Γιατί κάνουν σεξ οι άνδρες; Οι 50 συχνότεροι λόγοι και διαφορές ανδρών και γυναικών - Point of view

Εν τάχει

Γιατί κάνουν σεξ οι άνδρες; Οι 50 συχνότεροι λόγοι και διαφορές ανδρών και γυναικών





Οι λόγοι για τους οποίους κάνουν σεξ οι άνδρες είναι πολλοί. Το γιατί κάνουν σεξ οι άνδρες και σε τι διαφέρουν από τις γυναίκες στον τομέα αυτό είναι αντικείμενο ερευνών.


Η τεστοστερόνη είναι η ορμόνη που δημιουργεί στους ανθρώπους την επιθυμία να κάνουν σεξ.

Στους άνδρες η παραγωγή τεστοστερόνης είναι 20 φορές περισσότερη απ' ό,τι στις γυναίκες.

Θεωρητικά ένας άνδρας θα μπορούσε να είναι πατέρας ενός παιδιού κάθε φορά που κάνει σεξ. Αντίθετα, μια γυναίκα μπορεί να γίνει μητέρα ενός παιδιού μόνο μία φορά, κάθε περίπου 2 χρόνια. 




Οι σημαντικές βιολογικές διαφορές μεταξύ των δύο φύλων είναι πιθανόν ότι δημιουργούν και διαφορετικούς λόγους για τους οποίους οι άνδρες και οι γυναίκες θέλουν να κάνουν σεξ.



Το ζήτημα είναι πολύπλοκο και οι απλοϊκές ερμηνείες δεν δίνουν την πραγματική εικόνα σχετικά με τη σεξουαλική συμπεριφορά των ανθρώπων.

Η διαδεδομένη αντίληψη είναι ότι οι άνδρες είναι συχνά απογοητευμένοι, διότι οι γυναίκες δεν θέλουν ποτέ σεξ, ή τουλάχιστον, όχι στη συχνότητα που αυτοί θα ήθελαν. Αντίθετα, οι γυναίκες είναι απογοητευμένες διότι το μυαλό των ανδρών είναι πάντα στο σεξ. Όμως ποια είναι η πραγματική κατάσταση;

Οι γιατροί και άλλοι επιστήμονες ενδιαφέρθηκαν συχνά στο να κατανοήσουν τους λόγους για τους οποίους οι άνδρες και οι γυναίκες κάνουν σεξ. Η κατανόηση αυτή θα μπορούσε να οδηγήσει σε καλύτερη αντιμετώπιση ψυχολογικών προβλημάτων, διαταραχών σχέσεων και ασθενειών σε σχέση με το σεξ.

Σε μια ενδιαφέρουσα έρευνα για το ζήτημα, επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Τέξας, μάς δίνουν σημαντικές πληροφορίες για τους 50 συχνότερους λόγους, που ωθούν τους άνδρες να κάνουν σεξ.

Οι 50 συχνότεροι λόγοι για τους οποίους οι άνδρες δήλωσαν ότι κάνουν σεξ ήσαν:

Το άτομο με το οποίο έκανα σεξ ήταν ελκυστικό για μένα

Το σεξ με κάνει να νιώθω καλά

Ήθελα να βιώσω τη σωματική ευχαρίστηση

Το έκανα για διασκέδαση

Ήθελα να δείξω την αφοσίωσή μου στο άτομο με το οποίο έκανα σεξ

Ήμουν σεξουαλικά διεγερμένος και ένιωθα την ανάγκη ανακούφισης

Ήμουν καυλιάρης (καυλιάρης είναι το άτομο που έχει συχνή και έντονη διάθεση για συνουσία)

Ήθελα να εκφράσω την αγάπη μου στο άτομο με το οποίο έκανα σεξ

Ήθελα να φτάσω σε οργασμό

Ήθελα να ευχαριστήσω το σεξουαλικό μου ταίρι

Η σωματική εμφάνιση του ατόμου με διέγειρε σεξουαλικά

Το έκανα, διότι απλά ήθελα την καθαρή απόλαυση που το σεξ μου δίνει

Το έκανα στη θερμότητα της στιγμής

Επιθυμούσα να έχω συναισθηματική εγγύτητα και οικειότητα

Είναι για μένα μια συναρπαστική περιπέτεια

Το άτομο με το οποίο έκανα σεξ είχε ένα επιθυμητό σώμα

Αντιλήφθηκα ότι ήμουν ερωτευμένος

Το άτομο με το οποίο έκανα σεξ είχε ένα ελκυστικό πρόσωπο

Το άτομο με το οποίο έκανα σεξ με επιθυμούσε πραγματικά

Ήθελα να βιώσω την περιπέτεια και τη διέγερση

Ήθελα να αισθάνομαι συνδεδεμένος με το άτομο

Ήθελα την εμπειρία

Ήταν ένα ρομαντικό περιβάλλον

Το άτομο με χάιδευε

Το άτομο με έκανε να νιώθω σέξι

Ήταν το φυσιολογικό επόμενο στάδιο στη σχέση μου

Ήθελα να αυξήσω τους συναισθηματικούς δεσμούς

Ήθελα να είναι ικανοποιημένο το σεξουαλικό μου ταίρι

Παρουσιάστηκε η ευκαιρία

Απλά συνέβηκε

Ήθελα να κάνω πιο έντονη τη σχέση μου

Ήθελα να δοκιμάσω νέες τεχνικές και στάσεις στο σεξ

Οι ορμόνες μου ήταν εκτός ελέγχου

Το άτομο με το οποίο έκανα σεξ ήταν υπερβολικά σέξι για να μπορέσω να αντισταθώ

Ήμουν περίεργος για τις ικανότητές μου στο σεξ

Ήθελα να βελτιώσω τις σεξουαλικές μου ικανότητες

Ήθελα να γίνω ένα με το άλλο άτομο

Είδα το άτομο γυμνό και δεν μπορούσα να αντισταθώ

Το άτομο φιλούσε καλά

Είχα την ανάγκη να νιώσω ότι με αγαπούσαν

Ήθελα να γιορτάσω κάποια γενέθλια, μια γιορτή ή μια άλλη ξεχωριστή περίσταση

Το άτομο ήταν υπερβολικά ελκυστικό για να μπορέσω να αντισταθώ

Ήταν μια ειδική περίσταση

Είχε καιρό να κάνω σεξ

Το άτομο με το οποίο έκανα σεξ είχε ωραία μάτια

Ήθελα να επικοινωνήσω με το σεξουαλικό μου ταίρι σε ένα βαθύτερο επίπεδο

Ήθελα να πειραματιστώ με νέες εμπειρίες

Το άτομο ήταν έξυπνο

Ήθελα το σεξουαλικό μου ταίρι να είναι ευτυχισμένο

Ήμουν περίεργος να μάθω για το πως ήταν το άτομο στο κρεβάτι

via

Pages