Διάφορες ομάδες αιρετικών Πεντηκοστιανών διδάσκουν την φοβερή κακοδιδασκαλία της ΑΡΠΑΓΗΣ της Εκκλησίας πριν τον ερχομό του Αντιχρίστου. Η διδασκαλία αυτή που είναι πλήρως αντιγραφική μαζί με τις ακολουθούσες αυτή πλάνες, χρησιμοποιείται από τους Πεντηκοστιανούς για ψυχολογικό εκβιασμό των θυμάτων της αίρεσης.
Στα αφελή θύματα των αιρετικών Πεντηκοστιανών γίνεται ένας ψυχολογικός πόλεμος. Διδάσκονται από τους λυκοποιμένες τους ότι από στιγμή σε στιγμή ο Ιησούς Χριστός θα κατέβει από τον ουρανό για να «αρπάξει» την Εκκλησία του προκειμένου αυτή να αποφύγει την φοβερή περίοδο του Αντιχρίστου που θα επακολουθήσει. Οι διαστρεβλωτές των Γραφών ηγέτες των Πεντηκοστιανών ταυτίζουν την Εκκλησία ο καθένας με την ομάδα του και τρομοκρατώντας ψυχολογικά τα θύματα με τον φόβο της «μη αρπαγής»,τα πείθουν να μην αφήνουν την ομάδα και τα συγκρατούν. Έχουμε δηλαδή το ίδιο «κόλπο» με τον «Αρμαγεδώνα» των Ψευδομαρτύρων του Ιεχωβά. Όπως οι Χιλιαστές εκβιάζονται ψυχολογικά ότι αν αφήσουν την Οργάνωση της Σκοπιάς θα εκτελεστούν στον Αρμαγεδώνα, έτσι και οι Πεντηκοστιανοί εκβιάζονται ψυχολογικά ότι αν αφήσουν την «Εκκλησία» δεν θα Αρπαγούν !
Η περί ΑΡΠΑΓΗΣ της Εκκλησίας αιρετική διδασκαλία των Πεντηκοστιανών έχει σε γενικές γραμμές ως εξής :
Ο Ιησούς κατεβαίνει αόρατα μέσα σε νεφέλες και αρπάζει τους Χριστιανούς που είναι ζωντανοί την ημέρα της Αρπαγής μαζί με τους αναστηθέντας πρώτα Χριστιανούς των προηγούμενων αιώνων. Οι ασεβείς όλων των αιώνων και οι Δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης ΔΕΝ θα αναστηθούν κατά την ΑΡΠΑΓΗ. Το ΓΙΑΤΙ δεν θα αναστηθούν οι Δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης μαζί με τους Δικαίους της Καινής δεν απαντάται με σοβαρότητα από τους Πεντηκοστιανούς. Οι Πεντηκοστιανοί λέγουν ότι ΜΟΝΟ οι εν Χριστώ κοιμηθέντες θα αναστηθούν. Ούτε επίσης εξηγούν ΓΙΑΤΙ θα αναστηθούν οι Δίκαιοι της Καινής Διαθήκης για να αρπαγούν μαζί με τους ζώντες Χριστιανούς προκειμένου να αποφύγουν την Μεγάλη Θλίψη του Αντιχρίστου. Υπάρχει περίπτωση ο Αντίχριστος να βασανίσει κοιμηθέντας Αγίους αν δεν είχαν αναστηθεί και αρπαχθεί;;; Και με τους Αγίους της Παλαιάς Διαθήκης τι γίνεται; Εγκαταλείπονται στο έλεος του Αντιχρίστου; Αν δεν μπορεί ο Αντίχριστος να βλάψει τους κοιμηθέντας Αγίους, τότε ΓΙΑΤΙ οι Άγιοι της Καινής Διαθήκης αρπάζονται και μάλιστα χωρίς του Αγίους της Παλαιάς Διαθήκης; Δηλαδή οι Πεντηκοστιανοί διδάσκουν ΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ !
Αφού λοιπόν ο Χριστός έρθει για Πρώτη φορά (μετά την Πρώτη Παρουσία του επί γης όταν Γεννήθηκε από τη Θεοτόκο), ξαναφεύγει και έρχεται ο Αντίχριστος με την Μεγάλη Θλίψη.Στη διάρκεια της Μεγάλης Θλίψης όσοι δεν πάρουν το χάραγμα του Αντιχρίστου (666) γίνονται Άγιοι αφού εκτελούνται από τον Αντίχριστο. Άγιοι δηλαδή ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (αφού αυτή έχει αρπαχθεί στον ουρανό)!!! Τώρα ΠΩΣ αγιάζεται κανείς εκτός Εκκλησίας και χωρίς το Άγιο Πνεύμα που είναι υποτίθεται ο ΚΑΤΕΧΩΝ που έφυγε από την Γη μαζί με την Εκκλησία για να έλθει ο Αντίχριστος), αυτό μόνο οι Πεντηκοστιανοί μπορούν να μας το πουν !!! Στο τέλος της Μεγάλης Θλίψης ο Χριστός έρχεται για Δεύτερη φορά και νικά τον Αντίχριστο, γίνεται η ανάσταση των Δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης και των θυμάτων του Αντιχρίστου που δεν έλαβαν το Χάραγμα και ακολουθεί μία πραγματική επίγεια Βασιλεία διάρκειας Χιλίων Χρόνων ! Οι Ασεβείς παραμένουν ακόμη νεκροί και ο Σατανάς δένεται !
