5 Σημάδια που αποκαλύπτουν πως οι «καλές» προθέσεις ενός ατόμου δεν είναι και τόσο… καλές! - Point of view

Εν τάχει

5 Σημάδια που αποκαλύπτουν πως οι «καλές» προθέσεις ενός ατόμου δεν είναι και τόσο… καλές!




«Γλυκιά μου, εάν πρόκειται να έχεις δύο πρόσωπα, φρόντισε τουλάχιστον το ένα να είναι όμορφο» – Marilyn Monroe



Η μακαρίτισσα η Marilyn Monroe ήταν μία πανέμορφη, προικισμένη ηθοποιός και μοντέλο∙ όπως φαίνεται είχε και μια συναίσθηση σχετικά με την ανθρώπινη ιδιοτέλεια, την οποία βίωσε πολύ σκληρά σε όλη την – λατρεμένη – πορεία της ζωής της. Η Monroe διέθετε ομορφιά, γοητεία και ναι, τύχη, η οποία φώναζε από μακριά: «Εκμεταλλευτείτε με»! Ωστόσο, παρά τον φημολογούμενο χαρακτήρα της «χαζής ξανθιάς» ήταν ένας αυστηρός κριτής χαρακτήρων. Στην ουσία δεν έδειχνε καμία ανοχή σε όσους επιχείρησαν να τη μεταχειριστούν ως «χαζή ξανθιά». Σύμφωνα με μαρτυρίες διέλυσε όσους είχαν τέτοια κίνητρα εις βάρος της.
Παρεμπιπτόντως, η «χαζή ξανθιά» είχε ένα IQ άνω του 160. Ωστόσο αυτό το άρθρο δεν έχει ως αντικείμενο τη Marilyn Monroe. Κανένας από εμάς δεν είναι η Marilyn Monroe, και 99,999 τοις εκατό από εμάς δεν πρόκειται ποτέ να έχουμε τη φήμη και την μοίρα αυτής της έξυπνης και όμορφης γυναίκας.
Ωστόσο, εμείς κι αυτή έχουμε ένα κοινό σημείο: είμαστε όλοι πιθανά θύματα ορισμένων ανθρώπων, των λεγόμενων χειριστικών.
Χαμογελάνε, μιλάνε με αθώο τρόπο, επιχειρούν σκοπίμως να μας γοητεύσουν για να αποκτήσουν τον έλεγχό μας. Δυστυχώς αυτοί οι χειριστικοί άνθρωποι τα καταφέρνουν!
Οπότε, ποια είναι η λύση; Δεν είναι απλά τα πράγματα: εμείς θα πρέπει να παραμείνουμε σε εγρήγορση, να έχουμε επίγνωση του περιβάλλοντος μας και να μην διστάζουμε να αναλάβουμε δράση.
Παραθέτουμε λοιπόν 5 σημάδια που έχουν όλοι οι χειριστικοί «καλοί» άνθρωποι που στην ουσία έχουν διαβολικά κίνητρα εναντίον μας.
Ας δούμε τα 5 σημάδια ενός ατόμου με κακές προθέσεις:

1. Οι συζητήσεις είναι πάντα μονόπλευρες.

Τίποτα το εντυπωσιακό έως εδώ: οι όμορφοι άνθρωποι με κακές προθέσεις είναι προγραμματισμένοι να κυριαρχούν στις συζητήσεις. Οι συνήθεις άνθρωποι, ενδεχομένως κάποιοι να μην έχουμε ανάλογες δεξιότητες ομιλίας, θα προσπαθήσουν τουλάχιστον να κάνουν διάλογο. Οι χειριστικοί που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία δεν θεωρούνται συνηθισμένοι άνθρωποι όσον αφορά τη συνήθη συζήτηση.
Εδώ είναι η προειδοποίηση. Εάν ο χειριστικός άνθρωπος αισθανθεί ότι ο στόχος του δεν επιτυγχάνεται, θα δοκιμάσει κάποια άλλη μέθοδο να επιτύχει αυτό που θέλει. Σε μερικές περιπτώσεις, αυτή η τακτική είναι ένα ξαφνικό, ανεξήγητο ενδιαφέρον για τη ζωή του άλλου και αναζητά να μάθει τι του συμβαίνει.
Μην κάνετε το λάθος: αυτή η αινιγματική συμπεριφορά έχει μια εξήγηση: είναι εγωιστές και χειριστικοί. Οι χειριστικού τύπου άνθρωποι είναι τόσο επικεντρωμένοι στον εαυτό τους , που στην ουσία το ανακριτικό φως θα στραφεί πάνω τους.

2. Έχουν συνεχείς απαιτήσεις.

