Αὐτός ὡς λογικός καί φρόνιμος καί ὡς φιλόκαλος ἀπό τή φύση του, δέν ὑποφέρει νά βλέπει τά αἰσθητήρια τοῦ σώματός του νά εἶναι αἰχμαλωτισμένα μέ αὐτόν τόν τρόπο στά ἡδονικά τους ἀντικείμενα, δέν ὑποφέρει νά αἰχμαλωτίζεται καί αὐτός μαζί μέ τά αἰσθητήρια καί νά γίνεται, παρά τήν ἀξία του· δηλαδή ὁ βασιλιάς νά γίνεται δοῦλος, ὁ ἄρχοντας ἀρχόμενος, ὁ αὐτοκράτορας καί ἐξουσιαστής ἀπό τή φύση του, ὑπήκοος καί ὑποτακτικός· οὔτε μπορεί νά ὑπομείνει νά παθαίνει τέτοια ζημία, ἡ ὁποία στό τέλος τόν ὁδηγεῖ στήν ἀπώλεια καί τήν κόλαση.
Αὐτός ὡς λογικός καί φρόνιμος καί ὡς φιλόκαλος ἀπό τή φύση του, δέν ὑποφέρει νά βλέπει τά αἰσθητήρια τοῦ σώματός του νά εἶναι αἰχμαλωτισμένα μέ αὐτόν τόν τρόπο στά ἡδονικά τους ἀντικείμενα, δέν ὑποφέρει νά αἰχμαλωτίζεται καί αὐτός μαζί μέ τά αἰσθητήρια καί νά γίνεται, παρά τήν ἀξία του· δηλαδή ὁ βασιλιάς νά γίνεται δοῦλος, ὁ ἄρχοντας ἀρχόμενος, ὁ αὐτοκράτορας καί ἐξουσιαστής ἀπό τή φύση του, ὑπήκοος καί ὑποτακτικός· οὔτε μπορεί νά ὑπομείνει νά παθαίνει τέτοια ζημία, ἡ ὁποία στό τέλος τόν ὁδηγεῖ στήν ἀπώλεια καί τήν κόλαση.