Στο τέλος της Χιλιετούς επίγειας Βασιλείας ο Σατανάς λύεται και ετοιμάζει την μάχη των αντίθεων δυνάμεων ενάντια στο Χριστό. Ο Χριστός έρχεται για Τρίτη φορά (!!!) μετά την Πρώτη του Παρουσία στη Γη. Αυτή η τελευταία έλευση (η τέταρτη κατά σειρά από την Γέννησή του) είναι η Δευτέρα Παρουσία του Ιησού Χριστού !!! Ο Ιησούς νικά τον Σατανά, ο κόσμος αλλάζει και εμφανίζεται ο νέος Ουρανός και η νέα Γη, οι Ασεβείς θα αναστηθούν και γίνεται η τελική Κρίση του Λευκού Θρόνου. Οι Ασεβείς μαζί με τον Διάβολο και τους Δαίμονες πάνε Κόλαση αιώνια και οι Δίκαιοι μαζί με τους Αγγέλους στον Παράδεισο !
Αυτά τα φαιδρά διδάσκουν οι αιρετικοί Πεντηκοστιανοί με διάφορες παραλαγές ανά ομάδα. Παρατηρούμε λοιπόν πλήθος κακοδιδασκαλιών :
-Αρπαγή της Εκκλησίας ΠΡΙΝ την εμφάνιση του Αντιχρίστου.
-Τμηματική Ανάσταση Νεκρών.
-Πολλαπλές ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ του Ιησού.
-Χιλιετή επίγεια βασιλεία, στο τέλος της οποίας γίνεται η Δευτέρα παρουσία, αν και έχουν προηγηθεί ανάμεσα στην Πρώτη και την Δεύτερη παρουσία και ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ για την Αρπαγή της Εκκλησίας και την εγκαθίδρυση της Χιλιετούς βασιλείας !!!
Βέβαια οι Πεντηκοστιανοί δεν εξηγούν πως είναι δυνατόν η Δευτέρα παρουσία του Χριστού να λάβει χώρα στο τέλος μιας κατά γράμμα χιλιετούς περιόδου και ο Χρόνος της να παραμένει άγνωστος σαν τον χρόνο που ο κλέπτης έρχεται για να κλέψει !!! Αν τα Χίλια έτη είναι κατά γράμμα τότε ο Χριστός δεν έρχεται ως κλέπτης !
ΠΟΣΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ;
Η Αγία Γραφή διδάσκει ΔΥΟ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ του Χριστού και όχι περισσότερες όπως οι Πεντηκοστιανοί! Η Πρώτη Παρουσία έχει γίνει και τελείωσε με την Ανάληψη του Ιησού Χριστού στον Ουρανό μετά την Ανάστασή του. Η Δεύτερη παρουσία αναμένεται και θα γίνει μετά την εμφάνισει του Αντιχρίστου. Ο κόσμος όπως τον ξέρουμε θα καταστραφεί και θα γίνει γενική Ανάσταση νεκρών δικαίων και ασεβών για κρίση. Η Αρπαγή της Εκκλησίας συμπίπτει με την γενική ανάσταση και κρίση του κόσμου.
«ούτω και ο Χριστός, άπαξ προσενεχθείς εις το πολλών ανενεγκείν αμαρτίας, εκ δευτέρου χωρίς αμαρτίας οφθήσεται τοις αυτόν απεκδεχομένοις εις σωτηρίαν» Εβραίους 9:28.
Ο Χριστός την ΔΕΥΤΕΡΗ φορά που θα εμφανιστεί θα σώσει αυτούς που τον περιμένουν. Και ο Χριστός σώζει πλήρως ! Δεν θα έρθει για να τους αρπάξει απλώς σε μία πρόσκαιρη σωτηρία από τον Αντίχριστο και μετά θα ξαναέρθει στο τέλος της υποτιθέμενης Χιλιετούς βασιλείας για να τους ξανά-σώσει από το λύσιμο του Σατανά και τον Αρμαγεδώνα !
« όπως αν έλθωσι καιροί αναψύξεως από προσώπου του Κυρίου και αποστείλη τον προκεχειρισμένον υμίν Χριστόν Ιησούν, ον δεί ουρανόν μεν δέξασθαι άχρι χρόνων αποκαταστάσεως πάντων ων ελάλησεν ο Θεός δια στόματος πάντων αγίων αυτού προφητών απ’ αιώνος» Πράξεις 3:20-21
Το εδάφιο Πράξεις 3:21 αποτελεί σωστό κόλαφο για τους αιρετικούς Πεντηκοστιανούς. Ο Χριστός λέγει η Γραφή ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Δεν θα έλθει για να αρπάξει την Εκκλησία και θα ξανα-έλθει αργότερα για την Χιλιετή Βασιλεία και ξανά πάλι αργότερα για την Κρίση !!!
