Ηχητικά βιβλία ή Audio books
ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ... ΑΚΟΥ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ!
Τι άλλο για αρχή από τον μεγάλο Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι.ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ - ΦΙΟΝΤΟΡ ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ.
Περιγραφή: Το υπόγειο είναι από τα δημοφιλέστερα έργα του Ρώσου λογοτέχνη. Εφηβικό ανάγνωσμα που στην πορεία πολλοί από εμάς ξαναδιαβάσαμε, ανιχνεύοντας δεύτερη ή τρίτη φορά το “πίσω κείμενο”, σφυγμομετρώντας την ωριμότητά μας. Ο ανώνυμος αντιήρωας του έργου εκπροσωπεί την πιο σκοτεινή ευφυΐα όλων μας. Το υποκείμενο στις φράσεις είναι το εγώ, ακόμη και όταν αυτό εννοείται, και αντιπροσωπεύει συνολικά την ανθρώπινη ψυχοσύνθεση και συμπεριφορά. Γραμμένο το 1864, το κλασικό αυτό αριστούργημα αποτελεί τη φανταστική απολογία και εξομολόγηση ενός Ρώσου υπαλλήλου των μέσων του 19ου αιώνα που αποφασίζει να λειτουργήσει αντικομφορμιστικά και να περάσει από την αδιαμαρτύρητη αποδοχή στην ανώνυμη αντίδραση, διά της καθόδου στο… υπόγειο· ένα υπόγειο-φρούριο, στο οποίο επιλέγει να παραμείνει φυλακισμένος ή μάλλον προστατευμένος από την υπερβολή της αγάπης. Για τον Ντοστογιέφσκι, ο φόβος να αγαπάς είναι ο φόβος να είσαι ελεύθερος.
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ - ΦΙΟΝΤΟΡ ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΦΣΚΙ
«Ο Ηλίθιος», ο πρίγκιπας Μίσκιν, πάσχων από επιληψία, επιστρέφει στη Ρωσία μετά από πολυετή απουσία. Στην Αγία Πετρούπολη περιφρονούν και χλευάζουν την αθωότητά του. Εκείνος όμως ανταποδίδει καλοσύνη. Όταν έξαφνα κληρονομεί μια μεγάλη περιουσία βρίσκεται στο επίκεντρο του κοινωνικού ενδιαφέροντος. Για όλους η αγαθή φύση του πρίγκιπα είναι ακατανόητη και προκαλεί αντικρουόμενα συναισθήματα. Ο ιερός «Ηλίθιος» όταν βρίσκεται στη δίνη των ανθρώπινων παθών, της απαξίωσης, της απληστίας, του έρωτα και της ζήλιας, απαντά με αυταπάρνηση, αγάπη και αυτοθυσία.
Όμως ποιος είναι καλός; Αυτός που δεν πράττει το κακό; Πόσο δύσκολο είναι να είσαι καλός; Στην εποχή μας, και σε κάθε εποχή, έχουν μερίδιο οι καλοί άνθρωποι; Και πάνω απ' όλα, υπάρχει περίπτωση ο καλός να μην «σταυρωθεί»;
Το αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα, γράφεται εξ' ολοκλήρου στην Ευρώπη, μακριά από την Ρωσία, σε μια εποχή απελπισίας, δριμύτατης φτώχιας και νοσταλγίας του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι για την πατρίδα. Με τις επιληπτικές κρίσεις να τον βασανίζουν και τις προσωπικές υπαρξιακές αγωνίες να τον ταλανίζουν, γεννιέται «Ο Ηλίθιος», ένα μυθιστόρημα που όπως σημείωνε ο ίδιος ο συγγραφέας «σχετίζεται με την απόδοση της εικόνας ενός πραγματικά καλού και θετικού ανθρώπου».
«Ο Ηλίθιος» είναι η εικόνα μιας κοινωνίας που φαίνεται να θέλει να ξορκίσει το κακό και να αναζητά το καλό. Ο «ιερός μωρός», όπως χαρακτηρίζεται από τον ίδιο τον Ντοστογιέφσκι, ο πρίγκιπας Μίσκιν, ο ηλίθιος, κηρύττει την αγάπη. Αγάπη. Αγάπη που οδηγεί πάντα στην σταύρωση.
—ΚΛΑΣΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ—
– Παραμύθι Χωρίς Όνομα (Πηνελόπη Δέλτα)
– Το «Παραμύθι Χωρίς Όνομα» της Πηνελόπης Δέλτα σε AudioBook
– Τρελαντώνης (Πηνελόπη Δέλτα)
– Για την Πατρίδα (Πηνελόπη Δέλτα)
– Βιβλία – Διηγήματα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη
– Βιβλία – Διηγήματα του Ανδρέα Καρκαβίτσα
– Η Φόνισσα (Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης)
– Τα Ψηλά Βουνά (Ζαχαρίας Παπαντωνίου)
– Ο Μικρός Πρίγκιπας (Antoine de Saint-Exupéry)
– Ο Ευτυχισμένος Πρίγκιπας κι άλλες ιστορίες του Όσκαρ Ουάιλντ (Όσκαρ Ουάιλντ)
– Ο Ευτυχισμένος Πρίγκιπας του Όσκαρ Ουάιλντ (Διαβάζει ο Δημήτρης Χόρν)
– Έργα του Ντοστογιέφσκι (Φιόντορ Ντοστογιέφσκι)
– Η Μυστηριώδης Νήσος (Ιούλιος Βέρν)
– Το μόνον της ζωής του ταξείδιον (Γεώργιος Βιζυηνός)
– Ο Μοσκώβ Σελήμ (Γεώργιος Βιζυηνός)
– Άπαντα Ποιήματα Κ.Π. Καβάφη (Κωνσταντίνος Καβάφης)
– Η Έλλη Λαμπέτη διαβάζει Καβάφη ?
– Η «Ιθάκη» του Καβάφη σε Κόμικ (Gavin Aung Than)
– Μαρίας Πολυδούρη «Άπαντα Ποιήματα» (Μαρία Πολυδούρη)
– Το Μυθιστόρημα της Μαρίας Πολυδούρη – Ρομάντζο (Μαρία Πολυδούρη)
– Άπαντα Ποιήματα και Πεζά Κωνσταντίνου Καρυωτάκη (Κωνσταντίνος Καρυωτάκης)
– Ο Πρωτομάστορας (Νίκος Καζαντζάκης)
– Αμοργός (Νίκος Γκάτσος)
– Η Πάπισσα Ιωάννα (Εμμανουήλ Ροΐδης)
– Λεμονοδάσος (Κοσμάς Πολίτης)
– Λουκής Λάρας (Δημήτριος Βικέλας)
– Η Ερωφίλη (Γεώργιος Χορτάτσης)
– Φθινόπωρο (Κωνσταντίνος Χατζόπουλος)
– Στέλλα Βιολάντη (Γρηγόριος Ξενόπουλος)
– Άπαντα πεζά & ποιήματα Λορέντζου Μαβίλη (Λορέντζος Μαβίλης)
– Δύο χειρόγραφα ποιήματα γραμμένα το 1940 (Άγγελος Σικελιανός)
– Φάουστ (Γιόχαν Βόλφγκανγκ Γκαίτε)
– Άμλετ (Ουίλιαμ Σαίξπηρ)
– Ρωμαίος και Ιουλιέτα (Ουίλιαμ Σαίξπηρ)
– Άννα Καρένινα (Λέων Τολστόι)
– Ερωτόκριτος (Βιτσέντζος Κορνάρος)
– Η ΦΑΡΜΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ (Τζωρτζ Όργουελ) / (AudioBook)
– Το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ [θεατρική διασκευή]
– Ο Βυσσινόκηπος (Άντον Τσέχωφ) [θεατρική διασκευή]
– Άπαντα Σέρλοκ Χολμς (Άρθουρ Κόναν Ντόυλ)
– Δον Κιχώτης (Μιγκέλ ντε Θερβάντες)
– Βιβλία του Ιωνα Δραγούμη (Ίων Δραγούμης)
—Αρχαία Ελληνική Γραμματεία—
– Ομήρου Οδύσσεια
– Ορέστεια (Αισχύλος)
—Ιστορικά Βιβλία—
– Απομνημονεύματα Κολοκοτρώνη (Γεώργιος Τερτσέτης)
– Η βιογραφία του στρατηγού Γεωργίου Καραϊσκάκη (Δημήτριος Αινιάν)
—Σύγχρονη Ελληνική Λογοτεχνία—
– 12 Ποιήματα του Ντίνου Χριστιανόπουλου (διαβάζει ο Θοδωρής Βοριάς)
– Βιβλία του Γιάννη Υφαντή (Γιάννης Υφαντής)
– Βιβλία του Μάνου Κοντολέων (Μάνος Κοντολέων)
– Βιβλία του Αύγουστου Κορτώ (Αύγουστος Κορτώ)
– Βιβλία του Γιώργου Δουατζή (Γιώργος Δουατζής)
– Το Χαμένο Μπλουζ (Μίμης Ανδρουλάκης)