Πήγαινέ μου κι άλλο κόντρα! - Point of view

Εν τάχει

Πήγαινέ μου κι άλλο κόντρα!





Άρθρα επί άρθρων και έρευνες επί ερευνών μιλούν για την ύπαρξη διάφορων αφροδισιακών, που μπορούν να διεγείρουν τις αισθήσεις σου και να σε κάνουν να έχεις έντονη ερωτική επιθυμία.
Για κάτι μέλια με καρύδια και μήλα έχω ακούσει, για κάτι όστρακα περίεργα και ούτω καθεξής. Πολύ λογικό, μιας και ο Μπάμπης από το χωριό άμα δεν φάει το μελάκι με του με τα καρύδια, δε θα του σηκώνεται.
Ποιος είναι ο ορισμός του «αφροδισιακού» όμως;
Αφροδισιακό λέμε κάτι που όντως θα σου διεγείρει τις αισθήσεις, θα σου τραβήξει την προσοχή, θα σε κάνει να θες να εκδηλώσεις ενδιαφέρον.
Ένα «τσικ» που θα κολλήσει στο μυαλό σου και δεν θα βγαίνει με τίποτα.
Άλλωστε, και η απλή, ωμή και πανέμορφη κάβλα, ζήτημα εγκεφαλικό δεν είναι;
Άφησε, Μπάμπη μου, άσε Μαριώ μου τα μέλια και μη ψάχνετε άδικα για οκτασύλλαβα όστρακα και μαλάκια.
Πες μου μια φορά που σε έχει τσιγκλήσει γκομενάκι και δεν ένιωσες μέσα σου κάτι να συμβαίνει.
Ξεκινάει ο ένας τις μπηχτές, ανταποδίδεις εσύ με φλογερές ματιές κι επιχειρήματα που νιώθεις ότι είναι αδιαμφισβήτητα. Τένις θυμίζει το σκηνικό αρχικά.
Τι μας λέει η πλευρά του «μπήχτη», αυτού που σου χώνεται, σε νευριάζει και γουστάρει να σου πηγαίνει κόντρα;
Ότι κάτι θέλει από εσένα. Δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος στη Γη που να σου την μπαίνει χωρίς λόγο.
Και οι γυναίκες και οι άντρες γουστάρουμε την κόντρα, τη μονομαχία, το να μας βιάζουν το μυαλό.
Δε σου αρέσει να έχεις απέναντί σου έναν ικανότατο ομιλητή που να σε παιδεύει; Που κάθε στιχομυθία μαζί του να μοιάζει με παρτίδα σκάκι;
Που σε κοιτάει μέσα στα μάτια και νιώθεις πως σε γδύνει όταν σου απευθύνει το λόγο, λες και κάθε λέξη που βγάζει από το στόμα του είναι σαν δύο δάχτυλα που προσπαθούν να σου σκίσουν τα ρούχα;
Μια σωστή κόντρα μεταξύ δύο αντιπάλων είναι σαν το σεξ. Πολλές φορές και καλύτερο από αυτό.
Αντί για δύο σώματα που πάλλονται σε ένα κρεβάτι ή σε ένα έπιπλο, πρόκειται για δύο μυαλά που κάνουν σεξ μπροστά σε τόσο κόσμο, και δεν το καταλαβαίνει κανείς, αλλά οι δυο τους το ξέρουν πολύ καλά.
Το νιώθουν το γδύσιμο που κρύβεται πίσω από ένα μεγάλο χαμόγελο. Νιώθουν το γλείψιμο στην πλάτη που κρύβεται πίσω από ένα «παραδέξου ότι σε νίκησα». Καταλαβαίνουν τον οργασμό όταν πονάει και τους συνθλίβει το μυαλό τους το ίδιο, γιατί ψάχνουν να βρουν την επόμενη φοβερή ατάκα που θα συνεχίσει τη συζήτησή τους.
Γιατί δε θέλουν να τελειώσει όλο αυτό. Θες ποτέ να τελειώσει το σεξ;
Το μεγαλύτερο αφροδισιακό είναι η κόντρα.
Σπάσε μου τα νεύρα και θα τρέξω από πίσω σου σαν σκυλάκι.
Ταρακούνησε κι αμφισβήτησε αυτά που έχω για δεδομένα, κι εγώ πρώτα θα βάλω το μυαλό μου να δουλέψει υπερωρία μόνο και μόνο για να στην πω και να νιώσω νικητής, και μετά θα σε σκέφτομαι να μου λες τις θεωρίες σου τις γαμάτες που πάντα με ταπώνουν και νιώθω σκουπίδι, ενώ είσαι στα τέσσερα.
Ζούμε στην εποχή που μοιάζει τόσο δύσκολη η επικοινωνία, και είναι αστείο αν σκεφτείς πόσους τρόπους έχουμε πλέον για να «επικοινωνούμε» μεταξύ μας.
Η κόντρα είναι κάβλα, οι μπηχτές και το mindfuck που έχει γίνει μόδα τελευταία, έχουν αντικαταστήσει το παλιό συνηθισμένο φλερτ του τύπου «Μου αρέσεις, σου αρέσω, έλα να το προσπαθήσουμε».
Με λίγα λόγια, θες να κερδίσεις κάποιον; Γάμησέ του το μυαλό, σφηνώσου κάπου ανάμεσα στον εγκέφαλό του.
Και όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα χρόνου.
via

Pages