Πού είσαι μωρό μου, θέλω να σε δω... - Point of view

Εν τάχει

Πού είσαι μωρό μου, θέλω να σε δω...



Λέω να αφεθώ λίγο στη μαγεία του λόγου και να γράψω αυτές τις σκέψεις μου, τις τόσο μπερδεμένες, αλλά νιώθω την ανάγκη και θα το κάνω! Πού είσαι μωρό μου, θέλω να 
σε δω και ας μην είναι εφικτό, δε πειράζει, δείξε μου κάτι, έτσι να έχω να χαίρομαι.. 

Το ξέρω πως είσαι μουτρωμένος, όμως είμαι και εγώ μουτρωμένη αλλά ακόμα σε αγαπώ.. Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα! Ποτέ των ποτών! Νόμος απαράβατος που λέμε, που ναι η καρδιά μου τον έφτιαξε και σκοπεύει να τον τηρήσει! 

Κάθε μέρα νιώθω και καλύτερα, ακόμα δε θέλω να σε δω, ντρέπομαι, γιατί με έκανες και ένιωσα πολύ άσχημα και σου φέρθηκα ακόμα πιο άσχημα σε μια στιγμή που με χρειαζόσουν, πιο πολύ! Ναι το ξέρω, όμως και εγώ σε χρειάστηκα και με πρόδωσες, ας μη το ξεχάσουμε αυτό, ούτε για μια στιγμή! 

Ας πούμε οτι πατσίσαμε και όχι δε θέλω να παίξω αυτό το παιχνίδι του πολέμου, της κόντρας και του εγωισμού, γιατί απλά δεν είμαι εγώ! Δε με αντιπροσωπεύουν αυτά τα στοιχεία τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο, σε φιλικό, ούτε καν σε ερωτικό.. Τουλάχιστον γνωρίζω πότε να ξεχωρίζω τις business απο τις fucking buisiness. !!! Πολύ σημαντικό αυτό, για να μπορέσω να προχωρήσω έτσι όπως είμαι! Γνήσια, αληθινή και καθαρή! 

Μου λείπεις, σε σκέφτομαι, θέλω τόσο πολύ να σε αγγίξω, να σε φιλήσω, να σου μιλήσω γλυκά, γιατί αυτά νιώθω! Ούτε μίσος, ούτε κακία, ούτε τίποτα το κακό.. Αυτή είναι η αλήθεια και τη πολεμάω κάθε μέρα! Χαίρομαι που αντιδράς έτσι όπως αντιδράς, όμως δείξε κάτι! Είμαι ακόμα πολύ μαγεμένη απο το βλέμμα σου, απο τα χείλη σου, απο τα χέρια σου, απο το στήθος σου, που σε χρειάζομαι, πάντα θα σε χρειάζομαι, γιατί είσαι εσύ, ο φοβερός, εκείνος ο τύπος, που θα με απογειώνει στο λεπτό και θα με προσγειώνει ανώμαλα στο δευτερόλεπτο.. 

Πού είσαι μωρό μου, θέλω να σε δω εν δράση, περπατάς, πίνεις καφέ, ή κάνεις κάτι άλλο? Δε με νοιάζει όπως και αν είσαι, δείξε μου κάτι να χαμογελάσω και τη καρδιά μου να ζεστάνω..!! Το ξέρεις πως με βασανίζεις με τη σιγή σου, σήμερα δε ειδικά και με την εξαφάνισή σου, πού είσαι, σε ψάχνω, θέλω να σε δω.. Γιατί πάντα εσένα θα Αγαπώ..!! 

F'Ariel

Pages