

Εξυπνάδες από «μεγάλα» μυαλά





• Πολιτική είναι η τέχνη του να μοιράζεις μια πίτα με τέτοιο τρόπο ώστε να πιστεύει ο καθένας ότι έχει πάρει το μεγαλύτερο κομμάτι.
Ludwic Erhard

• Ρωτάτε σε τι χρησιμεύει ο ηλεκτρισμός; Σε τι χρησιμεύει ένα μωρό;
Michael Faraday

• Πως να είναι μία γυναίκα ευτυχισμένη, όταν ο άντρας επιμένει να της φέρεται σαν να ήταν ένας απόλυτα φυσιολογικός άνθρωπος;
Όσκαρ Ουάιλντ

• Στο Χόλιγουντ, ένας γάμος θεωρείται πετυχημένος αν διαρκεί περισσότερο από το γάλα.
Ρίτα Ράντνερ

• Το παιδί μου είναι γεννημένος γιατρός. Κανείς δεν μπορεί να διαβάσει τα γράμματα του !
Χένρι Γιάνγκμαν

• Το όνομα του παιδιού σου πρέπει να τελειώνει πάντα με φωνήεν, έτσι ώστε όταν θα το φωνάζεις να φτάνει ο ήχος μακριά.
Μπιλ Κόσμπι

• Ατύχησα και με τις δύο μου συζύγους . Η πρώτη με άφησε και η δεύτερη όχι.
Πάτρικ Μάρεϊ

• Με περιέθαλπαν ένα – δύο φοιτητές Ιατρικής που δεν μπορούσαν να διαγνώσουν ούτε αποκεφαλισμό.
Τζέφρι Μπέρναρντ

• Ο γιατρός μου, μου έδωσε 6 μήνες ζωής, αλλά όταν δεν μπορούσα να πληρώσω τους λογαριασμούς, μου έδωσε άλλους 6.
Γουόλτερ Ματάου

• Ο γιατρός μου είπε πρώτα τα καλά νέα: θα έδιναν το όνομα μου σε μια ασθένεια.
Στιβ Μάρτιν

• Ποτέ δεν ξέρεις πόσους φίλους έχεις μέχρι να νοικιάσεις ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα.
Ανώνυμος 

• Έχω δώσει εντολές να με ξυπνούν οποιαδήποτε ώρα σε περίπτωση κρίσης, ακόμη κι αν είμαι σε υπουργικό συμβούλιο. 
Ρόναλντ Ρήγκαν

• Ελευθερία είναι το δικαίωμα του άλλου να διαφωνεί μαζί σου.
Rosa Luxenbourg

• Αν δεν υπήρχε ο Ανδρέας Παπανδρέου, δεν θα μας ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας μας.
Γιάννης Κατσιφάρας

• Θυμάμαι την πρώτη φορά που έκανα έρωτα… Κράτησα και την απόδειξη. 
Grouchο Marx

• Δηλαδή, θα κάνετε ένα πλοίο να πλεύσει αντίθετα στον άνεμο και στα ρεύματα, ανάβοντας μια φωτά κάτω από το κατάστρωμα; Σας παρακαλώ, δεν θέλω να χάνω το χρόνο μου ακούγοντας τέτοιες ανοησίες.
Ναπολέων Βοναπάρτης (αναφερόμενος στην εφεύρεση του ατμόπλοιου)

• Άλλη μια μέρα χωρίς τίποτε το αξιοσημείωτο.
Λουδοβίκος ΙΣΤ’ (καταχώρηση του Λουδοβίκου ΙΣΤ’ στο ημερολόγιό του την ημέρα της Γαλλικής επανάστασης)

Pages