Θέλω - Χόρχε Μπουκάι - Point of view

Εν τάχει

Θέλω - Χόρχε Μπουκάι






  Θέλω… 

να ξέρεις ποια πράγματα 
σ΄ενοχλούν πάνω μου, 
να τα αποδέχεσαι και να μην 
προσπαθείς να τ’αλλάξεις 


  Γιατί θέλω να ξέρεις ακριβώς ποιος είμαι, 
μήπως έτσι μπορέσω να το μάθω κι εγώ. 


  Γιατί, μέσα στο δέσιμο της σχέσης μας, είναι 
φυσικό να βλέπεις πάνω μου πολλά πράγματα 
που σ’ ενοχλούν και που ούτε εγώ ξέρω 
τι να τα κάνω, οπότε τα κρατάω ανάμεσά μας. 


  Γιατί ούτε εγώ είμαι όπως ακριβώς θα ήθελες 
να είμαι, ούτε εσύ είσαι απολύτως όπως θα 
σε ήθελα εγώ, και γιατί το να είμαστε μαζί 
μπορεί να βγάλει στην επιφάνεια τον καλύτερό 
μας εαυτό. 


  Έτσι μπορούμε ν’ αλλάζουμε όσο 
περνάει ο καιρός — όμως εγώ θ’ αλλάζω για μένα (και μόνο), 
κι εσύ, φυσικά, μόνο για σένα. 


  Θέλω… 


να ξέρεις 
πως σήμερα μπορείς 
να βασίζεσαι πάνω μου 
χωρίς όρους. 


  Γιατί «οι όροι ορίζουν», γιατί το σήμερα είναι 
μόνο «σήμερα», και γιατί, αν βασιζόμαστε 
ο ένας στον άλλο —εσύ σ’ εμένα κι εγώ σ’ εσένα— 
είμαστε πολλοί παραπάνω από δύο.




Θέλω…
το μικρό βιβλίο της αγάπης
ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ opera animus

  via

Pages