Με αφορμή τη νέα συλλογή Spring/Summer ‘15 του Emilio
Pucci η οποία εμφανίζεται χαρούμενη, αισιόδοξη, κορεσμένη στα χρώματα
του ηλιοβασιλέματος και με prints & patterns που αποπνέουν έναν
ελαφρώς ψυχεδελικό παλμό, η εστίαση στα χαρακτηριστικά μοτίβα του
σχεδιαστή αποτελεί μία ιστορία που αξίζει να μελετήσεις γυρνώντας χρόνια
πίσω.
Το πάθος του Pucci για το σκι ήταν η αιτία για να ξεκινήσει την
καριέρα του στο χώρο της μόδας τη δεκαετία του 1940 με μία συλλογή
ρούχων σκι. Αυτή ήταν η αρχή ενός brand που γρήγορα επεκτάθηκε σε μια
αυτοκρατορία κι αγαπήθηκε από θρυλικά ονόματα όπως η Grace Kelly,
Elizabeth Taylor, Jacqueline Kennedy Onassis και Marilyn Monroe.
Εικονικά, γεωμετρικά prints σε ένα καλειδοσκόπιο χρωμάτων έκανε άμεσα
αναγνωρίσιμο τον ιταλικό οίκο. Τα κλασσικά Pucci prints εμφανίζονται
άγρια, εκθαμβωτικά σε μία παλίρροια από Art Nouveau, Op Art και Arabian
exotica γραφικά μοτίβα. Ο Emilio Pucci είχε πάντα το πνεύμα του
μοντερνισμού: Εκρηκτικά χρώματα σε γεωμετρικά κι οργανικά σχέδια που
συγκρούονται μεταξύ τους και πολλές φορές ξεπερνούσαν τις 15
διαφορετικές αποχρώσεις στο ίδιο ρούχο αποτελώντας τον πιο ανατρεπτικό
καμβά στο γυναικείο στιλ. Ρούχα ελαφριά, ευέλικτα χωρίς καμία περιττή
ραφή επάνω τους.
Στη δεκαετία του εξήντα, ο Pucci φέρνει την επανάσταση στην ενδυμασία
των αεροσυνοδών σχεδιάζοντας μια πολύχρωμη και «παιχνιδιάρικη» στολή
για τις Braniff Airlines.
Μετά το θάνατό του το 1992, η κόρη του, Laudomia Pucci, ανέλαβε το
brand ορίζοντας ως creative director το Νορβηγό σχεδιαστή Peter Dundas
(Οκτώβριος 2008) με βασική δέσμευσή του την πολυτέλεια, το χρώμα και τη
δεξιοτεχνία –ορόσημα του διάσημου οίκου- στις σύγχρονες ready-to-wear,
swimwear και home décor συλλογές.
Το δημιουργικό ταλέντο και η προσωπικότητα του Dundas ταιριάζουν
απόλυτα με το πνεύμα του Pucci, την πολύχρωμη και σύγχρονη ταυτότητα
του, ωστόσο ο ίδιος θέλησε να προσθέσει στο χαρακτήρα του brand πιο
νεανική και sophisticated γοητεία.