"το κόκκινο δωμάτιο": τί να πούμε και για αυτήν την σουργελοσειρά;; Σε ένα ξενοδοχείο περίοπτη θέση κατέχει ένα κόκκινο δωμάτιο-στην ουσία οίκος ανοχής- μέσα στο οποίο εξελίσσονται όποιες ανωμαλίες και προστυχιές σας περνούν από τον απορημένο σας εγκέφαλο. Μπράβο στους παραγωγούς! Δώστε τους τώρα το Όσκαρ μαλακίας...
"εντιμότατοι κερατάδες": Ουδέν σχόλιο. Ο τίτλος αρκεί...
"εργαζόμενη γυναίκα": ο, κατά τα άλλα "αθώος", τίτλος κρύβει πολλά. Παράδειγμα οι ιστορίες δύο επεισοδίων:
- H Υβόννη Ασβεστοπούλου είναι μια γυναίκα των βορείων προαστίων που ζει με τον άντρα της και τον γιο της σε ένα πολύ ωραίο σπίτι, έχει δυο πανάκριβα αυτοκίνητα και μια υπέροχη ζωή. Λέξεις όπως "ανεργία", "δουλειά", "οκτάωρο" της είναι άγνωστες, καθώς δεν εργάστηκε ποτέ γιατί, πολύ απλά, δεν χρειάστηκε. Η καθημερινότητά της περιλαμβάνει ψώνια στα μαγαζιά, ανακαινίσεις στο υπέροχο σπίτι της, πολυβιταμίνες, χάπια για τον ύπνο καθώς και μικρά διαλείμματα για εσπρέσο και κουτσομπολιό με τη φίλη της. Ώσπου μια μέρα, πηγαίνοντας τον γιο της σε ένα παιδικό πάρτι σε φαστ φουντ, η Υβόννη γοητεύεται τρελά από έναν νεαρό υπάλληλο, τον Μάρκο. Στην προσπάθειά της να τον γνωρίσει, αποφασίζει να πιάσει δουλειά στο φαστ φουντ, κρυφά από τον άντρα της και το περιβάλλον της. Και τότε όλα αλλάζουν στη ζωή της. (Νά ΄το το κεράτωμα...)
- Η Χαρούλα δουλεύει στο περίπτερο της πεθεράς της και είναι μάνα δύο παιδιών. Το περίπτερο δεν έχει καθόλου κόσμο. Η κόρη της σπουδάζει και χρειάζεται σπίτι αλλά οι γονείς της δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα. Ο γιος της θέλει να γίνει προπονητής αλλά πρέπει να πάει σε σχολή στην Αγγλία.Η Χαρούλα απελπισμένη όταν μαθαίνει πως η εκκλησία απέναντι από το περίπτερο θα κάνει τη γιορτή του Αγίου Ευστρατίου και σκαρφίζεται να κάνει την εικόνα του Άγιου Ευστρατίου να δακρύσει για να προσελκύσει κόσμο. Στο τέλος της παίρνουν το περίπτερο.
- Πειστήκατε με το ποιόν της σειράς;;
Ο βλακοειδής τίτλος δικαιώνεται περίτρανα.
"στο παρά πέντε": Ουάου, τα παίξαμε. Ξιπαστήκαμε με την "επιτυχία" του Καπουτζίδη. Μία μαγγιώρα κοκκινομάλλα, μία χαζοχωριάτισσα υστερική, μία χαζή πλούσια ξανθιά και δύο ανέραστοι μαντραχαλάδες (που , ως γνωστόν, είναι ζευγάρι στην κανονική τους ζωή...) πάνε να μας πείσουν για σασπένς. Τώρα γιατί αυτή η άχρωμη, άοσμη, αδιάφορη πατάτα "ξετρέλλανε" κόσμο, δεν ξέρω. Μήπως γιατί μας έπεισε το "σύστημα" πως είναι ό,τι καλυτερο πέρασε από την ελληνική τηλεόραση; Αφού το λένε, έτσι θά 'ναι...
"Σαββατογεννημένες": ένα τηλεοπτικό τουρλομπούκι όπου 3 πρώην ερωμένες-σύζυγοι ενός μπερμπάντη Καζανόβα (Μπουλάς) συνασπίζονται για να του πάρουν τα λεφτά που κέρδισε από κάποιο λαχείο, καθώς ο Μπουλάς έπαθε αμνησία. Ά, και ο μαθητής μιάς εκ των συζύγων του Μπουλά την ερωτεύεται την γριά την κότα (που έχει το ζουμί). Ακόμα μία "διδακτική" χλαπάτσα στα μούτρα μας...
"Το δις εξαμαρτείν" : ένας τίτλος επεισοδίου: "Ένα Παιδί Μετράει Μπαμπάδες" (!). Δεν πειστήκατε; Θέλετε και το στόρυ; Μία δημοσιογράφος (η Μεντή) είναι παντρεμένη αλλά διεκδικεί και έναν άλλον άντρα που τον ερωτεύεται. Κλασσικά πράματα. Κερατώματα, λάϊφ στάϊλ και ό,τι χυδαίο σας περνά απ' το κεφάλι...
"μάνα είναι μόνο μία": μία χωρισμένη μάνα (είπαμε, ΔΕΝ υπάρχουν παντρεμένες) μεγαλώνει τα κορίτσια της αλλά η ίδια είναι πολύ "προχωρημένη" μάνα (η Χρονοπούλου). Έχει μία φίλη, την Λίλυ, η οποία ασχολείται με τα τεκνά και το αιδοίο της. Τα υπόλοιπα γνωστά. Αγοραίες εκφράσεις και πρακτικές κατινίστικες...
