Zητάω μια συγνώμη από το Θεό - Point of view

Εν τάχει

Zητάω μια συγνώμη από το Θεό





Zητάω μια συγνώμη από το Θεό 

για όλα όσα μου πρόσφερε και δεν τα δέχτηκα…
για όλα όσα μου χάρισε και δεν τα χάρηκα…
για όλα όσα μου ζήτησε και δεν του τα έδωσα…
για όλες τις φορές που χαομένη μέσα στις σκέψεις του μυαλού μου έγινα αρνητής της Αγάπης Του… 
Της Αγάπης Μου…

Mια συγνώμη 
για όσα "σ’ αγαπώ" δεν είπα 
για όσες αγκαλιές δεν μοιράστηκα 
για όσα μάτια, σκύβοντας το κεφάλι, δεν αντίκρισα 
για όσα φιλιά δεν απόλαυσα
για όσα χαμογέλα χάθηκαν πριν προλάβουν ν’ ανθίσουν στα χείλη μου...

Για όσα δάκρυα συγκράτησα, για όλες τις πόρτες που έκλεισα
για όλες τις αλήθειες που δεν πίστεψα, για όλες τις προσευχές που δεν είπα
για όλες τις στιγμές που δεν έμεινα να τις ζήσω

Για να κουρνιάσω στην αγκαλιά του και να πάρω δύναμη για να με ξαναγαπήσω 
να με ξαναεμπιστευτώ για να μπορώ να ζω την κάθε μου στιγμή απλά, αγνά, απελευθερωτικά, ολοκληρωτικά...

Και κυλώντας με τη Ζωή να κάνω όλα όσα δεν έκανα για να χαίρομαι εγώ με εμένα κι Εκείνος Μαζί μου!!


via

Pages