Ο Κόσμος Είναι Ένας Καθρέφτης - «Είμαστε ότι σκεπτόμαστε» - Point of view

Εν τάχει

Ο Κόσμος Είναι Ένας Καθρέφτης - «Είμαστε ότι σκεπτόμαστε»



 Θέλω να σκέφτομαι θετικά σημαίνει πως μετατρέπω το αρνητικό σε θετικό πως η δύναμη μου φαίνεται όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά ,πάρα όταν όλα είναι καλά…
Σκέφτομαι θετικά σημαίνει πως αναγνωρίζω πως όλα στην ζωή έχουν δυο όψεις όπως το νόμισμα και επιλέγω την θετική πλευρά των πραγμάτων… Αναλύω μια κατάσταση μέχρι να ανακαλύψω το θετικό και να πάρω την εμπειρία…
Σκέφτομαι θετικά γιατί αυτό μου δίνει δύναμη και αν κάτι δεν μου αρέσει στην ζωή μου απλά προσπαθώ να το αλλάξω. Προσπαθώ να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτομαι. Κάνω ότι καλύτερο μπορώ μα πάντα με χαμόγελο και αισιοδοξία…
Σκέφτομαι θετικά γιατί έτσι θέλω να αρχίζει η μέρα και έτσι να τελειώνει. Διότι σε όλους μας έχει τύχει να φύγει ο ύπνος μετά από αρνητικές σκέψεις… Και ξέρετε τι λένε.. Όπως κοιμάσαι το βράδυ έτσι και θα ξυπνήσεις το πρωί…

Σκέφτομαι θετικά σημαίνει ζω παραπάνω χρόνια με λιγότερες ασθένειες διότι αυτές προέρχονται από το άγχος και την στενοχώρια που μολύνουν το σώμα μου…
Σκέφτομαι θετικά σημαίνει οραματίζομαι ένα μέλλον αισιόδοξο…
Σκέφτομαι θετικά σημαίνει πως αξιολόγησα σωστά αυτό το θειο δώρο που μου δόθηκε που λέγεται ζωή και τώρα το απολαμβάνω και με τα πάνω του και με τα κάτω του…
Σκέφτομαι θετικά σημαίνει πως έχω διαμορφώσει ένα χαρακτήρα σταθερό όπου δεν πτοείται από κανέναν άνεμο… Όπου οι αντιξοότητες τις ζωής δεν μπορούν να μου πάρουν το χαμόγελο και πως μέσα στο σκοτάδι εγώ πάντα θα βλέπω ένα φως…

Ίσως όλα αυτά να φαντάζουν δύσκολα όμως όλα είναι θέμα απόφασης είναι κατά πόσο θέλω να αλλάξω την ζωή μου… πάνω από όλα το θέλω… και έπειτα θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως τα πάντα στο σύμπαν είναι ενέργεια και οι σκέψεις μας είναι μία μορφή ενέργειας που έχει την δική της μοναδική συχνότητα και ότι στέλνουμε εκεί έξω στο σύμπαν αυτό και θα μας επιστραφεί…
Μπαίνοντας λοιπόν σε αυτήν την διαδικασία θα πρέπει να αφαιρέσω και να προσθέσω παράλληλα κάποια πράγματα ή ίσως και ανθρώπους… Ένα από τα πράγματα που θα πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε για να μπορέσουμε να προωθήσουμε το θετικό στην ζωή μας είναι να πάψουμε να βλέπουμε τηλεόραση και να γεμίζουμε με εικόνες βίας και καμιά φορά υπερβολής… Επίσης μην επηρεάζεστε από ανθρώπους οι οποίοι θέλουν να αναπαράγουν το αρνητικό… Είναι στο χέρι μας να μετατρέψουμε το αρνητικό σε θετικό… Αυτό που υπάρχει μέσα στο νου μου αυτό βλέπω και γύρω μου…

  Όμως θα πρέπει να καταλάβουμε πως δεν είμαστε απλοί θεατές σε αυτόν τον κόσμο αλλά συνδημιουργοί. Κάθε άνθρωπος είναι ο μοναδικός δημιουργός του κόσμου που ζει. Αυτό σημαίνει πως μπορούμε να διαμορφώσουμε την ζωή μας όπως την θέλουμε εμείς…
Να συνηδειτοποιήσουμε την δύναμη των λέξεων την δύναμη της σκέψης..

Με βάση την μέθοδο NLP (Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός) που ιδρυτές της είναι ο μαθηματικός Richard Baudler και ο καθηγητής γλωσσολογίας J.Grinder :
-Δεν ζούμε στην πραγματικότητα αλλά στην ερμηνεία που έχουμε μάθει να της δίνουμε.
-Αλλάζοντας την ερμηνεία αλλάζουμε και την πραγματικότητα
-Αλλάζοντας τους εαυτούς μας όλα μπορούν να συμβούν
via

Pages