Είναι τρομακτικό ποια ύλη προωθεί η Google στα news της. Ό,τι πιο κίτρινο, πιο clickbait, πιο φτηνό.
Τι είναι το manual penalty
Κάθε φορά που αυτός επικαιροποιείται, αρκετές ιστοσελίδες χάνουν θέσεις στην κατάταξη τους στα οργανικά αποτελέσματα της, δηλαδή τιμωρούνται από τον αλγόριθμο της.
Αυτή η διαδικασία τιμωρίας είναι αυτοματοποιημένη.
Η συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης μπορεί να τιμωρήσει τις ιστοσελίδες και με ένα άλλο τρόπο, το manual penalty.
Αυτός ο τρόπος αφορά στην χειρωνακτική τιμωρία μιας ιστοσελίδας, δηλαδή η τελευταία αξιολογείται από στελέχη της Google και εφόσον αυτά κρίνουν ότι παραβιάζει τις ορθές πρακτικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδων την τιμωρούν είτε υποβιβάζοντας την στα αποτελέσματα αναζήτησης είτε αφαιρώντας την από τη βάση δεδομένων της Google.
Η διαδικασία αντιμετώπισης του manual penalty
Εντοπίστε τα backlinksσας
Καταγράψτε τα backlinks σας
Ανοίξτε ένα αρχείο Excel και εισάγετε σε αυτό τα links από το CSV αρχείο. Αφαιρέστε τα links που επαναλαμβάνονται επιλέγοντας τη στήλη με αυτά και κάνοντας κλικ στο Remove Duplicates. Στη συνέχεια δημιουργήστε μια επιπλέον στήλη όπου καταγράφετε τα domains που αντιστοιχούν σε κάθε backlink και επαναλάβετε τη διαδικασία για την αφαίρεση των duplicates domains. Τώρα έχετε όλα τα μοναδικά domains που συνδέονται με την ιστοσελίδα σας.
Αξιολογείστε τα backlinks σας
Εξετάστε τα domains που συνδέονται με την ιστοσελίδα σας ένα προς ένα για να διαπιστώσετε ποιά από αυτά μπορούν να θεωρηθούν ως bad links. Γενικά ως bad links θεωρούνται εκείνα τα οποία έχουν σκοπό να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα, domains με περιεχόμενο άσχετο με εκείνο της ιστοσελίδας σας εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία.
Επικοινωνία με τους webmasters
Έχοντας εντοπίσει τα bad links προς την ιστοσελίδα σας στέλνετε emails προς τους webmasters των ιστοσελίδων από τις οποίες προέρχονται με την παράκληση να τα αφαιρέσουν. Στη συνέχεια ενημερώστε το αρχείο Excel σας σβήνοντας όσα bad links έχουν αφαιρεθεί με αυτή τη διαδικασία.
Περιμένετε δύο μέρες και στείλτε ένα δεύτερο email σε όσους webmasters δεν έχουν ανταποκριθεί. Επαναλάβετε τη διαδικασία μετά δύο μέρες στέλνοντας και τρίτο email. Καταγράψτε αυτές τις απόπειρες επικοινωνίας σε ένα αρχείο Excel το οποίο κάνετε save στην συνέχεια ως Google Docs.
Disavow
Από το προηγούμενο βήμα θα έχουν μείνει κάποια bad links τα οποία δεν θα έχουν αφαιρεθεί. Ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε για αυτά το Disavow Tool το οποίο υπάρχει στα Google Webmaster Tools. Πρώτα θα πρέπει να κάνετε copy αυτά τα bad links και paste σε ένα .txt αρχείο και να το κάνετε save ως Google Docs. Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε το Disavow Tool για να ενημερώσετε την Google για αυτά τα bad links.
Συντάξτε και στείλτε το Reconsideration Request Letter
Αυτό είναι το τελευταίο βήμα αυτής της επίμονης διαδικασίας. Το Reconsideration Request Letter απευθύνεται στην Google και θα πρέπει να περιγράφει με σαφήνεια το πρόβλημα. Η Google θέλει να δει ότι αναγνωρίζετε ότι έχουν χρησιμοποιηθεί μη αποδεκτές πρακτικές SEO και ότι έχετε κάνει ότι μπορούσατε για να διορθώσετε το πρόβλημα.
Στη διάσταση αυτή μπορείτε να συμπεριλάβετε στην επιστολή και τα Google Docs αρχεία που αποδεικνύουν τις προσπάθειες που καταβάλλατε για την απομάκρυνση των bad links καθώς επίσης και το .txt αρχείο με τα εναπομείναντα bad links που έχετε ήδη υποβάλλει στο Disavow Tool. Κατεβάστε ένα δείγμα ενός Reconsideration Request Letterγια να το χρησιμοποιήσετε ως υπόδειγμα για το δικό σας.