Διότι αν έλθει και αρπάξει την Εκκλησία και μετά εμφανιστεί ο Αντίχριστος τι είδους ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΩΝ είναι αυτή;;; Και κατόπιν όταν σύμφωνα με τους Πεντηκοστιανούς ξανα-έλθει για την Χιλιετή Βασιλεία τι είδους ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΩΝ είναι αυτή αφού στο τέλος της Χιλιετίας λύεται ο Σατανάς;;; Ωραία αποκατάσταση !
Το εδάφιο είναι σαφές «Χριστόν Ιησούν, ον δεί ουρανόν μεν δέξασθαι άχρι χρόνων αποκαταστάσεως πάντων ων ελάλησεν ο Θεός δια στόματος πάντων αγίων αυτού προφητών απ’ αιώνος». Ο Χριστός παραμένει στον ουρανό ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ. Δεν ανεβοκατεβαίνει ο Χριστός πριν την εκπλήρωση των προφητειών ! (Ως Θεός βέβαια ο Χριστός είναι πανταχού παρών). Ας μην μας ξεγελούν λοιπόν οι διδάσκοντες πολλές ΕΛΕΥΣΕΙΣ του Χριστού σαν τους Πεντηκοστιανούς.
ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΓΡΑΦΗ ΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ ;
«έρχεται ωρα εν ή πάντες οι εν τοις μνημείοις ακούσονται της φωνής αυτού, και εκπορεύσονται οι τα αγαθά ποιήσαντες εις ανάστασιν ζωής, οι δε τα φαύλα πράξαντες εις ανάστασιν κρίσεως» Ιωάννης 5: 28-29.
Ο Ιησούς Χριστός λέγει ότι έρχεται ΩΡΑ (Μία Ώρα), στην ΟΠΟΙΑ (εν η) ΠΑΝΤΕΣ οι νεκροί ακούν την φωνή του Υιού και γίνεται καθολική ανάσταση. Όχι μία ανάσταση πριν τον Αντίχριστο και άλλη μετά την Θλίψη και άλλη αργότερα μετά από Χίλια χρόνια!
« τούτο δε εστι το θέλημα του πέμψαντός με πατρός, ίνα παν ό δέδωκέ μοι μη απολέσω εξ αυτού, αλλά αναστήσω αυτό εν τη εσχάτη ημέρα. τούτο δε εστι το θέλημα του πέμψαντός με, ίνα πας ο θεωρών τον υιόν και πιστεύων εις αυτόν έχη ζωήν αιώνιον, και αναστήσω αυτόν εγώ τη εσχάτη ημέρα. ………ουδείς δύναται ελθείν προς με, εάν μη ο πατήρ ο πέμψας με ελκύση αυτόν, και εγώ αναστήσω αυτόν τη εσχάτη ημέρα. …………… ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα έχει ζωήν αιώνιον, και εγώ αναστήσω αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα» Ιωάννης 6: 39-54.
Εν ΤΗ ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ θα αναστηθούν οι Χριστιανοί, τα μέλη δηλαδή της Εκκλησίας που πιστεύουν στον Χριστό και κοινωνούν το Σώμα και το Αίμα του. Όχι πριν την έλευση του Αντιχρίστου για να αρπαγούν όπως μωρολογούν οι Πεντηκοστιανοί ψευδοποιμένες ! Δεν έρχεται ο Αντίχριστος ΜΕΤΑ την ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ ούτε οι Ασεβείς θα αναστηθούν αιώνες μετά τους Χριστιανούς. Αν ο Αντίχριστος ερχόνταν μετά την έσχατη ημέρα (κατά τη οποία θα αναστηθούν οι πιστοί) γιατί αυτή ονομάζεται ΕΣΧΑΤΗ;;;
«ο αθετών εμέ και μη λαμβάνων τα ρήματά μου, έχει τον κρίνοντα αυτόν· ο λόγος ον ελάλησα, εκείνος κρινεί αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα» Ιωάννης 12:48.
Ο Ιησούς ξεκάθαρα λέγει ότι ο κάθε άπιστος θα κριθεί ΕΝ ΤΗ ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ, την ημέρα δηλαδή που θα αναστηθούν και οι εν Χριστώ κοιμηθέντες- Ιωάννης 6: 39-54. Άτοπη λοιπόν η διδασκαλία των αιρετικών ότι ανάμεσα στην ανάσταση των Πιστών και στην Κρίση των ασεβών μεσολαβεί περίοδος άνω των Χιλίων χρόνων (Μεγάλη Θλίψη + Χίλια έτη επίγειας βασιλείας).
ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΠΑΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
Κατά την Δευτέρα ΠΑΡΟΥΣΙΑ του Ιησού Χριστού θα αναστηθούν οι Χριστιανοί και θα αρπαγουν στον ουρανό όχι γρηγορότερα όπως λέγουν οι Πεντηκοστιανοί. Οι δε Ασεβείς θα εγκαταλειφθούν στην αιώνια Κόλαση.
« Νυνί δε Χριστός εγήγερται εκ νεκρών, απαρχή των κεκοιμημένων εγένετο. επειδή γαρ δι’ ανθρώπου ο θάνατος, και δι’ ανθρώπου ανάστασις νεκρών. ωσπερ γαρ εν τω Αδάμ πάντες αποθνήσκουσιν, ούτω και εν τω Χριστω πάντες ζωοποιηθήσονται. έκαστος δε εν τω ιδίω τάγματι· απαρχή Χριστός, έπειτα οι Χριστού εν τη παρουσία αυτού» Α Κορινθίους 15:20-23.
