Αν δεν με αντέχεις στα χειρότερά μου.. τότε δεν μου αξίζεις, στα καλύτερά μου! - Point of view

Εν τάχει

Αν δεν με αντέχεις στα χειρότερά μου.. τότε δεν μου αξίζεις, στα καλύτερά μου!




Κάποιοι φοβούνται να δείξουν τον πραγματικό τους εαυτό.

Από φόβο και ανασφάλεια μήπως δεν γίνουν αρεστοί.

Κι όσο βαθύτερα θάβουν τις σκοτεινές τους πλευρές,

ή όσες δεν έχουν αποδεκτεί και δεν νιώθουν άνετα..

τόσο απομακρύνονται από την πραγματικότητα.


Αν ήμασταν όλοι "ιδανικοί" δεν θα είχε ενδιαφέρον.


Η περίεργη πλευρά του εαυτού μας κάνει την διαφορά.

Τα χούγια μας, οι ατέλειες και τα σημάδια της ψυχής μας.

Αν δεν τα δείξουμε, δεν θα αγαπηθούμε στο 100%.

Θα παραμένει ένα μεγάλο ποσοστό κενό, μέσα μας.


Να είσαι ο εαυτός σου. 

Όχι μόνο γιατί οτιδήποτε άλλο είναι ήδη πιασμένο.

Μα γιατί αυτή είναι η ουσία, η αυθεντικότητα.

Και πάντα αυτή ξεχωρίζει.

Να σε αγαπήσουν γι'αυτό που στ'αλήθεια είσαι.

Να σε δουν σε όλες τις εκφάνσεις του χαρακτήρα σου

και πάλι να σε θέλουν στην ζωή τους.

Εκείνοι που ταιριάζεις.

Όχι όλοι, είναι αδιανόητο και περιττό.   


Μη σκορπίζεσαι παντού απλά για να αρέσεις.

Άλλωστε σε λίγους θα ξεχωρίζεις πραγματικά.




Αν δεν με αντέχεις στα χειρότερά μου..

τότε δεν μου αξίζεις, στα καλύτερά μου!  






via

Pages