Ένα ταλαντούχο άτομο που ανήκει σε αυτή την κατηγορία χειριστικής τακτικής έχει την ικανότητα να φθείρει τον άλλον. Ως ατομικιστής και άτομο υψηλής ευφυΐας, θα επαναλαμβάνει συνεχώς την πράξη, στην οποία ο ίδιος θέλει να σας οδηγήσει – είναι στη φύση του.
Θα σας λούζουν με συνεχείς απαιτήσεις κι ερωτήματα: γιατί; Διότι το εγώ τους, που έχει ανάγκη επιβεβαίωσης, τους πείθει ότι οι «ανώτερες» μέθοδοι τους, όσο άρρωστες κι αν είναι, θα κυριαρχήσουν απέναντι στον στόχο τους. Μην επιτρέψετε να συμβεί κάτι τέτοιοι. Αμφισβητήστε τα λόγια τους και αρνηθείτε να συμμετάσχετε στο παιχνίδι τους.
Θα κερδίσετε αυτή τη μάχη εάν είστε πολύ δυνατός.

3. Χρησιμοποιούν την πειθώ ως παιχνίδι.

Αυτό το τρίτο στοιχείο σχετίζεται με το δεύτερο: ως χειριστές του διαλόγου χρησιμοποιούν τον διάλογο ως εργαλείο. Ομοίως οι χειριστικοί άνθρωποι αυτού του τύπου έχουν μία κλίση για την πειθώ – το κατά πόσον αυτές οι αποκλίσεις είναι αποτελεσματικές τους είναι αδιάφορο. Νομίζουμε ότι είναι κι αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζετε για αυτά τα κίνητρα.
Η πειθώ και η πίεση είναι ισχυρά όπλα, ειδικά εάν το θύμα δεν μπορεί να διακρίνει ορθά τις καταστάσεις. Επίσης, άνθρωποι που δυσκολεύονται να πουν όχι εύκολα πέφτουν θύματα αυτών των περιστάσεων (πολλές φορές συνειδητά).
Χρησιμοποιήστε την καλύτερη μορφή κρίσης που διαθέτετε και – ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολο είναι – πείτε όχι

4. Αφύσικη οπτική επαφή και γλώσσα του σώματος.

Ομολογουμένως η τακτική της επίμονης οπτικής επαφής είναι ένα όπλο για τους χειριστικούς ανθρώπους, καθώς για πολλούς από εμάς ένα σταθερό βλέμμα που μας εμπνέει εμπιστοσύνη δείχνει παράλληλα αξιοπιστία. Οι «καλοί» άνθρωποι καταλαβαίνουν αυτό το ψυχολογικό αποτέλεσμα και το εκμεταλλεύονται.
Υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Μία βεβιασμένη («μακρά και δυσάρεστη») οπτική επαφή από τον χειριστικό άνθρωπο συχνά είναι ενδεικτική ενός κρυμμένου στόχου: ειδικότερα, θέλουν να κάνουν τον άλλον να κάνει αυτό που οι ίδιοι θέλουν. Προσέξτε αυτά τα πρότυπα συμπεριφοράς.
Αυτό το άτομο αναζητά μια σύμπτωση, μια αίσθηση επιφύλαξης από εμάς. Και πάλι η λογική και η κρίση σας θα πρέπει να είναι σε εγρήγορση.

5. Αισθανόμαστε «δυσάρεστα» μετά από συζήτηση μαζί τους.

Υπάρχουν φορές που είναι απαραίτητο να εμπιστευτούμε ή να αμφισβητήσουμε το ένστικτό μας. Αυτή είναι μια λογική λειτουργία του εγκεφάλου μας –να αμφισβητεί πράγματα. Όταν έχουμε να κάνουμε μια έναν «καλό άνθρωπο» αυτό είναι σίγουρα μια κατάλληλη αντίδραση.
Πρέπει να θυμόμαστε ότι οι χειριστικοί άνθρωποι εκπέμπουν μια αίσθηση σύγχυσης και μυστηρίου στους ανθρώπους με τους οποίους έρχονται σε επαφή∙ όπως προαναφέραμε, η επικοινωνία είναι ένα ισχυρό όπλο των χειριστικών ανθρώπων, καθώς η εγγενής τους ικανότητα να διαστρεβλώνουν φυσιολογικά πρότυπα σκέψης είναι ένα λόγος που τόσοι άνθρωποι πέφτουν στην παγίδα τους.
Για αυτό πρέπει να είστε σε επαγρύπνηση όσον αγορά τον χαρακτήρα ενός ατόμου. Σύγχυση, οργή, ταραχή και παρεξήγηση είναι μερικά από τα αρνητικά συναισθήματα που έχουμε όταν συναναστρεφόμαστε έναν τέτοιο άνθρωπο.
Δεν έχουμε να πούμε τίποτε άλλο. Ένας πράγμα μας μένει να σκεφτούμε: (1) η προσωπικότητα του άλλου δε συνάδει με τη δική μας ή (2) το άλλο πρόσωπο διαθέτει χειριστικές ικανότητες.
Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι άνθρωπος που μπορούμε να του χαρίσουμε την εμπιστοσύνη μας.
via

Pages