«Ο άνθρωπος, αφότου άρχισε να φτιάχνει πολιτισμό άρχισε να είναι εξαρτημένος από την τεχνολογία. Αν σήμερα εμένα με αφήσετε σε ένα δάσος και μου πείτε να επιζήσω, θα πεθάνω, γιατί είμαι εξαρτημένος από την τεχνολογία για θέματα ζωτικής ανάγκης όπως το φαγητό. Επίσης σήμερα με την τεχνολογία ανάβω φωτιά, ο πρωτόγονος άνθρωπος έτριβε ξύλα, για να ανάψει φωτιά. Αρα, αν μου λείψει ο αναπτήρας σήμερα θα έχω πρόβλημα να ανάψω φωτιά.
Με την ίδια λογική στο μέλλον ίσως τα παιδιά δεν ξέρουν προπαίδεια. Σήμερα έχουμε την τεχνολογία... Αν λοιπόν οι υπολογιστές γίνουν πιο έξυπνοι μπορεί ο άνθρωπος να χάσει κάποια στιγμή τη μέση ικανότητά του να λύνει προβλήματα απλά».
«Για να γίνει αυτό απαιτούνται δύο στοιχεία: Το ένα είναι να μπουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στο σχολείο και στην εκπαίδευση και το άλλο είναι να διδάσκεται και η πληροφορική σαν μάθημα ξεχωριστό. Το πρόβλημα που υπάρχει στην Ελλάδα είναι ότι δεν αναγνωρίζουμε ακόμη στην εκπαίδευση ότι η πληροφορική είναι ένας τομέας γνώσης όπως η φυσική, τα μαθηματικά και δεν είναι απλώς μια υπηρέτρια των άλλων τομέων - ότι πρέπει δηλαδή να μάθεις υπολογιστές για να λύνεις προβλήματα μαθηματικά ή φυσικής. Οι υπολογιστές υπάρχουν προπάντων για να λύνεις και προβλήματα πληροφορικά».