« Σας παρακαλώ κάντε λίγο υπομονή ακόμη, όλοι θα εξυπηρετηθείτε. Κάνουμε ό,τι μπορούμε» προσθέτει η υπάλληλος με συμφιλιωτική πρόθεση… Ο πελάτης που εξυπηρετούνταν έδειξε με χαρακτηριστικό μορφασμό την δική του ενόχληση, απέναντι στα σχόλια που άκουσε. Σε λίγο έφυγε δηλώνοντας δυνατά, σαν να ήθελε να το υπογραμμίσει με κάποιο τρόπο, «Σας ευχαριστώ. Μου δώσατε με τη στάση σας τη δυνατότητα, αυτά τα 5 λεπτά να γίνουν χρόνος με νόημα για μένα. Η εξυπηρέτησή σας ήταν άψογη».
Προφανώς έχει ενοχληθεί αλλά δεν το δείχνει. Εξυπηρετεί με την ίδια καλοσύνη και ευγένεια. Προς στιγμήν αρχίζει να χαμογελά με κάτι που είπε ο πελάτης όσο αυτή καταχωρούσε τα στοιχεία του στον υπολογιστή. «Δε σας πληρώνουν για να λέτε αστειάκια», απαντά στην ανθρώπινη αυτή σκηνή η ανικανοποίητη κυρία με εμφανή ενόχληση αφού αυτή δυσκολεύεται να χαμογελάσει,… «σας παρακαλώ κυρία επικοινωνούμε ενώ ταυτόχρονα εγώ κάνω αυτό που πρέπει. Κάντε λίγο ακόμη υπομονή. Έρχεται και η σειρά σας»……, «ηρέμησε λίγο κυρία μου, δεν είναι η αιτία του θυμού σου η κοπέλα», λέει με νόημα ο κύριος Ανέστης που δεν μπόρεσε να κρατηθεί. Σε περίπου 5 λεπτά φεύγει και ο συγκεκριμένος πελάτης ο οποίος εμφανώς ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση δίνει το χέρι του στην κοπέλα λέγοντας «σας υπερευχαριστώ». Με παρόμοιο τρόπο όσοι εξυπηρετούνταν από τις δυο υπαλλήλους έδειχναν να νιώθουν πραγματικά ευχαρίστηση και να αισθάνονται ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
via