Να γιατί δεν πρέπει να μιλάμε πάνω από ένα λεπτό με τους άλλους - Point of view
kt9ETwW
demo-image

Να γιατί δεν πρέπει να μιλάμε πάνω από ένα λεπτό με τους άλλους

%25CF%25871


Έχετε πιάσει ποτέ τον εαυτό σας να αφηγείται μια ιστορία και, σε κάποιο σημείο της αφήγησης, να συνειδητοποιείτε πως οι ακροατές σας έχουν σταματήσει να σας προσέχουν;

talkingwoman
Σύμφωνα με ένα πρόσφατο άρθρο που δημοσιεύθηκε στο Harvard Business Review, μάλλον φταίει το ότι μιλούσατε για αρκετή ώρα και δεν δίνατε προσοχή στο «Traffic Light Rule»(«Κανόνας του Φαναριού Κυκλοφορίας»).
Ο κανόνας αυτός δημιουργήθηκε από τον Marty Nemko και ορίζει πως ο ομιλητής έχει περίπου ένα λεπτό για να πει αυτό που θέλει, και έπειτα να δώσει τον λόγο σε κάποιον άλλο. Ορίστε ο «Traffic Light Rule» τα λόγια του ίδιου:
«Κατά τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα μιας φράσης, το φως σου είναι πράσινο: ο ακροατής σου πιθανότατα σε προσέχει. Κατά τη διάρκεια των δεύτερων 30 δευτερολέπτων, το φως σου είναι κίτρινο -ο ακροατής σου μάλλον έχει αρχίσει να εύχεται να τελειώσεις σύντομα. Μετά το όριο του ενός λεπτού, το φως σου είναι κόκκινο: Ναι, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις κατά τις οποίες μπορείς να τρέξεις για να προλάβεις το κόκκινο φανάρι. Όταν ο ακροατής σου είναι πλήρως αφοσιωμένος σε αυτά που λες και φαίνεται».

conversationswomenshouldstophaving
Αν σας αρέσει να μιλάτε πολύ, στην πραγματικότητα δεν είναι δικό σας λάθος. Όταν ξεκινάτε να μιλάτε για τον εαυτό σας, ο Mark Goulston του HBR εξηγεί πως το σώμα σας εκκρίνει ντοπαμίνη -γνωστή και ως η ορμόνη της ευχαρίστησης. Μην φοβάστε, όμως, υπάρχουν τρόποι για να ελέγξετε τις κακές σας συνήθειες.
Ένας καλός και απλός κανόνας για όσους μιλάνε πολύ, είναι να δίνετε συνεχώς προσοχή στο κοινό σας. Αν το άτομο στο οποίο μιλάτε αρχίζει να κουνιέται, να σας διακόπτει συνεχώς ή, κυριολεκτικά, να προσπαθεί να απομακρυνθεί από εσάς, τότε μάλλον το έχετε παρακάνει, λέει ο Nemko. Για αυτό, βάλτε τα δυνατά σας για να ελέγχετε το ακροατήριό σας κάθε 30 δευτερόλεπτα και, κυρίως, έπειτα από ένα λεπτό. Καλή τύχη.
via

Pages

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *