Τσογλανόσποροι… που μου θέλετε ανέσεις και δημοκρατίες… - Point of view

Εν τάχει

Τσογλανόσποροι… που μου θέλετε ανέσεις και δημοκρατίες…






Μεγάλωσα σε ένα σπίτι με αρχές και κώδικες…
Η μαμά πηδιόταν με τον σοφέρ μας …
Η αδελφή μου πηδιόταν με την γυναίκα του σοφέρ…
Ο αδελφός μου πηδιόταν με τον Πάρη το γιο του σοφέρ…
Ο μπαμπάς πήδαγε τον Πάρη μέχρι που γνώρισε τη γυναίκα του Πάρη που την είχαμε καθαρίστρια στο σπίτι…
Η γυναίκα του Πάρη όμως γούσταρε πολύ την αδελφή μου, που τα είχε με τη πεθερά της και αρνήθηκε τη σχέση της με τον μπαμπά…
Ο μπαμπάς τότε πέρασε μια μεγάλη ερωτική απογοήτευση που τον οδήγησε στην αγκαλιά του Μήτσου του 20χρονου γιου του Πάρη…
Αυτό ήταν μεγάλο χτύπημα για μένα που μέχρι τότε πηδιόμουν με τον Μήτσο…
Ο Μήτσος με χώρισε, όταν τα έφτιαξε με τον μπαμπά, μέχρι που ο μπαμπάς τον έπιασε στο κρεβάτι με τον αδελφό μου…
Θυμάμαι τότε έγινε μεγάλη φασαρία στο σπίτι …
Ο μπαμπάς έδιωξε τον Λάκη από το σπίτι… (Λάκης είναι ο αδελφός μου), και ο αδελφός μου για να τον εκδικηθεί τα έφτιαξε με τον Πάρη…
Πολύ δύσκολα χρόνια…
Τότε αποφάσισα να φύγω από το σπίτι και να ακολουθήσω ένα άλλο νέο δρόμο…
Χώρισα τον Μήτσο, έβαλα γραβάτα, γράφτηκα στο κόμμα, έτρωγα πολύ και καλά για να φτιάξω σιλουέτα, έπινα πάντα μεταξύ δωδεκάμισι με δυόμιση καφέ στο Κολωνάκι και κράτησα μια ουδέτερη στάση στα πολιτικά δρώμενα χωρίς να λέω συμφωνώ η διαφωνώ.
Έτσι απέκτησα ένα συμπαθητικό προφίλ… και αναρριχήθηκα στη κομματική κλίμακα... ψηλά... πολύ ψηλά!...





Ξέχασα το παρελθόν μου…
Παντρεύτηκα μια με πολλά λεφτά που μου σύστησε το κόμμα…
Έκανα παιδιά με τη βοήθεια του Τάκη που ήταν η μυστική μου σχέση…
Έχω μια γκόμενα για ξεκάρφωμα …
Έναν γκόμενο για τις καθημερινές ανάγκες μου…
Ένα Τζιπάκι…
Ένα εξοχικό…
Δυο διαμερίσματα…
Επτά καταστήματα που τα νοικιάζω …
Ένα μικρό γιοτ 28 μέτρων…
Δυο smartακια…
Πέντε η έξη, αν θυμάμαι καλά, λογαριασμούς σε ελβετικές τράπεζες…
και 1 μήνα στη Μύκονο το καλοκαίρι απαραιτήτως!...
Όμως... η μεγάλη επιθυμία μου, ήταν να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο λαό και στη χώρα και αυτό με έκανε να σκύψω το κεφάλι και να δεχτώ μέχρι και την υπουργοποίησή μου…
Έτσι μπήκα στην υπουργική βάσανο!!!
Μεγάλο λούκι!...
Κούρασηηηηηηηηη…
Για να καταλάβετε έδωσα από τον προϋπολογισμό 17.625 € για να φτιάξω γυμναστήριο μέσα στο υπουργείο να γυμνάζομαι γιατί δεν προλάβαινα να φύγω και να ξαναγυρίσω κι ανάθεμα αν το έχω χρησιμοποίηση ποτέ… 





Άλλαξε η ζωή μου!...
αραιώσαν τα μαλλιά μου…
ψιλο-ψελλίζω όταν μου τη μπαίνουν…
έπαψα να πηδάω… πολλά πολλά…
Αλλά το χειρότερο είναι αυτό που περνάω τώρα!
Ο λαός! … δεν αναγνωρίζει τίποτα!
Με βρίζει, με φτύνει, μου πετάει γιαούρτια, πέτρες νεράντζια…
Μέχρι κουτάκια με καπότες μου έχουνε πετάξει… δηλαδή …έλεος
Δεν μπορώ να βγω για ένα φαγητό βρε αδελφέ… έχω πεθάνει στο delivery…
Και ερωτώ…
Γιατί ρε τσογλάνια… κωλοέλληνες;…
Τι άλλη θυσία να κάνω πια για σας;…
Νομίζετε ότι τα «αγαθά» όπως τα αποκαλείτε ελαφρά τι καρδία, είναι το παν στη ζωή;…
Ρε …ξέρετε τι άγχος περνάω για να συντηρήσω τη κωλο-περιουσία μου;
Ρε.. το πόσο τυχεροί είσαστε που δεν έχετε τίποτα δεν το έχετε πάρει χαμπάρι!!!
Τι να πω εγώ που όλο πληρώνω ο πούστης ...να χαράτσια να πόθεν έσχες να φόρους λόγω υψηλών εισοδημάτων …
Έτσι νομίζετε ρε κουφαλίτσες ότι συντηρούνται όλα αυτά;
Ρε … να ξέρατε πόσο τυχεροί είστε που δεν έχετε τίποτα !....
Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που ασχολήθηκα με τη πολιτική …
Και γιατί παρακαλώ;;;;…
Για να σώσω εσάς ρε κωλόπαιδα! Εσάς και τη κωλοχώρα σας…
Για να έχετε μια ελπίδα για το αύριο ρεεεεε…
Και δεν έχετε τη λεπτότητα να πείτε ούτε ένα ευχαριστώ… τσογλάνια…
Ρε θα σας τα πάρω όλα… θα σας σκίσω!
Όχι ρεύμα θα σας κόψω … μέχρι και τον κώλο θα σας κόψω!
Ρε θα πείτε το ψωμί ψωμάκι!.... κωλοέλληνες…
Θα σας τα πάρω όλα!!!...χαμούρες…
Δεν θα έχετε ούτε σπίτι, ούτε αμάξι, ούτε βιβλία, ούτε ξύλο για τη σόμπα ρε…
Θα σας κάνω ρε τσογλάνια να λέτε ότι η καλύτερη περίοδο στη ζωή σας ήταν η Γερμανική κατοχή!!!
Τσογλανόσποροι… που μου θέλετε ανέσεις και δημοκρατίες…






Πηγή: parakato

Pages