Οι Δαίμονες του Ασκληπιού - Point of view

Εν τάχει

Οι Δαίμονες του Ασκληπιού





  Σπουδαίο λόγο σου απέστειλα Βασιλιά.Ο δάσκαλος μου ο Ερμής ο Τρισμέγιστος συζητούσε μαζί μου και κάποιες φορές από αυτές ήταν παρών και ο Τατ. Έλεγε ότι απλούστατος θα φανεί αυτός ο λόγος και σαφής, αλλά είναι ασαφής και με νόημα κρυμμένο στον λόγο.

Επικαλούμαι τον Θεό, τον Κύριο, τον Ένα, τον Δημιουργό, που είναι τα Πάντα και μέσα σε όλα βρίσκεται.

Οι αγαθές ενέργειες του οποίου δεν περιορίζονται μόνο στον ουρανό και στον αέρα, αλλά υπάρχουν και μέσα στα βάθη των θαλασσών και στην άβυσσο.

Απονέμει στους Αθάνατους την αιώνια διατήρηση και τρέφει τα αθάνατα μέρη του κόσμου με την ανύψωση του δικού Του Φωτός.

Ο νοητός ήλιος, που φωτίζει τον κόσμο, ανακινεί τις γεννήσεις και είναι υπεύθυνος για τις μεταβολές των ζωντανών οργανισμών.

 Μεταβάλλει το ένα γένος, διότι η διατήρηση κάθε σώματος είναι η μεταβολή.

Του αθάνατου η διατήρηση είναι η χωρίς διάλυση και μεταβολή και του θνητού η διάλυση.  Και όπως ακριβώς το φως του ήλιου είναι συνεχές, έτσι και η γέννηση της ζωής εκ μέρους του νοητού ήλιου είναι συνεχής ως προς τον τόπο και τη χορηγεία.


Αυτοί λοιπόν αφού διεισδύουν στα δυο μέρη της ψυχής - θυμικό και επιθυμικό - την περιστρέφουν ανάλογα με την δική τους ενέργεια.

Το λογικό μέρος όμως της ψυχής -Λογικό- δεν μετέχει σε αυτήν την διαδικασία, αλλά απέχει. Έτσι ώστε να είναι κατάλληλο να υποδεχθεί τον Θεό.


Η ουσία του Θεού είναι ο Νους όπως λέει ο Ερμής σε άλλο κεφάλαιο.

 Ο Νους, το μοναδικό και πανίσχυρο όπλο του ανθρώπου κατά της διαφθοράς του κακού.


Σε όποιον όμως, λάμπει η Θεϊκή ακτίνα, μέσω του νοητού ήλιου, στο λογικό μέρος της ψυχής του, αυτομάτως καταργούνται οι δαίμονες του. 

Αυτοί οι άνθρωποι είναι πάρα πολύ λίγοι.

Διότι δεν έχει τη δύναμη ούτε θεός, ούτε δαίμονας να αντισταθεί απέναντι σε μια ακτίνα Θεού.

Τώρα, όλοι οι υπόλοιποι άγονται και φέρονται και στην ψυχή και στο σώμα τους από τους δαίμονες.

 Αγαπούν και υιοθετούν τις ενέργειες των δαιμόνων και έτσι ο λόγος είναι εκείνος που παραπλανά και όχι ο έρως.


Αυτή τη διοίκηση ασκούν οι δαίμονες μέσω των δικών μας σωμάτων.

Αυτήν τη διοίκηση, δηλαδή τη συνεργασία των κακών ανθρώπων με τους δαίμονες, ο διδάσκαλος μου ο Ερμής ο Τρισμέγιστος την ονομάζει ειμαρμένη.

Ιερός Λόγος Ις' Ασκληπιός προς Άμμωνα Βασιλιά






Σε όποιον λάμπει η νοητή ακτίνα του Θεού, στο λογικό μέρος της ψυχής του, αυτομάτως καταργούνται οι δαίμονες του.

