Αυτή είναι η πραγματικότητα... - Point of view

Εν τάχει

Αυτή είναι η πραγματικότητα...








Λοιπόν έχουμε και λέμε     06.00 πμ. - 10.00 πμ. καθαρίστρια σε πολυκατοικία  150 €
και στο καπάκι πάω από     10.00 πμ. - 14.00 μμ. ως υπάλληλος για Η/Υ άλλα    150 €
εν συνεχεία λαντζέρισσα     14.00 μμ. - 18.00 μμ. σε εστιατόριο, να ακόμα         150 €
συνεχίζω με σερβίρισμα    18.00 μμ. - 22.00 μμ. σε καφετερία, οωώπ άλλα        150 €
έχουμε κι άλλη προσφορά 22.00 μμ. - 02.00 μμ. μπαργούμαν, βάλε ακόμα         150 €
και λίγο για διασκέδαση    02.00 πμ. - 06.00 πμ. τσατσά σε μπουρδέλο, τέλεια   150 €
Σύνολο μηνιαίων αποδοχών μας κάνει                                              150x 6= 900
Σύνολο ωρών εργασίας καθημερινά                                                       4χ6=24 Ώρες
  
Ας φροντίσω και τις υποχρεώσεις τώρα!

Ενοίκιο σε σπίτι που δεν βλέπω                                           300 €
κοινόχρηστα                                                                           20 €
ΔΕΗ ( Με μηδέν κατανάλωση)                                             100 €
Τέλη κυκλοφορίας, Ασφάλεια, Servis ΙΧ,  ΚΤΕΟ                 100€
Βενζίνη για όλες τις μετακινήσεις (χωρίς βόλτες)                100€
Ιδιωτική ασφάλεια, αφού δεν κολλάνε ένσημα                     100€
Τσιγάρα για να παραμένω δραστήρια και ξύπνια                  100€
και εφορία αφού θεωρούμαι άνεργη                                       75€
Σύνολο μηνιαίων εξόδων                                                       895 €

Απολογισμός μηνός έσοδα 900 - 895 έξοδα =              5 € Κέρδος
 Φαγητό, ύπνο, κωλόχαρτα, ξέχασέ τα. 
Τι λες πάμε για καφεδάκι;  Κερνάω!

 Αφιερωμένο στους ατελείς που δημιούργησαν υποτελείς
Κάθε μέρα κάθε ώρα
Σ’ αγαπώ και πιο πολύ από τώρα
Γιατί ξέρω δε θα ήμουν
Αν δεν ήσουν μέρος της ζωής μου

Συμπληρώνεις τα κενά μου
Σ’ έχω και είμαι στα καλύτερα μου
Και ότι θέλω πάνω σου είναι
Μην αλλάξεις όπως είσαι μείνε

Τέλεια, χωρίς καμιά ατέλεια
Φτιαγμένη στην εντέλεια
Για μένα είσαι τέλεια

Κινδυνεύω και με σώνεις
Κάνω λάθος και το διορθώνεις
Πλάι μου είσαι και είμαι εντάξει
Τη ζωή μου έβαλες σε τάξη

Συμπληρώνεις τα κενά μου
Σ’ έχω και είμαι στα καλύτερα μου
Και ότι θέλω πάνω σου είναι
Μην αλλάξεις όπως είσαι μείνε

Τέλεια, χωρίς καμιά ατέλεια
Φτιαγμένη στην εντέλεια
Για μένα είσαι τέλεια



Pages