Του υποψήφιου το κάγκελο - Point of view

Εν τάχει

Του υποψήφιου το κάγκελο



Καθισμένος για καφέ σε ένα lounge cafe... ξέρετε τις καφετέριες που απλά άλλαξαν ορολογία, εντάξει λίγο συννεφιά είχε (ελέω αεροψεκασμών φαντάζομαι) αλλά μια χαρά θερμοκρασία και έτσι είπα να απολαύσω τον Freddo espresso μου παρακαλώ παρέα με την υπέροχη σερβιτόρα...
Και εκεί που είχα πιάσει υψηλού επιπέδου συζήτηση με την κοπέλα που με σέρβιρε, κάτι απίθανοι τύποι μου χαλούσαν το σκηνικό, μην αφήσουν άνθρωπο να αγιάσει....

Υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι βγήκαν παγανιά, κάρτες και φέϊγ- βολάν με τις φάτσες τους επάνω και το photoshop να χει πάρει φωτιά, καλοντυμένοι και καλοσυνάτοι, με το χαμόγελο στα χείλη παν' οι υποψήφιοι δημοτικοί μας σύμβουλοι μπροστά...

-Καλημέρα σας μου λέει ένας,

-Καλημέρα, είπα με απορία, τι έπαθε αυτός;
Κάθε μέρα σχεδόν με βλέπει σήμερα τον έπιασε ο πόνος να μου μιλήσει;
-Κατεβαίνω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και αν έχετε χρόνο.....
-Όχι ευχαριστώ μας τα'παν κι΄άλλοι...
Το ξέρω, τον προσγείωσα απότομα αλλά τι να κάνω, με έκοψε πάνω στο καλύτερο, την ώρα που θα μάθαινα το ζώδιο της σερβιτόρας...

Άντε ξανά από την αρχή την προσπάθεια να κερδίσεις την προσοχή της σερβιτόρας...
Επάνω λοιπόν που κάτι άρχισα να καταφέρνω να μια κυρία, λίγο μεγάλη σε ηλικία, εκεί γύρω στα 60, δύο πάνω δύο κάτω τι σημασία έχει; η οποία επίσης κατεβαίνει για δημοτική σύμβουλος και ήθελε να μιλήσουμε για το μέλλον της πόλης μας και το αύριο του τόπου....
-Συγγνώμη αγαπητή, παραβλέπω πως είστε υποψήφια με κόμμα που μας διέλυσε το μέλλον, για ποιο μέλλον όμως να μιλήσουμε μαζί; Έχετε καταλάβει ότι η ηλικία σας δεν επιτρέπει τέτοιου είδους συζητήσεις;

Το ξέρω πάλι ήμουν απότομος αλλά μου χάλασε τη συζήτηση με μια γυναίκα που ενδεχομένως να έχω μέλλον......

Και ξανά αρχίζω την προσπάθεια αλλά και πάλι μάταια, το σύμπαν σήμερα συνωμότησε να πέσουν επάνω μου όλοι οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι μαζεμένοι...

-Καλημέρα σας μου είπε μια κυρία,  εκεί γύρω στα 40-45, να σας αφήσω μια κάρτα μου και ένα φέίγ βολάν; 

-Να μου αφήσετε, της λέω αλλά η φωτογραφία σας αδικεί, στη πραγματικότητα φαίνεστε πιο άσχημη...
Λίγο αργότερα και ενώ πια έχω εγκαταλείψει κάθε ελπίδα με τη σερβιτόρα να και ένας λεβέντης εροβόλαγε...
-Καλημέρα είμαι άνεργος και κατεβαίνω στις δημοτικές εκλογές.

-Συγγνώμη ρε φιλαράκι τον διέκοψα, από άνεργος δηλαδή θέλεις να γίνεις τεμπέλης;
Ξέρω, ξέρω,θα πείτε πως είμαι αγενής, μηδενιστής κλπ, οι άνθρωποι έχουν οράματα και όνειρα και ότι τα ισοπεδώνω όλα... Αυταπάτες έχουν θα πω εγώ και θα φανεί στο χειροκρότημα.

Άλλωστε...  Εδώ όλα καταρρίπτονται...

Απεγνωσμένος πλέον και αγανακτισμένος με το τσουνάμι των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων του δήμου μου, έφυγα από την καφετέρια, πήγα από το γραφείο ενός φίλου, τι το θελα, πολιτικό γραφείο έχει ανοίξει δίπλα και μιλάμε τίγκα στους υποψήφιους.
Να σου γνωρίσω μου λέει μια υποψήφια και έρχεται μια κοπέλα, ξέρετε την Barbie; Φανταστείτε την μελαχρινή...

-Καλημέρα μου λέει με το θάρρος της κοινής γνωριμίας, είμαι υποψήφια σε αυτές τις εκλογές,

-Βεβαίως της λέω εγώ, πες μας και άλλα για εσένα, να σε γνωρίσουμε καλύτερα και γιατί κατεβαίνεις υποψήφια;
-Αχ, τι να σας πω για εμένα, τα έχω με ένα πορτιέρη....
-Να τον χαίρεσαι κορίτσι μου, κλείνει την πόρτα όταν φεύγει ο τελευταίος;
Να μιλήσουμε για ψώνια,ρούχα και τσάντες;
Τι την θες την πολιτική και την τοπική αυτοδιοίκηση; Άστο μην απασχολείς το μυαλουδάκι σου με τέτοια πράγματα.

Φανταστείτε την τώρα σε δημοτικό συμβούλιο για κάποιο σοβαρό θέμα του δήμου, αφού κάνει check in και ενημερώσει τους φίλους της στο facebook για το που βρίσκεται θα ανεβάσει και μια selfie από την τουαλέτα του δημαρχείου.

Θα μου πείτε, όλοι οι υπόλοιποι που ήταν δημοτικοί σύμβουλοι μέχρι τώρα είναι καλύτεροι; Έχετε ένα δίκιο...

Αυτό ήταν καμία ελπίδα για αυτόν τον τόπο, όλα τα xει ο μπαξές...
Όλοι κάτω από χρώματα και κόμματα, επίδοξοι σωτήρες αυτού του τόπου για να καλύψουν την ματαιοδοξία τους.

Ας τους ενημερώσει κάποιος, πως το επίδομα των δημοτικών συμβουλίων καταργήθηκε, ή μήπως όχι;;;

Είχα και εγώ πρόταση για δημοτικός σύμβουλος αλλά...
Μη μου τη ΚΡΥΠΤΕΙΑ τάραττε με τα πολιτικά σας και τα χρωματικά σας...

Υ.Γ.... Να με συγχωρέσει η νόμιμη κάτοχος του κάγκελου που χρησιμοποίησα στον τίτλο και που δικαιωματικά της ανήκει.
via

Pages