Η ζωή του Facebook στον πραγματικό κόσμο - Point of view

Εν τάχει

Η ζωή του Facebook στον πραγματικό κόσμο




  Προσπαθώ να κάνω φίλους στην πραγματική ζωή,  εφαρμόζοντας τις ίδιες μεθόδους που χρησιμοποιώ για να κάνω φίλους στο Facebook.
Περπατώντας στο δρόμο λέω στους περαστικούς τι έφαγα, πώς νιώθω εκείνη τη στιγμή, τι έκανα το προηγούμενο βράδυ, τι θα κάνω αργότερα και με ποιον.
Τους δείχνω φωτογραφίες της οικογένειας μου, του σκύλου μου και του κήπου μου, να συμμαζεύω το γκαράζ, να ποτίζω το γκαζόν, να στέκομαι μπροστά σε όμορφα τοπία, να οδηγώ  στην πόλη, να γευματίζω, και γενικά να κάνω ό, τι κάνει καθημερινά κάθε φυσιολογικός άνθρωπος .
Επιπλέον παρακολουθώ  τις συνομιλίες τους, τους δείχνω με τον αντίχειρα μου την αποδοχή μου και τους λέω ότι μου αρέσουν.
Και πράγματι λειτουργεί όπως στο Facebook.



Η ζωή στο Facebook και η πραγματικότητα μπορεί να έχουν πάρα πολύ μεγάλες διαφορές και συχνά αυτό το καταλαβαίνουμε με τον άσχημο τρόπο.
Δείτε μερικές φωτογραφίες:
fbVSlife2
fbVSlife4fbVSlife6fbVSlife7fbVSlife8fbVSlife9fbVSlife10
fbVSlife5
fbVSlife1

fbVSlife3


Έχω ήδη τέσσερις φίλους που με ακολουθούν:
  • δύο αστυνομικούς,
  • έναν ανακριτή
  • και ένα ψυχίατρο
_______________________
 via

Pages