Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν αγαπημένε μου άνθρωπε - Point of view

Εν τάχει

Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν αγαπημένε μου άνθρωπε




Ναι! Βαρέθηκα τις φιλοσοφίες, τις αναλύσεις, τις παραβολές, τις ατέρμονες συζητήσεις, τα άρθρα αυτοβελτίωσης, το πολύ μπλα μπλα… Απλά τα πράγματα αγαπημένε μου άνθρωπε! Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος, να τιμάς το δώρο που σου δόθηκε και λέγεται ΖΩΗ!
Γιατί δεν είσαι ο εαυτός σου;
Γιατί δεν ανοίγεις το υπέροχο στοματάκι σου να πεις «αυτό δεν μου αρέσει»;
Γιατί θέλεις να είσαι αρεστός σε όλους;
Γιατί πάντα βάζεις πίσω από κάθε σου ενέργεια το χρήμα και το συμφέρον;
Γιατί δεν κόβεις σχέσεις που δεν τσουλάνε;
Γιατί δεν τιμάς αυτά που λες;
Γιατί δεν σέβεσαι τον ΕΑΥΤΟ σου;
Η αλήθεια και το δίκαιο πάντα στο τέλος, έτσι κι αλλιώς, βρίσκουν τον δρόμο τους…

Μη γκρινιάζεις…
Μπορείς άραγε ό,τι λές να το κάνεις;
Μπορείς να αποδεχθείς το ποιος είσαι και να κάνεις αυτό που αγαπάς;
Δε λέω, πάντα θα υπάρχουν συμβιβασμοί γιατί όλοι είμαστε μέρος ενός συστήματος που μας έχει αλυσοδεμένους…
Όμως, για φαντάσου έναν κόσμο που λέει πάντα μα πάντα αλήθεια…
Έναν κόσμο που δε φοβάται να πει στον άλλο «Δε θέλω να έχω επαφή μαζί σου γιατί δεν ταιριάζουμε»
Έναν κόσμο που αγαπάει τον εαυτό του και όχι το εγώ του…

Γεννήθηκες για κάποιο σκοπό… Τον έχεις βρει;
Κάνε αυτό που αγαπάς, βάλε θάρρος στο όχι σου και να είσαι απόλυτος γιατί
πώς να το κάνουμε… κάποια πράγματα δεν αλλάζουν αγαπημένε μου άνθρωπε
Πέτα ό,τι μα ό,τι σε βαραίνει ακόμα κι αν είναι από το πολύ οικείο σου περιβάλλον…
Ξέφυγε από στερεότυπα οικογένειας – θρησκείας – κοινωνίας…
Η βλακώδης μαζικότητα που σου επιβάλλουν όλα τα μέσα επικοινωνίας δεν λέγεται ζωή
Να βλέπεις τα «σημάδια» που σου δίνονται απλόχερα και να τα ακολουθείς…
Δεν είναι δύσκολο… θάρρος θέλει και αυτοεκτίμηση

Άνθρωποι που με το πέρασμά τους αγγίζουν ψυχές
Όπως και να σαι, όποια κι αν ειναι η μορφολογία που γεννήθηκες, η
οικονομική σου κατάσταση, οι συνθήκες μέσα στις οποίες μεγάλωσες, να
ξέρεις ότι μπορείς να τα καταφέρεις!
Αρκεί να μην παραμυθιάζεσαι πρώτα εσύ…
Πέτα οτιδήποτε είναι ψεύτικο επάνω σου…
Να κλαις, να γελάς, να πονάς, να ερωτεύεσαι, να αγαπάς
Αλλά πάντα να εισαι αληθινός κι όλα τα άλλα θα έρθουν στην ώρα τους…
υπομονή ξέρεις είναι «μια διαφορετική αντίληψη του χρόνου»…

Συν Αθηνά και χείρα κίνει, με γνώμονα την αλήθεια και την αγάπη…
via

Pages