Όπως είπαμε η Γραφή διδάσκει δύο Παρουσίες του Ιησού. Η πρώτη είχε λάβει τέλος όταν ο Απ. Παύλος έγραψε την Α προς Κορινθίους επιστολή. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ λοιπόν στην οποία αναφέρει ότι θα γίνει η ανάσταση των Χριστιανών είναι η Δεύτερη ΠΑΡΟΥΣΙΑ του Χριστού. Τι έχουν να πουν οι Πεντηκοστιανοί ψευδοποιμένες;;; Γιατί λέγουν αντίθετα από τον Απόστολο Παύλο ότι οι Χριστιανοί δεν θα αναστηθούν στην Δευτέρα Παρουσία αλλά πολύ πιο νωρίς πριν την έλευση του Αντιχρίστου; Είναι ή δεν είναι αντιβιβλική η διδασκαλία τους;
« τούτο γαρ υμίν λέγομεν εν λόγω Κυρίου, ότι ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι εις την παρουσίαν του Κυρίου ου μη φθάσωμεν τους κοιμηθέντας· ότι αυτός ο Κύριος εν κελεύσματι, εν φωνή αρχαγγέλου και εν σάλπιγγι Θεού καταβήσεται απ' ουρανού, και οι νεκροί εν Χριστω αναστήσονται πρώτον, έπειτα ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι άμα συν αυτοίς αρπαγησόμεθα εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις αέρα, και ούτω πάντοτε συν Κυρίω εσόμεθα» Α Θεσσαλονικείς 4:15-17.
Στην ΠΑΡΟΥΣΙΑ (την Δεύτερη) του Κυρίου Ιησού Χριστού θα γίνει η Αρπαγή όχι νωρίτερα !
«Ερωτώμεν δε υμάς, αδελφοί, υπέρ της παρουσίας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ημών επισυναγωγής επ' αυτόν, εις το μη ταχέως σαλευθήναι υμάς από του νοός μήτε θροείσθαι μήτε δια πνεύματος μήτε δια λόγου μήτε δι' επιστολής ως δι' ημών, ως ότι ενέστηκεν η ημέρα του Χριστού. μη τις υμάς εξαπατήση κατά μηδένα τρόπον· ότι εάν μη έλθη η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιος της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα, ωστε αυτόν εις τον ναόν του Θεού ως Θεόν καθίσαι, αποδεικνύντα εαυτόν ότι εστί Θεός» Β Θεσσαλονικείς 2:1-4
Ο Απ. Παύλος λέγει ότι η ΕΠΙΣΥΝΑΓΩΓΗ, δηλαδή το μάζεμα, η συγκέντρωση των Χριστιανών στον Χριστό θα γίνει στην ΠΑΡΟΥΣΙΑ του Κυρίου και όχι σε κάποια δήθεν προηγούμενη έλευση του Ιησού πριν την Δευτέρα Παρουσία του. Μάλιστα η ΕΠΙΣΥΝΑΓΩΓΗ θα γίνει ΜΕΤΑ την εμφάνιση του Αντιχρίστου όχι πριν.
Και όμως οι Πεντηκοστιανοί επιμένουν ότι η συγκέντρωση των Πιστών στον Ιησού θα γίνει πρίν τον Αντίχριστο !!! Προκειμένου μάλιστα να ξεγελάσουν τους αφελείς παρερμηνεύουν το εξής χωρίο της Β προς Θεσσαλονικείς επιστολή του Απ. Παύλου : «και νυν το κατέχον οίδατε, εις το αποκαλυφθήναι αυτόν εν τω εαυτού καιρω· το γαρ μυστήριον ήδη ενεργείται της ανομίας, μόνον ο κατέχων άρτι έως εκ μέσου γένηται· και τότε αποκαλυφθήσεται ο άνομος, ον ο Κύριος αναλώσει τω πνεύματι του στόματος αυτού και καταργήσει τη επιφανεία της παρουσίας αυτού» Β Θεσσαλονικείς 2:6-8.
Οι αιρετικοί ισχυρίζονται αυθαίρετα, χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν τα χωρία που προανέφερα, ότι η Εκκλησία θα αρπαχθεί πριν την εμφάνιση του Αντιχρίστου. Λέγουν ότι η Εκκλησία ή το Άγιο Πνεύμα ή και τα δύο είναι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ που εμποδίζει τον Αντίχριστο να εμφανιστεί ! Όταν λοιπόν φύγει με την Αρπαγή η Εκκλησία, αυτό σημαίνει ότι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ δεν είναι πλέον στη γη και ο Αντίχριστος δεν εμποδίζεται να έρθει ! Αυτό φυσικά αποτελεί εντελώς αυθαίρετη ερμηνεία. Διότι όπως είδαμε πρώτα θα έρθει ο Αντίχριστος και μετά θα μαζευτούν οι Χριστιανοί από τον Χριστό-«Ερωτώμεν δε υμάς, αδελφοί, υπέρ της παρουσίας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ημών επισυναγωγής επ' αυτόν……… μη τις υμάς εξαπατήση κατά μηδένα τρόπον· ότι εάν μη έλθη η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιος της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα, ωστε αυτόν εις τον ναόν του Θεού ως Θεόν καθίσαι, αποδεικνύντα εαυτόν ότι εστί Θεός» Β Θεσσαλονικείς 2:1-4.