"τα επτά κακά της μοίρας μου": ένας μπαμπάς (χωρισμένος από 3 γυναίκες) προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τα (πολλά)παιδιά του, όλα από διαφορετικούς γάμους. Τον καημένο. Ούτε για λύπηση...
"εκμέκ παγωτό" : άλλη μία "ελληνική ψυχαγωγική σειρά" που εξυμνεί αρνητικά την ελληνική οικογένεια. Ένας τρελλός παππούς (ψιλοανώμαλος) με γιούς, εγγονές, νύφες κλπ σε ένα τρελλό σπίτι που κύριο μέλημά τους είναι η χαζομάρα, το σεξ, οι σαχλολογία, οι "σχέσεις" , τα μπερδέματα και το απόλυτο τίποτα...
"με δύο μαμάδες": πατσαβουροσειρά εντελώς. Μία μάνα παρατά το νεογέννητο παιδί της έξω από μία πόρτα. Το μεγαλώνει η Ρώπα σαν μαμά του αλλά μετά η φυσική του μάνα το μετανιώνει και πάει να ζήσει στο ίδιο σπίτι για να το διεκδικήσει. Ταυτόχρονα, όμως, ο άντρας της μίας γουστάρει καί τις δύο και προσπαθούν καί οι δύο να τον κερδίσουν. Μπερδεύουν τα μπούτια τους σε κάποιο σημείο. Καλά τί νομίζατε; Δεν θα υπήρχε πορνοδιαστροφή;;
"Λαβ στόρυ": η γελοιότητα στο μεγαλείο της και ο "Λάκης ο υδραυλικός" (Χαλκιάς) σε ρεσιτάλ ρεζιλέματος της υποκριτικής. Ο Λάκης μπάζει στα κόλπα του έρωτα μία άβγαλτη συνεσταλμένη κοπέλα. Τελικά γίνεται εθισμένη στο σεξ με τον Λάκη και μας κάνουν τα νεύρα τσατάλια με την ανυπέρβλητη βλακεία τους που καλείται "ηθοποιία". Ξ-Ε-Ρ-Α-Τ-Ο και αταλαντοσύνη....
"οι άντρες δεν υπάρχουν πιά" : ο τίτλος το λέει καθαρά. Τρείς γκόμενες αναζητούν γκόμενους αλλά δεν μπορούν να τους βρούν εύκολα. Στο μεταξύ ο (τραγικός) Βαλαβανίδης με πρόστυχο και χυδαίο τρόπο προσπαθεί να πηδήξει, σε ολόκληρη την τηλεοπτική σεζόν, την Κατερίνα Λέχου. Ας πηδήξει από το παράθυρο να ησυχάσουμε...
Παπακαλιάτης: επίτηδες δεν γίνεται μνεία σε κάποια συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά αυτού του κλαψομ@@@κ@ γιατί όλες οι σειρές του είναι σχεδόν ΙΔΙΕΣ. Ξέρετε συνηθισμένα πράγματα. Κάποιος γουστάρει την γκόμενα του άλλου αλλά συγχρόνως τα έχει και με μιά μεγαλύτερή του (παντρεμένη φυσικά) αλλά πηδάει και την γυναίκα του αδερφού του, μαζί με την κόρη της παντρεμένης, και πριν πάει να αυτοκτονήσει (ή να σκοτώσει τον κερατωμένο σύζυγο και εραστή της πρώην απατημένης γκόμενας του εραστή της ξαδέρφης του που την γούσταρε αλλά για σπάσιμο τα έφτιαξε με την μάνα της κόρης της κολλητής του...) κάνουν ένα ερωτικό τρίγωνο-τετράγωνο-πολύπλευρο. Ξιπάστηκε όλη η Ελλάς με το "φαινόμενο" Παπακαλιάτη. Εμ, έτσι είναι. Οι σκατόμυγες στα σκατά θα πάνε....
Οι ανεκδιήγητες σειρές είναι ατελείωτες. Όπως διαπιστώσατε η συνταγή η ίδια και η ίδια. Κερατωμένοι, χωρισμένοι, άτεκνοι, ανωμαλιάρηδες, γκέι, λαμόγια, σεξ, βρισιές κλπ κλπ. Αυτά υπάρχουν, άλλωστε στην ελληνική κοινωνία. Η πλύση εγκεφάλου πέτυχε, ως ένα σημείο, και ανήμποροι δεχθήκαμε, αφομιώσαμε και , εν τέλει, πράξαμε αυτά όλα που μας προγραμμάτισαν για να μας αρέσουν. Καλή σας τηλεθέαση...
Υ.Γ. μετρημένες στα δάχτυλα οι ελάχιστες ποιοτικές σειρές της ιδιωτικής τηλεαποβλάκωσης όπως το "Νησί" (ξένη, φυσικά, η σεναριογράφος), το "βίος ανθόσπαρτος" (καθώς πρωταγωνιστούσε ο Θανάσης Βέγγος και έδινε τα εχέγγυα της μή υποτροπής σε ανωμαλίες) και κανα δυό ακόμα τα οποία τα έπνιξε η βοθρίλα της περιρρέουσας τηλεοπτικής ατμόσφαιρας...