Η αγάπη είναι θύρα για το θεϊκό και το Εγώ είναι η θύρα για την άγνοια - Point of view

Εν τάχει

Η αγάπη είναι θύρα για το θεϊκό και το Εγώ είναι η θύρα για την άγνοια




   Εις το όνομα του Εγώ και της Προσωπικότητάς σου δεν μπορεί να ανοίξει η Καρδιά σου!





  Κανένας δεν γεννιέται με όνομα.

  Έτσι, για να αποφευχθεί η σύγχυση, ονομάζεις τον εαυτό σου εγώ. Το εσύ είναι ο τίτλος που χρησιμοποιείς για να ονομάσεις τον άλλον. Και οι δύο τίτλοι είναι φανταστικοί, είναι κοινωνικές χρησιμότητες. Κι εσύ δομείς τη ζωή σου γύρω από αυτούς τους δύο τίτλους, οι οποίοι είναι απλώς δύο κενές λέξεις και τίποτε άλλο.



Δεν υπάρχει καμία αλήθεια πίσω τους, δεν υπάρχει καμία ουσία. Είναι απλώς ονόματα, είναι ετικέτες. Όλων το όνομα όμως είναι Κανένας. Κανένα όνομα δεν έχει περισσότερη σημασία από αυτό. Η όλη ιδέα του εγώ είναι η ιδέα του κανένα και τίποτα περισσότερο απ’ αυτό.


Μπες μέσα σ’ αυτό το εγώ και ψάξε.


Μια μέρα θα βρεις ότι αυτό το εγώ είναι ο κανένας, ότι δεν υπάρχει. Κανένας δεν υπάρχει εκεί. Εκεί υπάρχει βαθιά σιωπή και ειρήνη, μα δεν υπάρχει κανένα εγώ. Και τη μέρα που θα έρθεις να γνωρίσεις πως δεν υπάρχει κανένα εγώ μέσα σου, έχεις έρθει να γνωρίσεις το όλο, αυτό που υπάρχει στ’ αλήθεια — το είναι, την ύπαρξη, το θεϊκό.

Osho
«ταξίδι προς τα μέσα»
via

Pages