Making it up - Point of view

Εν τάχει

Making it up





Art Beauty by Juan Sánchez Castillo

Η σύζυγός μου αγαπά τα μικροσκοπικά στοιχεία. Συνήθιζε να έχει ολόκληρα σπίτια κούκλας, γεμάτα με μικρά ειδώλια και έπιπλα. Και εγώ πραγματικά αγαπώ την ομορφιά και τη φωτογραφία μόδας. Όποτε βρίσκω δημιουργικές εικόνες από μικροσκοπικά στοιχεία στο διαδίκτυο, πάντα πρέπει να τα δείξω σε αυτήν. Με τα δύο χόμπι μας, σε συνδυασμό, η συλλογή μου των εμπνευσμένων εικόνων έγινε η αρχή αυτού του έργου.

Πήγα σε διάφορες δημιουργικές εργασίες φωτογραφίας, με τα μικροσκοπικά στοιχεία να τοποθετούνται σε τοπία και τα φωτογράφησα σε γυναικεία σώματα. Η δική μου δημιουργική ιδέα του έργου γεννήθηκε στη συνέχεια στο μυαλό μου. Έχω λαχτάρα να δημιουργήσω μερικές εικόνες ομορφιάς, αλλά και να τις κάνω να μοιάζουν με τοπία τοποθετώντας μικροσκοπικά στοιχεία επάνω σε αυτές.

Αυτή η διασκέδαση και όμορφη σειρά των εικόνων ήταν δυνατή μόνο χάρη στη σπουδαία ομάδα:
Μοντέλο: Cristina Martínez
Μακιγιάζ: Lidia Martínez (Agory Make Up Art)
Φωτογραφία: Juan Castillo Sánchez
Βοηθός: Abel Belmonte

juansanchezcastillo.com
Making it up
Making it up
Making it up
Making it up
via

Pages