Τις νύχτες μπαίνεις στα όργιά μου - Point of view

Εν τάχει

Τις νύχτες μπαίνεις στα όργιά μου






 «Είναι βράδυ. Βαρετό όσο δε πάει. Γύρισα απ’ τη δουλειά ξεθεωμένη. Πέταξα τα παπούτσια σε μια γωνιά, παράτησα τη τσάντα στο καναπέ κι όρμησα στο μπάνιο. Σκέφτομαι πόσο καλά έκανα που έβαλα ηλιακό και δε χρειάζεται να περιμένω να ετοιμαστεί το νερό. Ανοίγω τη βρύση και μένω όπως με γέννησε η μάνα μου.
Μπαίνω, λοιπόν, στη μπανιέρα και νιώθω πιο όμορφα από ποτέ καθώς πετάω από πάνω μου όλη τη σαπίλα της μέρας. Καθώς βρίσκομαι ανάμεσα σε σαπουνάδες και υδρατμούς, κάποιος τραβάει τη κουρτίνα. Δεν προλαβαίνω να γυρίσω να τον δω. Νιώθω, όμως το στέρνο του κολλημένο στη πλάτη μου. Με κολλάει στα πλακάκια κι αρχίζει να με χαϊδεύει. Προσπαθώ να αντισταθώ αλλά στέκεται αδύνατο. Τρομάζω με τη παρουσία του και παράλληλα αφήνομαι στα χέρια του.
Τα τατουάζ στα χέρια του κάτι μου θύμιζαν αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ τίποτα. Τον ήθελα αυτόν τον άγνωστο. Κάναμε σεξ από αυτό που σκέφτεσαι αλλά ποτέ δεν τολμάς να εκφράσεις. Άγριο και παθιασμένο μέχρι εκεί που δε πάει. Έκανε ό,τι ήθελα τη στιγμή που το ήθελα.
Εκνευριζόμουνα που δε μπορούσα να τον δω και «φτιαχνόμουνα» παράλληλα. Δεν μου είχε ξανασυμβεί κάτι τέτοιο. Και σκέψου πως έχω σχέση τόσο καιρό. Μαζί του γιατί δεν είναι έτσι; Αφού έχω σχέση τι κάνω εδώ; Ποιος είναι αυτός γαμώτο; Πρέπει να σταματήσει. Δε θέλω να σταματήσει. Θέλω να συνεχίσει έτσι. Ακριβώς έτσι. Να μη σταματήσει τώρα που τελειώνω.»
Κρεμόμασταν κυριολεκτικά απ’ τα χείλη της. Οι μισές είχαμε ανάψει ήδη τσιγάρο και περιμέναμε τη συνέχεια.
«Και μετά;», ρώτησε η μία.
«Και μετά.. με ξύπνησε το αμόρε. Φοβήθηκε πως έβλεπα εφιάλτη έτσι που έσκουζα μες τον ύπνο μου. Μου ήρθε να του σκάσω μία που μου χάλασε το όνειρο στο καλύτερο σημείο. Ούτε να τελειώσει ένας άνθρωπος με την ησυχία του δεν μπορεί σε αυτό το σπίτι. Και σας ορκίζομαι ρε κορίτσια, ξύπνησα με τρελή κάψα. Γίνεται αυτό;»
Αν γίνεται, λέει. Όνειρο είναι. Στο όνειρο δικαιούσαι να κάνεις όσα δεν τολμάς στο ξύπνιο σου. Μπορείς να σκοτώσεις, να ληστέψεις, να πετάξεις, ακόμη και να κερατώσεις το έτερον ήμισυ με το μισό Hollywood. Ποιος νοιάζεται; Για αυτά τα λιγοστά δευτερόλεπτα είσαι ό,τι γουστάρει το ασυνείδητό σου να είσαι. Και μάνα κι αδελφή κι αγάπη και πόρνη και καλόγρια.
Μπορείς να πας με τον φούρναρη, τον γκαραζιέρη, τον Γεωργούλη, τον άγνωστο που δεν έχεις ξαναδεί, τον αδελφό της κολλητής σου ή με την ίδια την κολλητή και να μη δώσεις λογαριασμό σε κανένα. Αυτό δε σε κάνει ούτε τσούλα, ούτε ανήθικη.
Υπάρχει νόμος που τιμωρεί τα σεξουαλικά όνειρα και δεν το ξέρουμε; Τσου. Τα όνειρα ερωτικής φύσεως είναι το ίδιο απρόβλεπτα κι ανεξήγητα για όλους μας. Άντρες και γυναίκες σεξουαλίζονται εγκεφαλικά κάθε βράδυ με τα αφεντικά τους, με περαστικούς ή με μέλη της οικογένειάς τους. Απλά οι άντρες το ομολογούν και οι γυναίκες όχι.
Δεν χρειάζεται κανείς να ντρέπεται για αυτά. Κρατάνε λίγο και είναι ακίνδυνα. Εντάξει, δεν είπαμε να πας στον άντρα της γειτόνισσας και να του πεις: αχ και να ‘ξερες τι σου ‘κανα χθες βράδυ. Θα σε περάσει για σαλεμένη και δίκιο θα ‘χει. Πολλές φορές, όμως, μπορεί να αναζωογονήσουν την ερωτική ζωή σου με τον ήδη υπάρχοντα σύντροφο και να επωφεληθείς.
Η σημασία του ονείρου σου είναι ανάλογη με την ερμηνεία που θα της δώσεις. Σκέψου πως σπαταλάς έξι χρόνια από το σύνολο της ζωής σου στο να ονειρεύεσαι. Δεν είναι κρίμα να μη το χαρείς;
Άσε τους συντηρητισμούς κατά μέρους κι αναρωτήσου ποιος θα βρεθεί στο κρεβάτι σου απόψε; 


Κατερίνα Χήναρη
via

Pages