Κουράγιο ελαφίνα. Κάν 'το με κότσια - Point of view

Εν τάχει

Κουράγιο ελαφίνα. Κάν 'το με κότσια





Ένα μικρό διήγημα για τη ρουτίνα και το σύντομον της ζωής.



ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΩΣ...

LEF DOE




Άνοιγμα νέου αρχείου.

Δευτέρα.

Δεν κοιμήθηκα καλά. Τις Κυριακές ποτέ δεν κοιμάμαι καλά. Ξεκίνησα για τη φάμπρικα νωρίτερα. Έξω ακόμα μαύρα σκοτάδια. Ο συνάδελφός μου δε μου είπε 'καλημέρα', μα δεν τον παρεξηγώ· τις Δευτέρες είναι πάντα κακόκεφος. Στο σχόλασμα όμως με χαιρέτησε μ' ένα νεύμα. Πεινούσα πολύ. Η κυρά είχε μαγειρέψει κάτι πρόχειρο γιατί έλειπε όλη μέρα για τα ψώνια της εβδομάδας. Τα παιδιά γύρισαν αργά το απόγευμα από τα μαθήματα. Τι τραβάνε κι αυτά όλη μέρα! Η τηλεόραση δεν είχε τίποτα.

Αποθήκευση.

Τρίτη

Όλοι κοιμούνται ακόμα. Αχ, πόσο θα 'θελα να ήμουν τυλιγμένος στην κουβερτούλα μου! Σήμερα ο συνάδελφός μου με καλημέρισε - βαριεστημένα μεν, αλλά αν μη τι άλλο μου έφτιαξε τη διάθεση. Ευτυχώς, γιατί η μέρα ήταν πολύ κουραστική. Δεν έφαγα σχεδόν τίποτα. Τα παιδιά θα πήγαιναν κάπου με τη μητέρα τους· δε θυμάμαι που. Επιτέλους λίγες στιγμές μόνος στο σπίτι. Θα τις απολαύσω. Με πήρε ο ύπνος πριν νυχτώσει.

Αποθήκευση.

Τετάρτη

Υπέροχη μέρα στο εργοστάσιο! Το αφεντικό πάλι δεν είχε λεφτά να μου πληρώσει το προηγούμενο μηνιάτικο, αλλά μου είπε ότι κάνω σπουδαία δουλειά. Με χτύπησε μάλιστα και στον ώμο φιλικά, ως επιβράβευση. Ο συνάδελφός μου με κοίταζε παράξενα όλη μέρα. Μάλλον ζηλεύει. Γύρισα χαρούμενος στο σπίτι. Βοήθησα τα παιδιά με τα μαθήματα. Η τηλεόραση για μια ακόμα φορά δεν είχε τίποτα. Έκανα έρωτα με την κυρά.

Αποθήκευση.

Πέμπτη

Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ όλη μέρα. Το μυαλό μου διαρκώς ταξίδευε. Πώς πέρασαν έτσι τα χρόνια; Είμαι ευτυχισμένος; Τι πέτυχα στη ζωή μου; Ναι, τα σκέφτηκα όλα αυτά. Ο συνάδελφος με προέτρεψε να είμαι πιο προσεκτικός στη δουλειά μου. Σίγουρα ζηλεύει επειδή εγώ έχω την οικογένειά μου, το σπιτάκι μου, τη ζωή μου. Μια χαρά τα έχω καταφέρει τελικά. Κι εξάλλου δε με πήρανε τα χρόνια. Έχω πολλά ακόμα να κάνω. Το αποφάσισα! Σήμερα θα κάνω κάτι διαφορετικό. Δεν ξέρω τι, αλλά σίγουρα θα κάνω κάτι διαφορετικό. Τα παιδιά δεν πήγαν σχολείο γιατί ήταν άρρωστα. Είχε μια ενδιαφέρουσα ταινία στην τηλεόραση, όμως με πήρε ο ύπνος και δεν είδα το τέλος.

Αποθήκευση.




Παρασκευή

Τελευταία μέρα επιτέλους. Έχω ανάγκη από ξεκούραση. Έχω και την κυρά να μου παραπονιέται συνεχώς ότι δεν κάνουμε τίποτα. 'Έχουμε ρουτινιάσει', λέει. Έλα μια εβδομάδα στη φάμπρικα κυρία μου να δούμε μετά αν θα παραπονιέσαι για 'ρουτίνα'. Λες κι οι άλλοι περνούν καλύτερα από εμάς. Τι μας λείπει δηλαδή; Αλλά θα δεις αύριο κυρά μου που δε θα δουλεύω. Θα το γλεντήσουμε για τα καλά.

Αποθήκευση.

Σάββατο

Ο ήλιος σηκώθηκε πριν από εμένα. Χόρτασα ύπνο αν και ξύπνησα στις επτά. Σήμερα είναι μέρα ξεγνοιασιάς. Το δικαιούμαστε άλλωστε όλοι μας. Έχω κανονίσει να τους κάνω έκπληξη. Θα πάμε στο ταβερνάκι εδώ πιο κάτω. Κάλεσα και τους γείτονες από απέναντι. Θα φάμε, θα χορέψουμε και θα πιούμε τα κρασάκια μας· να ξεσκάσουν λίγο και τα κακόμοιρα τα παιδιά. Περάσαμε καλά τελικά, όπως το είχα φανταστεί. Θα το θυμόμαστε για πολύ καιρό αυτό το σαββατόβραδο. Όμως δεν μπορώ να γράψω περισσότερα απόψε· ήπια μερικά ποτηράκια παραπάνω.

Αποθήκευση.

Κυριακή

Άργησα να ξυπνήσω πάλι κι έχασα τη Λειτουργία. Την επόμενη Κυριακή όμως θα πάω στην εκκλησία ο κόσμος να χαλάσει. Ήρθαν οι συγγενείς για φαγητό. Τα παππούδια έπαιξαν με τα εγγόνια τους. Ο αδερφός μου επιμένει: 'Έρχονται δύσκολες μέρες', λέει. Από μικρό παιδί αγχωνόταν με το παραμικρό. Του είπα να μην ανησυχεί άδικα κι ότι όλα θα πάνε μια χαρά. Πρέπει να απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή· κάθε μέρα είναι ξεχωριστή. Η ζωή είναι ωραία. Πω πω, πότε πέρασε κι αυτή η εβδομάδα! Δευτέρα αύριο πάλι. Ας ξαπλώσω νωρίς γιατί τις Κυριακές δεν κοιμάμαι καλά.

Αποθήκευση.

Επιλογή όλων. Αντιγραφή, επικόλληση, επί τέσσερα: Εβδομάδα πρώτη... Εβδομάδα δεύτερη... Εβδομάδα τρίτη... Εβδομάδα τέταρτη.

Αποθήκευση.

Επιλογή όλων. Αντιγραφή, επικόλληση, επί δώδεκα: Ιανουάριος... Φεβρουάριος... Μάρτιος... Απρίλιος... Μάιος... Ιούνιος... Ιούλιος... Αύγουστος... Σεπτέμβριος... Οκτώβριος... Νοέμβριος... Δεκέμβριος.

Αποθήκευση.

Επικεφαλίδα: Δύο χιλιάδες δεκ.....

Αντιγραφή, επικόλληση.

(Χμμ, ας αφήσω καμιά εικοσαριά σελίδες ακόμα για καλό και για κακό.)

Τέλος.

Αποθήκευση ως: “Αυτοβιογραφία”

Κλείσιμο αρχείου.



Pages