Πραγματικός διάλογος ανάμεσα στον υπεύθυνο βάρδιας του τηλεφωνικού κέντρου, του ΕΚΑΒ Ρόδου, και υπάλληλου υποδοχής μεγάλου ξενοδοχείου της δυτικής πλευράς του νησιού
- ΕΚΑΒ Ρόδου, παρακαλώ
- ΘΕΛΩ ένα ασθενοφόρο
- Παρακαλώ, περιγράψτε μου τι έχει συμβεί
- Μια πελάτισσα κτύπησε χαμηλά στο πόδι...στην παραλία
- Από που παίρνεται τηλέφωνο;
- Από το ξενοδοχείο ....
- Που βρίσκεται η τραυματίας τώρα;
- Στο δωμάτιό της!!!
- Δηλαδή μπορεί να μετακινηθεί
- Δεν ξέρω, δεν την είδα!!
- Σας παρακαλώ, επειδή αυτή τη στιγμή τα δύο ασθενοφόρα επιχειρούν, θα μπορούσατε να πάτε να δείτε τι ακριβώς συμβαίνει και να με ειδοποιήσετε; Αν μπορεί να μπει σε ταξί, από τη στιγμή που μπορεί να μετακινηθεί, θα ήταν ευχής έργο.
Η φωνή της υπάλληλου υποδοχής αλλάζει, γίνεται τραχιά, πιο έντονη, απειλητική, τρομαχτική...
- ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΥΡΙΕ, ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΤΑΞΙ;;;!!!
ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΩ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ!
ΑΝΕΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ!!!
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...
Παναγιώτης Σπανός
ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