Ο τρόπος που ξέρω ν`αγαπώ - Point of view

Εν τάχει

Ο τρόπος που ξέρω ν`αγαπώ



Μπορώ να κάνω ένα σωρό πράγματα
 για να σου εκφράσω, να σου δείξω,
 να σου αποδείξω, να επιβεβαιώσω
 ή να υποστηρίξω ότι σ΄αγαπώ,
 όμως,  μόνο ένα πράγμα
 μπορώ να κάνω με την αγάπη μου,
 κι αυτό είναι να Σ΄ΑΓΑΠΩ,
 να ασχολούμαι μαζί σου, 
να εκδηλώνω τα συναισθήματά μου
 όπως τα νιώθω.

Και το πως τα αισθάνομαι
 είναι ο δικός μου τρόπος να σ΄αγαπώ.

Μπορείς να το δεχτείς ή
 μπορείς να το απορρίψεις,
 μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει
 ή μπορείς να το αγνοήσεις παντελώς.

Αυτός, όμως,
 είναι ο τρόπος μου να σ΄αγαπώ,
 δεν έχω άλλον.

Ο καθένας έχει έναν μόνο τρόπο ν' αγαπάει: 
τον δικό του.

Αν κάποιος δεν σ΄αγαπάει
 όπως θα ήθελες να σ΄αγαπήσει,
 αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σ΄αγαπάει
 με όλη τη δύναμη της ψυχής του...

-Χορχε Μπουκαι

Pages