Άξια Λόγου

[άξια λόγου][bleft]

Εκλεκτά

[εκλεκτά][twocolumns]

Δες με ένα κλικ σε ποια εταιρεία ανήκει κινητό ή σταθερό τηλέφωνο




 Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων έχει αναπτύξει ειδικό σύστημα με το οποίο επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να βρίσκουν σε ποιά εταιρεία ανήκει ένας τηλεφωνικός αριθμός (σταθερό και κινητό) ώστε να επωφεληθούν από τις προσφορές που κάνουν οι εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας για τις κλήσεις στο ίδιο δίκτυο. 

Παράλληλα η ΕΕΤΤ ανακοίνωσε και νέα υπηρεσία σύγκρισης τιμών για όλες τις εταιρείες τηλεφωνίας. 

Ειδικότερα με την υπηρεσία foritotita.gr της ΕΕΤΤ μπορεί καταχωρώντας τον αριθμό του κινητού που σας ενδιαφέρει να δείτε σε ποιο δίκτυο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας ανήκει και ας έχει κάνει φορητότητα. 

Με την εφαρμογή δεν χρειάζεται να ρωτάτε όσους θέλετε να καλείτε σε ποιο δίκτυο είναι. 

Ο πάροχος ο οποίος εξυπηρετεί τη σύνδεση ενός τηλεφωνικού αριθμού είναι ο αρχικός κάτοχος του τηλεφωνικού αριθμού, εφόσον ο αριθμός δεν έχει μεταφερθεί ποτέ, ή ο πάροχος στον οποίο έχει μεταφερθεί ο αριθμός, σε αντίθετη περίπτωση. 

Στην περίπτωση που ο πάροχος αυτός δεν συνδέεται απευθείας στην ΕΒΔΑΦ αλλά μέσω τρίτου παρόχου, επιστρέφεται μόνο το όνομα του τρίτου παρόχου. 

Αναζήτηση μπορεί να γίνει μόνο για 10-ψήφιους αριθμούς και όχι για σύντομους κωδικούς (αριθμούς που αρχίζουν από 1 ή από 54), ή αριθμούς της σειράς 807. 

Παράλληλα η ΕΕΤΤ πραγματοποίησε πρόσφατα παρουσίαση για το «Pricescope», το Παρατηρητήριο τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων, μία καινοτόμο ηλεκτρονική εφαρμογή που επιτρέπει στους καταναλωτές να συγκρίνουν, με εύχρηστο και αξιόπιστο τρόπο, τα προϊόντα σε σταθερή τηλεφωνία, κινητή και Internet, καθώς και τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών που διατίθενται στην ελληνική αγορά. 

Στην παρουσίαση, που αφορούσε την πιλοτική λειτουργία του έργου, συμμετείχαν εκπρόσωποι της αγοράς, των ΜΜΕ και φορέων. 

Ειδικότερα, το Παρατηρητήριο τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων της ΕΕΤΤ διαθέτει δύο βασικές λειτουργίες, την αναζήτηση προϊόντων βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων και τη σύγκριση λιανικών τιμών. 

Επίσης, στο Παρατηρητήριο οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για νέα προγράμματα, πρόσθετες παροχές και προσφορές και να δημιουργούν προσωπικό προφίλ χρήσης υπηρεσιών. 

Η εφαρμογή αποτελείται από δύο βασικά υποσυστήματα: 

α) το ηλεκτρονικό αποθετήριο στο οποίο οι πάροχοι εισάγουν και επικαιροποιούν, μέσω ασφαλούς web υπηρεσίας και κατά ενοποιημένο τρόπο, τα τιμολογιακά στοιχεία για όλα τα εμπορικά διαθέσιμα πακέτα και 

β) το ηλεκτρονικό Παρατηρητήριο που περιλαμβάνει ήδη 900 τηλεπικοινωνιακά προϊόντα και 80 προϊόντα ταχυμεταφορών προς χρήση των καταναλωτών.

 Επισημαίνεται ότι το έργο αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» (ΕΣΠΑ 2007-2013).


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Φιλοσοφία

[φιλοσοφία][threecolumns]

Μεταφυσικά

[μεταφυσικά][list]

Ψυχολογία

[ψυχολογία][grids]

Απόψεις

[απόψεις][bsummary]