Απλώς οι αιρετικοί εκμεταλεύονται το γεγονός ότι η Γραφή δεν προσδιορίζει ακριβώς τι είναι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ και παρουσιάζοντας το σχετικό απόσπασμα απομονωμένο από τα συμφραζόμενα,το ερμηνεύουν όπως θέλουν ! Ισχυρίζονται χωρίς να το αποδεικνύουν από την Γραφή ότι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ είναι το Άγιον Πνεύμα ή η Εκκλησία ή και τα δύο.
Η Γραφή τους διαψεύδει. « και εδόθη αυτω πόλεμον ποιήσαι μετά των αγίων και νικήσαι αυτούς» Αποκάλυψη 13:7. Οι ΑΓΙΟΙ, δηλαδή η Εκκλησία, βρίσκεται στη γη την εποχή του Αντιχρίστου και αντιμετωπίζει την θεομάχο συμπεριφορά του. Δεν έχει αρπαχτεί η Εκκλησία για να γλυτώσει τους διωγμούς όπως φρονούν οι φειδόμενοι του σαρκίου τους αιρετικοί Πεντηκοστιανοί. Οι μάρτυρες των ειδωλολατρικών διωγμών της αρχαίας Εκκλησίας ήταν κορόϊδα που υπέφεραν και οι Πεντηκοστιανοί θέλουν να αποφύγουν τους διωγμούς;
Ας μας εξηγήσουν οι Πεντηκοστιανοί : ΠΩΣ γίνεται να υπάρχουν ΑΓΙΟΙ την εποχή του Αντιχρίστου στην γη αν η Εκκλησία και το Άγιο Πνεύμα έχουν φύγει;;;; Αποκτάται η Αγιότητα ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας και χωρίς το Άγιο Πνεύμα;
« προσελθόντες δε οι δούλοι του οικοδεσπότου είπον αυτω• κύριε, ουχί καλόν σπέρμα έσπειρας εν τω σω αγρω; πόθεν ουν έχει ζιζάνια; ο δε έφη αυτοίς• εχθρός άνθρωπος τούτο εποίησεν. οι δε δούλοι είπον αυτω• θέλεις ουν απελθόντες συλλέξωμεν αυτά; ο δε έφη• ου, μήποτε συλλέγοντες τα ζιζάνια εκριζώσητε άμα αυτοίς τον σίτον• άφετε συναυξάνεσθαι αμφότερα μέχρι του θερισμού, και εν καιρω του θερισμού ερώ τοις θερισταίς• συλλέξατε πρώτον τα ζιζάνια και δήσατε αυτά εις δέσμας προς το κατακαύσαι αυτά, τον δε σίτον συναγάγετε εις την αποθήκην μου» Ματθαίος 13:27-30
«ο δε αγρός εστιν ο κόσμος· το δε καλόν σπέρμα, ούτοί εισιν οι υιοί της βασιλείας· τα δε ζιζάνιά εισι οι υιοί του πονηρού» Ματθαίος 13:38
«άφετε συναυξάνεσθαι αμφότερα μέχρι του θερισμού»
Στον ΘΕΡΙΣΜΟ = συντέλεια των αιώνων θα πάρει ο Κύριος τους δικούς του.....όχι νωρίτερα! «ο δε θερισμός συντέλεια του αιώνός εστιν» Ματθαίος 13:39
Ίσως ρωτήσει κάποιος και ποίο είναι ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ που εμποδίζει τον Αντίχριστο να έρθει; Σίγουρη απάντηση δεν μπορούμε να δώσουμε διότι η Γραφή δεν λέγει περισσότερα. Και δεν λέγει η Γραφή περισσότερα διότι οι Θεσσαλονικείς εκείνη την εποχή ΗΞΕΡΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ περί τίνος πρόκειται- «και νυν το κατέχον οίδατε» Β Θεσσαλονικείς 2:6. Εμείς στην εποχή μας δεν ξέρουμε. Μόνο να εικάσουμε μπορούμε. Ίσως ΤΟ ΚΑΤΕΧΩΝ / Ο ΚΑΤΕΧΩΝ είναι ο εκάστοτε κατακτητής, το εκάστοτε έθνος στο οποίο ήταν υποδουλωμένη η Ιουδαία. Στην εποχή μας, εποχή Σιωνιστικής ηγεμονίας επί της οικουμένης, στην Ιουδαία δεν υπάρχει πλέον κατακτητής αλλά ισχυρό Σιωνιστικό κράτος που περιμένει τον «Μεσσία»(Αντίχριστος)!
ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΓΡΑΦΗ ΧΙΛΙΕΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΘΛΙΨΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ;
«ΕΥΘΕΩΣ δε μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων ο ήλιος σκοτισθήσεται και η σελήνη ου δώσει το φέγγος αυτής, και οι αστέρες πεσούνται από του ουρανού, και αι δυνάμεις των ουρανών σαλευθήσονται. και τότε φανήσεται το σημείον του υιού του ανθρώπου εν τω ουρανω, και τότε κόψονται πάσαι αι φυλαί της γης και όψονται τον υιόν του ανθρώπου ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως και δόξης πολλής. και αποστελεί τους αγγέλους αυτού μετά σάλπιγγος φωνής μεγάλης, και επισυνάξουσι τους εκλεκτούς αυτού εκ των τεσσάρων ανέμων απ’ άκρων ουρανών έως άκρων αυτών» Ματθαίος 24: 29-31.
ΕΥΘΕΩΣ= αμέσως μετά την Θλίψη ακολουθεί η Δευτέρα Παρουσία του Ιησού η ΕΠΙΣΥΝΑΞΗ των Πιστών μελών της Εκκλησίας καθώς και η καταστροφή της γης όπως την ξέρουμε. Όχι Χιλιετής βασιλεία και μετά καταστροφή. ΕΥΘΕΩΣ= αμέσως μετά την θλίψη όλοι οι ανθρώποι βλέπουν τον Χριστό και οι αστέρες πέφτουν ενώ ο Ήλιος και η σελήνη σκοτίζονται όλο το σύμπαν παρέρχεται !!! Τα περί Χιλιετούς βασιλείας στη γη είναι παραμύθια !
« Ήξει δε η ημέρα Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί, εν ή ουρανοί ροιζηδόν παρελεύσονται, στοιχεία δε καυσούμενα λυθήσονται, και γη και τα εν αυτη έργα κατακαήσεται. Τούτων ουν πάντων λυομένων ποταπούς δεί υπάρχειν υμάς εν αγίαις αναστροφαίς και ευσεβείαις» Β Πέτρου 3:10-11.
Αν η Δευτέρα Παρουσία ερχόνταν στο τέλος μίας Χιλιετούς περιόδου κατά γράμμα, τότε ΠΩΣ λέγει η Γραφή ότι « Ήξει δε η ημέρα Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί»;;; Και πως θα είναι η Χιλιετής βασιλεία σε αυτή την γη όπως λένε οι διάφοροι Χιλιαστές αφού την ημέρα που θα έρθει ο Κύριος «ουρανοί ροιζηδόν παρελεύσονται, στοιχεία δε καυσούμενα λυθήσονται, και γη και τα εν αυτη έργα κατακαήσεται» ;;; Άφρονες αιρετικοί ! Η Γραφή λέγει ότι η Γη καταστρέφεται και τα άστρα πέφτουν και οι ουρανοί με πάταγο αφανίζονται και εσείς περιμένετε Χιλιετή επίγεια Βασιλεία ;
«και όψονται το πρόσωπον αυτού, και το όνομα αυτού επί των μετώπων αυτών. και νύξ ουκ έσται έτι, και ου χρεία λύχνου και φωτός ηλίου, ότι Κύριος ο Θεός φωτιεί αυτούς, και βασιλεύσουσιν εις τους αιώνας των αιώνων» Αποκάλυψη 22: 4- 5
Όταν έρθει ο Χριστός "νύξ ουκ έσται έτι". Αφού ο Χριστός θα έλθει ΕΥΘΕΩΣ μετά την Θλίψη, στην υποτιθέμενη επίγεια Χιλιετή βασιλεία δεν θα γυρίζει η γη γύρω από τον εαυτό της ώστε να έχουμε το ημερονύκτιον; Βλέπετε αγαπητοί αναγνώστες πόσο αντίθετα με την Γραφή είναι τα δόγματα των Πεντηκοστιανών;
«δεύτε οι ευλογημένοι του πατρός μου, κληρονομήσατε την ΗΤΟΙΜΑΣΜΕΝΗΝ υμίν βασιλείαν από καταβολής κόσμου» Ματθαίος 25:34.
Η Βασιλεία που κληρονομούν οι Πιστοί δεν ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ στο μέλλον (στη γη), ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΗ !
«Εν δε τούτο μη λανθανέτω υμάς, αγαπητοί, ότι μία ημέρα παρά Κυρίω ως χίλια έτη, και χίλια έτη ως ημέρα μία» Β Πέτρου 3:8
« ότι χίλια έτη εν οφθαλμοίς σου ως ημέρα η εχθές, ήτις διήλθε, και φυλακή εν νυκτί» Ψαλμός 89(90):4
Για τον Θεό ο Χρόνος είναι σχετικός. Μία ημέρα είναι σαν Χίλια έτη και Χίλια έτη σαν μία ημέρα και λιγότερο από μία ημέρα ! Τα Χίλια έτη της Αποκαλύψεως είναι συμβολικά. Το δέσιμο του Σατανά έγινε στην Πρώτη Παρουσία του Χριστού στην γη και δεν σημαίνει πλήρη αδράνεια αυτού όπως νομίζουν οι αιρετικοί.
