Είπαν Και…. Έγραψαν... τα ζώδια - Point of view

Εν τάχει

Είπαν Και…. Έγραψαν... τα ζώδια


Είπαν και…. έγραψαν πάλι!

Οι καλύτερες ατάκες που θα μπορούσαν να πουν τα 12 ζώδια, με απίστευτο υφάκι και στιλάκι!
Κριός: Εάν θέλεις να κάνεις τους πάντες ευτυχισμένους, μην γίνεις ηγέτης-αρχηγός, απλά, πούλα παγωτό…
Ταύρος: Να είσαι αρκετά δυνατός, ώστε να πολεμάς μόνος σου κι αρκετά σοφός κι ώριμος για να ξέρεις πότε είναι η σειρά σου να πολεμήσεις…
Δίδυμοι: Κάνε μου κριτική, όταν φτάσεις στο επίπεδό μου. Μέχρι τότε, απλά θαύμαζέ με από μακριά…
Καρκίνος: Δεν χρειάζεται πάντα να έχεις πλάνο. Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται να έχεις είναι… κότσια!
Λέων: Αν μου φέρεσαι σαν να είμαι Βασίλισσα, θα σου φερθώ σαν να είσαι Βασιλιάς. Συμπεριφέρσου μου όμως σαν να είμαι παιχνιδάκι και θα σου δείξω πώς παίζεται…
Παρθένος: Ένας σοφός άνθρωπος μαθαίνει περισσότερα από τους εχθρούς τους, από όσα μπορεί να μάθει ένας ηλίθιος από τους φίλους του…
Ζυγός: Όλοι όσοι πολεμάς δεν είναι εχθροί σου κι όλοι όσοι σε βοηθούν δεν είναι αναγκαστικά φίλοι σου…
Σκορπιός: Έσπασαν τα λάθος μέρη μου. Τσάκισαν τα φτερά μου, αλλά ξέχασαν ότι έχω δαγκάνες και κεντρί…
Τοξότης: Εάν θέλεις κάτι που ποτέ δεν είχες, τότε αγάπη μου, πρέπει να κάνεις κάτι που ποτέ πριν δεν έχεις κάνει…
Αιγόκερως: Να αρνηθείς να κατεβάσεις το επίπεδό σου, για να εξυπηρετήσεις όσους αρνούνται να ανεβούν στο δικό σου…
Υδροχόος: Δεν έγινα άκαρδος, έγινα πιο έξυπνος. Δεν επιτρέπω η ευτυχία μου να εξαρτάται από κανέναν, εκτός από εμένα τον ίδιο…
Ιχθύς: Λένε ότι είμαι ονειροπόλος, αλλά δεν είμαι εγώ εκείνος που κοιμάται όρθιος με τα μάτια ανοιχτά…
Πηγή: astrology.gr
via

Pages