Τελείωσε η αποστολή σου στην γη - Point of view

Εν τάχει

Τελείωσε η αποστολή σου στην γη



Δρόμος ...
Το αυτοκίνητο συνέχιζε την πορεία του στον χιονισμένο δρόμο με τους δύο επιβάτες του να λογομαχούν ακατάπαυστα .
- Δεν έπρεπε να μαλώσεις την εγγονή σου .
- Δεν θα μου πεις εσύ τι να κάνω ! Μάνα και κόρη έχετε γίνει ένα και χαλάτε το παιδί .
- Δεν είναι αυτό . απλά …
- Όχι ! τέλος .
Και συνεχιζόταν για ώρα αυτός ο διαπληκτισμός στον χιονισμένο , γλιστερό δρόμο . Ο άντρας δε δεχόταν τίποτα παραπάνω από αυτό που πίστευε . Έπρεπε να της δώσει να καταλάβει το πόσο δίκαιο είχε .
Λίγο παρακάτω , από την απέναντι πλευρά , ένα διερχόμενο φορτηγό έχασε τον έλεγχο και χόρευε ακυβέρνητο στον δρόμο . Στην θέα του ο άντρας έστριψε το τιμόνι στα αριστερά για να αποφύγει τα χειρότερα . Το αμάξι βγήκε από τον δρόμο και χτύπησε με δύναμη σε ένα μικρό τοιχίο .
Λίγη ώρα αργότερα ο άντρας ήταν ξαπλωμένος στο φορείο ενός ασθενοφόρου , χωρίς να έχει τις αισθήσεις του και με την γυναίκα πάντα στο προσκεφάλι του . Έμοιαζε σαν να έβλεπε την σκηνή λίγο πιο μακριά . Ένα ολόλευκο φως λίγο πιο μακριά τον καλούσε να πάει . Ανίκανος να του αντισταθεί πέρασε μέσα του . Μέσα σε μια στιγμή είδε όλη του την ζωή να περνάει από μπροστά του . Στην απέναντι πλευρά τον περίμενε ένας άγγελος . Ένας πανέμορφος , δυνατός , επιβλητικός άγγελος . Δεν παραξενεύτηκε από την παρουσία του . Μάλλον έδειχνε απογοητευμένος από αυτά που είδε στην αναδρομή του . Έσκυψε το κεφάλι στενάχωρα . Ο άγγελος του είπε .
- Έλα . Ήρθε η ώρα να φύγουμε . Τελείωσε η αποστολή σου στην γη .
- Όχι . Δεν τελείωσε . Υπάρχει κάτι ακόμα που πρέπει να κάνω . Σε παρακαλώ … δώσε μου μια ακόμα ευκαιρία !!
Ο άγγελος παραξενεύτηκε και τον κοίταξε παράξενα .
- Σαν τι έχεις να κάνεις ; 

- Έχω δώσει μια υπόσχεση στην γυναίκα μου . Μια υπόσχεση που πρέπει να κρατήσω .
- Για πες μου ; Δεν το θυμάμαι .
- Τις είχα υποσχεθεί ότι θα φύγουμε μαζί από τούτο τον κόσμο . Δεν μπορώ να φύγω τώρα μόνος .

Ο άγγελος γέλασε . Γέλασε με την καρδιά του .
- Έχεις παραμελήσει τόσες και τόσες υποσχέσεις που της έδωσες . Τώρα ξαφνικά θυμήθηκες μια υπόσχεση που έδωσες πριν από τόσα χρόνια ; ποιος θα την θυμάται ; Μάλλον προσπαθείς να βρεις τρόπο να μείνεις παραπάνω .
- Έχεις δίκαιο να μου μιλάς έτσι , δεν σε κατηγορώ … Αυτήν όμως πρέπει να την κρατήσω . Της έχω κάνει τόσο κακό … Πρέπει να της αποδείξω ότι την αγαπάω .
- Σε όλη σου την ζωή ήσουνα πάντα μέσα στην γκρίνια , μέσα στην κατήφεια και τον αρνητισμό . Ξέχασες να λες το «σ’ αγαπώ» , ξέχασες να υπομείνεις και να υποστηρίζεις . Όταν η ίδια σε ρώταγε … καμία απάντηση . Δεν είχες τίποτα να της πεις . Προσπάθησε τουλάχιστον να πεις σε εμένα . Γιατί την αγαπάς και θέλεις να κρατήσεις μια υπόσχεση που δεν περνάει καν από το χέρι σου ;
Το ειρωνικό ύφος του αγγέλου δεν πτόησε καθόλου τον άνθρωπο . Αν και φανερά προβληματισμένος γύρισε και του είπε .
- Όταν εγώ πετούσα στους ουρανούς και πίστευα ότι είμαι ο καλύτερος απ’ όλους , αυτή μου έβαζε ρόδες και με προσγείωνε ομαλά στην γη . Όταν εγώ πνιγόμουν στους ποταμούς της κατάθλιψης μου , αυτή βούταγε στα βρόμικα νερά μου και μου έδινε την ανάσα της . Όταν χανόταν η πίστη μου , αυτή μου έδινε τα μάτια της ψυχή της για να μπορέσω να πιστέψω και πάλι . Όταν το «εγώ» μου γιγαντωνόταν , μεγάλωνε τον κόσμο γύρο μου για να μπορούμε να συνυπάρχουμε . Ήταν πάντα το φως στο σκοτεινό μου μονοπάτι . Ο ήλιος που αν δεν έβγαινε , δεν θα μπορούσαν τα λουλούδια της καρδιά μου να ανθίσουν .
Ο σκεπτικός άγγελος χαμογέλασε για μια στιγμή
- Κατάλαβες εν τέλει .
- Αν μπορέσω τουλάχιστον να κρατήσω αυτήν την υπόσχεση …. Τότε ίσως πιστέψει ότι την αγαπώ κι εγώ . Είμαι τόσο κουτός … δεν μπορώ … δεν έχω τον τρόπο …
- Κατάλαβα ….
Το σώμα του τραντάχτηκε από το ρεύμα που πέρασε. Ο παλμογράφος στο ασθενοφόρο άρχισε να χτυπά , κάνοντας την γυναίκα να ξεσπάσει σε λυγμούς χαράς . Άνοιξε τα μάτια του και την κοίταξε με ένα ξεχωριστό , τρυφερό και γεμάτο αγάπη βλέμμα ….


via

Pages