«ει γαρ ο Θεός αγγέλων αμαρτησάντων ουκ εφείσατο, αλλά σειραίς ζόφου ταρταρώσας παρέδωκεν εις κρίσιν τηρουμένους» Β πέτρου 2:4
«αγγέλους τε τους μη τηρήσαντας την εαυτών αρχήν, αλλά απολιπόντας το ίδιον οικητήριον εις κρίσιν μεγάλης ημέρας δεσμοίς αϊδίοις υπό ζόφον τετήρηκεν» Ιούδας 6.
Οι Δαίμονες είναι δεμένοι και τώρα. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν πλήρη ελευθερία κινήσεων. Ο Σατανάς δεν ΘΑ δεθεί, ΕΙΝΑΙ δεμένος στο να πλανήσει τα Έθνη για ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ (του Αρμαγεδώνα). Στα υπόλοιπα θέματα είναι λυτός. Θα λυθεί όμως στους έσχατους καιρούς για να πλανήσει τα έθνη για ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ- Αποκάλυψη 20:7-8.
«ΝΥΝ κρίσις εστί του κόσμου τούτου, ΝΥΝ ο άρχων του κόσμου τούτου εκβληθήσεται έξω» Ιωάννης 12:31.
ΟΙ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΙΕΡΩΣΥΝΗ
ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
Διάφοροι αιρετικοί που κατατρύχονται από Χιλιαστικές πλάνες, (δηλαδή πιστεύουν σε επίγεια Χιλιετή Βασιλεία του Χριστού και της Εκκλησίας) χρησιμοποιούν αυτή την πλάνη τους για να δικαιολογήσουν την άρνηση τους να δεχτούν Ειδική Ιερωσύνη στην Εκκλησία σήμερα καθώς και την Αειπαρθενία της Θεοτόκου !
Εξηγούμαι :
Η Μητέρα του Ιησού Χριστού είναι ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΣ. Πολύ ωραία την προεικονίζει ο Ιεζεκιήλ στο χωρίο 44:1-2 « Και επέστρεψέ με κατά την οδόν της πύλης των αγίων της εξωτέρας της βλεπούσης κατά ανατολάς, και αύτη ην κεκλεισμένη. και είπε Κύριος προς με η πύλη αύτη κεκλεισμένη έσται, ουκ ανοιχθήσεται, και ουδείς μη διέλθη δι' αυτής, ότι Κύριος ο Θεός Ισραήλ εισελεύσεται δι' αυτής, και έσται κεκλεισμένη».
Ο Προφήτης αφού επί μακρόν περιγράφει έναν θαυμάσιο αλλά νοητό Ναό - την Εκκλησία- κατόπιν αναφέρει μία ΠΥΛΗ για την οποία ο Κύριος λέγει: "η πύλη αύτη κεκλεισμένη έσται, ουκ ανοιχθήσεται, και ουδείς μη διέλθη δι' αυτής, ότι Κύριος ο Θεός Ισραήλ εισελεύσεται δι' αυτής, και έσται κεκλεισμένη"
Η ερμηνεία της Εκκλησίας που είναι "στύλος και εδραίωμα της Αληθείας" - Α Τιμ. 3:15- είναι ότι πρόκειται για την ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟ.
Ο Θεός ως Πνεύμα δεν έχει λόγο να περνά από κλειστές υλικές πόρτες. Μήπως ο Θεός δεμ μπορεί να περάσει από τοίχους και πρέπει να παέι από την πόρτα ;;; Ο Ναός λοιπόν μέρος του οποίου είναι η ΠΥΛΗ ΔΕΝ είναι Υλικός. Είναι η Εκκλησία.
Ο Σαρκωμένος Θεός -ο Ιησούς - δεν πέρασε ποτέ (μάλιστα ΜΟΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ) την ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΠΥΛΗ κανενός Ναού ούτε του Σολομώντα. Το δωμάτιο( και όχι Ναός) που ήταν συγκεντωμένοι οι μαθητές μετά την Ανάσταση του Ιησού δεν ήταν όπως περιγράφεται ο Ναός στον Ιεζεκιήλ. Άλλωστε από το δωμάτιο των Μαθητών και την πόρτα του, ΠΟΛΛΟΙ πέρασαν και οι ίδιοι οι μαθητές . Η Πόρτα δεν ήταν κλειστή…
Μερικοί ΝΟΣΗΡΟΙ τύποι, ισχυρίζονται ότι η προφητεία αυτή του Ιεζεκιήλ δεν έχει ακόμη εκπληρωθεί ! Προκειμένου να μην δεχτούν την ερμηνεία της Ορθοδοξίας και πιεζόμενοι να δώσουν απάντηση για να μην φανούν ότι φιμώθηκαν, λέγουν ότι αυτή η προφητεία θα εκπληρωθεί δήθεν στην Δεύτερη Παρουσία του Χριστού ! Λένε ότι ο Χριστός θα μπεί από μία κλειστή πόρτα του Ναού του Σολομώντος που θα έχει ξαναχτιστεί ….. Δεν εξηγούν βέβαια γιατί οι Εβραίοι που θα τον ξαναχτίσουν και θα υποδεχτούν ως Μεσσία τον Αντίχριστο θα άφηναν μία κλειστή Πύλη χωρίς να περάσει κανείς από αυτήν !!!