Διότι δεν μπορεί να αντισταθεί, ούτε θεός, ούτε και δαίμονας απέναντι σε μια ακτίνα του Θεού.

Ο νοητός κόσμος είναι εξαρτημένος από τον Θεό.

 Ο αισθητός είναι εξαρτημένος από τον νοητό.

Και ο ήλιος μέσω του αισθητού και του νοητού, δέχεται τη χορηγεία του αγαθού από τον Θεό.

Δηλαδή την χορηγεία της δημιουργίας (επί των αισθητών).


Γι΄αυτό πατέρας όλων είναι ο Θεός.

Τον ουρανό τον διοικεί η νοητή ουσία και ο ουρανός, διοικεί τους Θεούς.  Και οι δαίμονες διοικούν τους ανθρώπους.  Αυτή είναι η στρατιά των θεών και δαιμόνων.


Όλα ο Θεός τα δημιουργεί από μόνος Του. Και όλα είναι μέρη του Θεού και έτσι συνεχώς δημιουργεί τον Εαυτό Του και ποτέ δεν σταματά, διότι ο ίδιος δεν έχει τέλος.






ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ:
Δεν είναι Τρισμέγιστε, ομοιόμορφος ο νους όλων των ανθρώπων;

ΕΡΜΗΣ:
Δεν πέτυχαν όλοι Ασκληπιέ, την αληθινή γνώση.  Και μέσα στην παράφορη ορμή τους, χωρίς να τους έχει γίνει αντιληπτός κανένας αληθινός λόγος, ακολουθούν τα είδωλα των πραγμάτων και έτσι εξαπατώνται.

Τα είδωλα γεννούν την κακία και μετατρέπουν το τέλειο πλάσμα στην φύση του θηρίου.

Μόνον ο άνθρωπος Ασκληπιέ, είναι διπλής φύσεως ον.

Και το ένα μέρος του είναι απλό, το αποκαλούμε ουσιώδες και είναι η εικόνα του Θεού.

Το άλλο μέρος του όμως, είναι τετραπλό και το ονομάζουν οι Έλληνες σώμα ή υλικό.

Και αυτό καλύπτει ολόγυρα όλο το Θεϊκό μέρος (το ουσιώδες).

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ:
Σωστά και αληθινά μιλάς Τρισμέγιστε.

ΕΡΜΗΣ:
Αυτή είναι λοιπόν η αμοιβή γι΄ αυτούς που ζουν με ασέβεια ως προς τον Θεό.

Τους επιφυλλάσσεται μια επαναφορά μέσα σε άλλα σώματα.

ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ:
Δηλαδή έτσι όπως τα λες Τρισμέγιστε φαίνεται ολοφάνερα ότι οι ψυχές από την κοσμική τους ζωή, κινδυνεύουν σοβαρά για την μελλοντική τους αιωνιότητα.

ΕΡΜΗΣ:
Ναι!  και αυτό σε άλλους φαίνεται απίστευτο, σε άλλους γελοίο και σε άλλους μυθικό, γιατί είναι πολύ γλυκιά η σωματική ζωή.

Και ο καρπός της οποίας δράπτεται από τα πάθη.

Αυτή η σωματική πραγματικότητα καθηλώνει την ψυχή στο δικό της μερίδιο, δηλαδή στο θνητό.

Και το θνητό μέρος του ανθρώπου μισεί απόλυτα την αθανασία.

__________________

Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" 
- Ερμής O Τρισμέγιστος

Εγώ έζησα και πέθανα και άλλες φορές πριν από αυτή τη ζωή και όταν ήμουν πεθαμένος, η ψυχή μου λειτουργούσε σαν να ήμουν ζωντανός, ενώ όταν ήμουν ζωντανός η ψυχή μου λειτουργούσε σα να ήμουν πεθαμένος
 - Πυθαγόρας


Ιερός Λόγος Ις' & κεφάλαιον Ασκληπιός


via

Pages