Σμηγματορροϊκή δερματίτιδα - Point of view

Εν τάχει

Σμηγματορροϊκή δερματίτιδα



Σύγχρονος, εξελιγμένος και αποτελεσματικός τρόπος θεραπείας
 της Σμηγματορροϊκής δερματίτιδας!


«Σκέφτεσαι να τα κόψεις τελείως;».
«Όχι, απλώς να τα κοντύνω 3-4 δάκτυλα».
Η κομμώτρια πλησιάζει να εξετάσει τα μαλλιά μου.
«Τι είναι αυτά τα άσπρα;».
«Δεν ξέρω, φαντάζομαι κάποιου είδους ξηροδερμία».
Δε μιλάει. Ανακατεύει τις τρίχες λες κι ψάχνει για ψείρες.
«Έχεις πρόβλημα» καταλήγει.
«Τι είδους πρόβλημα;».
«Σμηγματορροϊκή δερματίτιδα. Το κεφάλι σου δεν αναπνέει σωστά. Πρέπει να το αντιμετωπίσεις άμεσα, αλλιώς θα χάσεις τα μαλλιά σου. Να πας σε δερματολόγο».
Συμφορά που βρήκε κι εμέ το μακρυμάλλη. Μια εβδομάδα αργότερα κανονίζω συνάντηση με τον δερματολόγο του ΟΑΕΕ.
«Τι πρόβλημα έχετε κύριε Μιχαλάκο;».
«Τα μαλλιά μου είναι γεμάτα λευκές νιφάδες», του απαντάω.
«Πλησιάστε στο φως παρακαλώ».
Κοιτάζει το κεφάλι μου για ένα λεπτό και αποκρίνεται «δεν είναι τίποτα».
«Μα, πως δεν είναι τίποτα. Μου είπαν ότι έχω σμηγματορροϊκή δερματίτιδα».
«Ναι, εσείς και η μισή Ελλάδα. “Σμηγματορροϊκή δερματίτιδα”  είναι το επίσημο όνομα για την “πιτυρίδα”. Σας συστήνω ένα ισχυρό αντιπιτυριδικό σαμπουάν κι θα είστε μια χαρά».
Τι ανόητος που είμαι. Επηρεάστηκα από τις συμβουλές της κομμώτριας. Τρομοκρατήθηκα ωσάν αθώα παιδούλα. Όχι εξ’ αιτίας των επιχειρημάτων, αλλά από μια άγνωστη λέξη και τον στόμφο με τον οποίον ειπώθηκε.



via

Pages