Άλλωστε ο Ιησούς όταν θα ξαναέλθει τότε « Ήξει δε η ημέρα Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί, εν ή ουρανοί ροιζηδόν παρελεύσονται, στοιχεία δε καυσούμενα λυθήσονται, και γη και τα εν αυτη έργα κατακαήσεται. Τούτων ουν πάντων λυομένων ποταπούς δεί υπάρχειν υμάς εν αγίαις αναστροφαίς και ευσεβείαις» Β Πέτρου 3:10-11.
Ενώ δηλαδή όταν έρθει ο Ιησούς όλη η Κτίση ανακαινίζεται με δραματικό τρόπο και το σχήμα του κόσμου παράγει ,οι ΝΟΣΗΡΟΙ τύποι περιμένουν να ευρεθεί υλική κλεισμένη πύλη από την οποία θα περάσει για άγνωστο λόγο ο Ιησούς!!!
Η Γραφή είναι σαφέστατη : « τούτο γαρ υμίν λέγομεν εν λόγω Κυρίου, ότι ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι εις την παρουσίαν του Κυρίου ……………..ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι άμα συν αυτοίς αρπαγησόμεθα εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις αέρα, και ούτω πάντοτε συν Κυρίω εσόμεθα» Α Θεσσαλονικείς 4:15-17.
Κατά την Παρουσία του Κυρίου Ιησού Χριστού, ο Κύριος ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗ ΓΗ , θα συναντήσει τους αρπαζόμενους πιστούς ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ – «εις απάντησιν του Κυρίου εις αέρα». Αφού λοιπόν δεν θα πατήσει ο Χριστός στην γη όταν κατέβει, από ΠΟΙΑ υλική πόρτα θα περάσει και σε ΠΟΙΟΝ υλικό Ναό θα εισέλθει όπως αφρόνως διδάσκουν οι διάφοροι αιρετικοί;;; Άλλωστε αν ο Χριστός πατούσε στην γη γιατί οι Πιστοί να αρπαχθούν για να τον συναντήσουν στον ουρανό; Φυσικά ο Χριστός δεν θα πατήσει στην γη «Τούτων ουν πάντων λυομένων».
Και για τα εδάφια της Γραφής που φανερώνουν την ύπαρξη Ειδικών Ιερέων στην Μεσσιακή εποχή δηλαδή στην Χριστιανική Εκκλησία, διάφοροι πλανεμένοι λέγουν ότι αφορούν την επανασύσταση της ειδικής Ιερωσύνης της Παλαιάς Διαθήκης κατά την διάρκεια της Χιλιετούς Βασιλείας στη γη !!! Τέτοια βασιλεία όμως δείξαμε ότι δεν θα υπάρξει.
Ο Ιερεμίας δεν τοποθετεί την Βασιλεία του Υιού του Δαβίδ και την πλήθυνση των Ειδικών Ιερέων σε μελλοντική Χιλιετή βασιλεία όπως νομίζουν, αλλά "Εν ταις ημέραις εκείναις" που θα ΒΛΑΣΤΗΣΕΙ Ο ΒΛΑΣΤΟΣ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ. Αυτός ο ΒΛΑΣΤΟΣ εβλάστησε ήδη με την ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του Χριστού.
Ιερεμίας 33:15-22 (Εβραϊκό κείμενο): « Εν ταις ημέραις εκείναις και εν τω καιρώ εκείνω θέλω αναβλαστήσει εις τον Δαβίδ βλαστόν δικαιοσύνης, και θέλει εκτελέσει κρίσιν και δικαιοσύνην εν τη γη.
Εν εκείναις ταις ημέραις ο Ιούδας θέλει σωθή και η Ιερουσαλήμ θέλει κατοικήσει εν ασφαλεία· και τούτο είναι το όνομα, με το οποίον θέλει ονομασθή, Ο Κύριος η δικαιοσύνη ημών. Διότι ούτω λέγει Κύριος· Δεν θέλει λείψει από του Δαβίδ άνθρωπος καθήμενος επί τον θρόνον του οίκου Ισραήλ·ούτε από των ιερέων των Λευϊτών θέλει λείψει άνθρωπος ενώπιόν μου, διά να προσφέρη ολοκαυτώματα και να καίη προσφοράς εξ αλφίτων και να κάμνη θυσίας πάσας τας ημέρας.
Και έγεινε λόγος Κυρίου προς τον Ιερεμίαν λέγων,
Ούτω λέγει Κύριος· Εάν ήναι δυνατόν να καταλύσητε την διαθήκην μου της ημέρας και την διαθήκην μου της νυκτός, ώστε να μη ήναι πλέον ημέρα και νυξ εν τω καιρώ αυτών,τότε θέλει δυνηθή να καταλυθή και η διαθήκη μου η προς τον Δαβίδ τον δούλον μου, ώστε να μη έχη υιόν διά να βασιλεύη επί του θρόνου αυτού, και η προς τους Λευΐτας τους ιερείς, τους λειτουργούς μου.
Καθώς η στρατιά του ουρανού δεν δύναται να αριθμηθή ουδέ η άμμος της θαλάσσης να μετρηθή, ούτω θέλω πληθύνει το σπέρμα Δαβίδ του δούλου μου και τους Λευΐτας τους λειτουργούντας εις εμέ».
Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον